Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8kk vanha vauva ei suostu imemään rintaa

Vierailija
15.08.2011 |

Mitä teen, kun 8kk vanha poika ei halua enää imeä rintaa, vaikka kuinka yritän tarjota sitä hänelle? Tänäänkin pidin poikaa koko päivän nälissään koko päivän, että poika suostuisi imemään rintaa, mutta poika vain itki ja tappeli vastaan, vaikka kuinka survoin nänniä pojan suuhun, piiskasin poikaa ja huusin pojalle. Koska poika ei suostunut imemään rintaa, niin kävin paiskaamassa pojan sänkyynsä nukkumaan ja siellä se poika yhä itkee ja kirkuu kuin tapettava.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pillimehu, ole hyvä *ojentaa*

Kokeile ensi kerralla vähän vähemmän läpinäkyvää lähestymistapaa...

Vierailija
2/4 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö alkoi hylkiä tissiä 7,5kk ikäisenä.

Tasan 8kk "synttärinään" tarjosin tissiä viimeisen kerran.

Kun ei kelpaa, niin ei. Siihen loppui imetys :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pillimehu, ole hyvä *ojentaa*

Kokeile ensi kerralla vähän vähemmän läpinäkyvää lähestymistapaa...

Se ei ole vauvan tehtävä päättää, että imeekö hän rintaa vai ei! Jos minä päätän, että vauva imee rintaa. niin tämän on imettävä rintaa ja sillä selvä! Se on aikuisen tehtävä päättää, mitä lapsi syö, ei vauvan oma tehtävä! Minä olen päättänyt, että imetän poikaa kunnes hän on 3-vuotias ja vasta sitten hän rupeaa saamaan muuta ravintoa, esim. puuroa, velliä, lihalientä, kananmunaa ranskanleivän kanssa jne ja jos se ei pojalle sovi, niin kuolkoot nälkään, mutta mitään muuta ravintoa kuin rintamaitoa en hänelle vielä anna! T: ap ov.

Vierailija
4/4 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jonkun sentään täytyy seistä sanojensa takana! Hitto, kun ei omaa parastaan ymmärrä, on se!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän