Eikö Tero olekaan provoilija?
Kattelin yhtä taannoin aloittamaani keskustelua ja koin valaistumisen, että Terohan olikin vastannut ihan oikean vastauksen. Olin sivuuttanut sen tyystin, pitänyt provona ja jättänyt lukematta.
Kun tätä ajattelen, niin suhtaudun samalla tavalla kaikkiin palstamiehiin. Useinhan ne allekirjoittavat viestinsä kuten Tero tai tuovat sukupuolensa esille tekstissä. Automaattisesti sivuutan silloin viestin, en osaa ajatella, mitä jotkut miehet täältä oikeasti hakisivat, jos ovat ihan järjissään.
Kommentit (10)
Oikeasti en tiedä, mikä mies on, mutta kuten olen täällä useaan otteeseen toivonut ja uskonut omien mielikuvien- ja halujen perään, että Tero on romanttinen, fiksu, äärettömän komea aikuinen mies joka ilkeää nimellään ja häpeilemättä kertoa miehen mielipiteitä av:lla. Pitää naistaan kuin kukkaa kämmenellä.
Tero ei ilkeile, Tero ei provoile. Teron ei tarvitse todistella. Tero vain on..Ei ehkä miehekkäästi, mutta miehesti kuitenkin.
Panisin..
=)))
Kerro Tero jos olen auttamattoman väärässä..=/
se ainoa T minkä minä tunnen livenä on just tällainen
...olemme ystäviä. Voit kysyä lisää Terosta minulta, jos kiinnostaa.
Turo
olen huomannut että hänellä on aika kiero huumorintaju.
Luultavasti rakastaa naisia, mutta aina ei ihan ymmärrä meitä.
Haluaisin Teron tarjoamille päivällisille.
kiinteistökuningatar Kaisaan?
Kiinnostaisi tietää
Teron äidin puolelta.
Turo
Kiitti!
kun hän ruotii palstahysteerikkoja.
Oikeasti en tiedä, mikä mies on, mutta kuten olen täällä useaan otteeseen toivonut ja uskonut omien mielikuvien- ja halujen perään, että Tero on romanttinen, fiksu, äärettömän komea aikuinen mies joka ilkeää nimellään ja häpeilemättä kertoa miehen mielipiteitä av:lla. Pitää naistaan kuin kukkaa kämmenellä.
Tero ei ilkeile, Tero ei provoile. Teron ei tarvitse todistella. Tero vain on..Ei ehkä miehekkäästi, mutta miehesti kuitenkin.
Panisin..
=)))
Kerro Tero jos olen auttamattoman väärässä..=/