Eilinen Rihannan konsertti, tyttö 14 v.
Tulipa mieleen, avomiehen kanssa eilen keskusteltiin tuosta konsertista ja että päästäisikö tyttönsä sinne, on nyt reilut 14 v. Tytön muutama luokkalainen sinne lähti (tyttö ei siis itse ottanut edes puheeksi asiaa,, että olisi sinne halunnut=minun tulkinta, tiesi ettei pääsekään). Kysyin siis, olisitko päästänyt ja hän vastasi yks kantaan, että ei. Sitten kysyi entä minä, oma tyttöni on nyt 10 v., mutta totesin, että en tiedä, voi olla.
Mitä ajattelette, onko teillä ollut 'vääntöä' vastaavasta? Jotenkin ajattelen, että ovathan tuollaiset aikamoisia elämyksiä jne - toki tiedostan, että kaikkea voi sattua, mutta voi sitä sattua vaikka pyöräilee kotiin iltamyöhällä vakiharrastuksestaankin....
Kommentit (26)
Kouluaamu seuraavana päivänä. Toisin on loma-aikana ja viikonloppuina, 14v on saanut mennä Helsinkiin konsertteihin kavereiden kanssa, olen hakenut yöllä pois.
relaa pikkuisen. Onpa kamalaa jos YHTENÄ aamuna on väsynyt ( 2,5 kk loman JÄLKEEN9
Missä teitä idiootteja oikein kasvaa
Oma lapsi oli 14-vuotiaana britenyn keikalla. Isä haki sen sieltä keikan jälkeen.
Ja olisimme voineet olla siellä yhdessä - jos vielä seurani kelpaisi : )
Ap:llä taitaa muutakin olla hampaankolossa, kun kirjoitti muutenkin asioiden hiertävän miehen välillä...
Ai että olisit päästänyt 10v sinne ilman että olisit itse mennyt mukaan? Konserttihan alkoi vasta 2230 ja kesti ties mihin asti ja tänään oli eka kouluaamu. Ymmärtäisin jotenkin jos tapahtuma olisi ollut loma-aikaan ja olisit itse mennyt mukaan.
Ai että olisit päästänyt 10v sinne ilman että olisit itse mennyt mukaan? Konserttihan alkoi vasta 2230 ja kesti ties mihin asti ja tänään oli eka kouluaamu. Ymmärtäisin jotenkin jos tapahtuma olisi ollut loma-aikaan ja olisit itse mennyt mukaan.
Kannattaa lukea koko viestiketju, niin ei tule kömmähdyksiä..
MUTTA hakisin.
Minun 15 v oli jo viime vuonna Sauna Openissa muualla kuin kotikaupungissa ( muttta 20 vuotiaan setänsä kanssa) Samoin Bon Jovissa
Kotikaupungin konserteisskin ollut jo tosi monissa, mutta minä tai joku muu aikuinen hakee aina autolla