Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna minulla on ohjelmassa synnytys.

Vierailija
02.11.2005 |

Käynnistyaika, 2 viikkoa ylimennyt raskaus ja isoa vauvaa odotellaan. Leikkausta minulle ei koon takia annettu, vaan kokeilen ainakin alakautta. Pelottaa...

Jännittää!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin veikkattiin yli nelikiloista, muttei ollut edes 3,5kiloa... Toivottavasti käy samoin sulle! :)

Vierailija
2/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle kovasti. Toivottavasti käynnistyy nopeasti ja olisi reipastahtinen synnytys :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeksi normaalikokoisen vauvan ja nyt tämä vauva tuntuu puolet tuhdimmalta.

Vierailija
4/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa samassa tilanteessa, mutta eipä tuo käynnistys kummallakaan kerralla onnistunut, vaan sektioonhan sitä päädyttiin molemmilla kerroilla.

Vauvojen koot vaatimattomat 4460 g ja 4980 g.

Voimia tulevaan koitokseen toivottelen!

Vierailija
5/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä sulle ap.

Vierailija
6/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistys ei aina onnistu, ja kipuja jos on niin nykyään saa kivunlievitystä kyllä. ole huoleti kätilöt autta ja tukee sua.. jos ei vauva alateitse synny niin leikkaavat, ei sekään kauheeta ole..

onnea sinulle ja voimia synnytykseen, kohta saat ihanan vauvan syliisi, ajattele vaan sitä kokoajan kun sattuu,

Vierailija
7/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuossa tuhisee 2 kuukautinen ja painoa 4600 grammaa...

Vierailija
8/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maanantaiaamuna kotiuduimme. Pojalla painoa 4940g ja tästä syystä repesinkin aika mukavasti, ja olen vielä kovin kipeä mutta ONNEKSI vauva selviytyi synnytyksestä hyvin ja ilman vaurioita. IHANA VAUVA, IHANA!!!!

(Hivenen olen katkera lääkärille jotka pakottivat minut näin ison vauvan synnyttämään (painoarvio oli 4,5kiloa) koska olen ihan kauhean kipeä edelleen...

mutta takanapäin on.

Vierailija
9/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hetkestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi