Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ihana mies.

Vierailija
16.08.2011 |

Meillä on tänään hääpäivä. Olen laihtunut häiden jälkeen lasten saatuani sen verran, että alkuperäinen sormukseni on jäänyt suureksi. Olin pohtinut pienentäisikö sitä. Mies oli salaa ostanut minulle pienemmän sormuksen, jossa viisi upotettua timanttia. Se odotti minua aamukahvimukin vieressä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mies todella on haaveillut? Hyvästä seksistä siin, että sinä olisit aktiivinen osapuoli? Kitarasta? Lapsivapaasta illasta kanssasi niin, että menisitte jonnekin lätkämatsiin/konserttiin/ teatteriin/ näyttelyyn... jonne et itse ole yleensä innostunut lähtemään?

Vierailija
2/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi niin pientä lasta, ettei niitä voi laittaa hoitoon. Seksi hoitunee :D, kitaroita miehellä on jo kutakuin sata, varmaan tuo konserteistakin pitäisi muttei se tosiaan käy.

Oltiin alkujaan puhuttu, ettei tehdä mitään kauhean ihmeellistä, vietetään vain ihana ilta yhdessä. Syödään hyvin ja ollaan vaan, nautitaan meidän kivasta kodista ja ihanasta perheestä.

Voi silti olla, että ensi vuodeksi mietin jotain suurempaa hänelle. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulloinkin kuin hääpäivänä :O

Synttärit, nimpparit tai ihan mikä tahansa päivä keskellä ei mitään. Kunnon ylläri.

Vierailija
4/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomassa miten hääpäivää pitäisi juhlia ja miestä muistaa.

ap

Vierailija
5/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihin tuossa ovat myötäilleet ja onnitelleet.

Vierailija
6/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vaan hassulta että mies ostaa timantteja ja nainen tekee vaan salaattia, sekä ehkä tarjoaa seksiä illalla.

Aika kalliit salaatit sun miehellä.

Vierailija
7/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vaan hassulta että mies ostaa timantteja ja nainen tekee vaan salaattia, sekä ehkä tarjoaa seksiä illalla.

Ihanaa iltaa ap! Tiedät tasan mistä miehesi pitää, vaikkas olisi salaatti-illallinen.

Ihana ele mieheltä ja eihän sitä vastalahjaa tarvitse rahassa mitata, eikös?

Vierailija
8/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain tätä asiaa: mistä minun olisi kuulunut etukäteen tietää mieheni antama yllätys? Mistä oletat, että ensinnäkin en olisi yllätyksiä miehelle jo aiemmin elämässä järjestänyt ja toisekseen että minulla olisi aikaa, varaa ja mahdollisuutta järjestää täksi päiväksi nyt mitään kamalan ihmeellistä? Tai että mies sitä nyt erityisesti kaipaisi?

Ja vielä pitääkö lahja antaa sitten taka-ajatuksella, että annat sitten minulle yhtä KALLIIN lahjan takaisin..?

Olen tosi iloinen tästä ihanasta yllätyksestä kyllä, ja rakastan miestäni ja perhettäni hurjasti.

ap

Vierailija
9/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana yllätys noin arkisen asian, kuin aamukahvin, ohella :) Onnittelut!

Vierailija
10/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa ennen kuin aloitattekaan.

Oikeasti se menee usein niin, että naiset odottavat miehiltä niitä "romanttisia eleitä" rakkauden osoituksena, mutta unohtavat itse huomioida miestä miehen tavalla.

Miehelle se mahtavin juttu ei välttämättä ole kukat ja kynttilät olohuoneen pöydällä.

Ja ap, ei tartte vetää hernettä nenään, tämän on näkökulma aiheeseen yleisellä tasolla.

Vierailija
11/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa ennen kuin aloitattekaan.

Oikeasti se menee usein niin, että naiset odottavat miehiltä niitä "romanttisia eleitä" rakkauden osoituksena, mutta unohtavat itse huomioida miestä miehen tavalla.

Miehelle se mahtavin juttu ei välttämättä ole kukat ja kynttilät olohuoneen pöydällä.

Ja ap, ei tartte vetää hernettä nenään, tämän on näkökulma aiheeseen yleisellä tasolla.

Totuuden siementä tuossa lienee kyllä. Mutta taas sitten monesti miehet (tai ainakin minun mieheni) ottaa arjessa paljon enemmän vapauksia. Ostaa itselleen kalliita asioita ja harrastaa enemmän. On poissa kotoa, kun minä en juurikaan ole. Ei sillä etten voisi olla, kai sekin järjestyisi. Silti näin se meillä menee, minä kannan suurimman vastuun kodista ja perheestä, mies käy töissä ja harrastaa. En siis valita, ainoastaan totean.

Näin ollen jossainmäärin onkin vain tasoittavaa saada hemmottelua. :)

Mies saa sitä kuitenkin arjessa muutenkin.

ap

Vierailija
12/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko häntä jotenkin hääpäivinänne?

Vierailija
13/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on semmoinen vähän jäyhä, tai miten sen sanoisi. Monesti miettii romanttisia asioita, mutta ne jäävät toteuttamatta. Sitten jälkikäteen kertoo miettineensä niin tai näin. Tällä kertaa oli sitten toteuttanut tuumansa, ja voi miten hauskaa se olikaan. :) Itse kun väsyneenä katkonaisen yön jäljiltä heräsin siihen. :)

Itse olin suunnitellut siivoavani oikein hyvin tänään myös salaa, ja laittavani hyvää salaattia ruoaksi illaksi. Kun lapset nukkuvat istutaan yhdessä iltaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän