Miten te ujot ja ihastuneet uskallatte lähestyä toista?
Tai olla lähestyttävänä.
Itte aina kuvittelen mielessä miten keskustelut menee mutta sittennkun osutaan samaan pöytään ni järki pakenee päästä 🤯 Naama kireenä siinnä ihmettelen ja yritän irvistellen hymyillä. En muista puoliakaan mitä hän mulle puhuu 😁
Kommentit (16)
Eihän naiset lähesty ja ujot miehet jäävät yksin kun ei uskalla lähestyä
En mitenkään. En vaan pysty. Mitä ihastuneempi olen, sitä kovempaa juoksen pakoon.
Käytän somea tai tekstiviestejä apuvälineenä ja livenä sen verran kuin kykenen.
Huu, en minäkään uskalla. En ole selvinpäin edes pussaillut varmaan 15 vuoteen. Hiprakassa pari kertaa tanssilattialla.
Aina salaihastun ja haaveilen vaan.
Jotenkin surullista että läheisyys ei kuulu mun elämään.
Ei me uskalletakaan. Katsotaan vain vierestä kun rohkeat vie ihastuksen nokan edestä.
Siis ei tietenkään itse tehdä aloitetta mutta muutoin pitää hyväksyä se mitä tulee tarjolle tai olla ilman.
Lähestyä en uskalla, lähestyttävänäkin olen surkea! Puoliso oli sinnikäs, onneksi... Jos olen jonkun kiinnostavan seurassa, olen paloautonpunainen ja täysin mykkä, en pysty pitämään katsekontaktia yhtään, tuijottelen vaan maahan. Joskus tuli niin paha olo, että piti poistua paikalta (ja keskittyä siihen, että sai pitämään jalat kantavina...)
Puoliso lähestyi minua niin, että istui viereen ja alkoi höpötellä. Aikanaan minulle tuli riittävän rento olo ja sain aikaan yksitavuisia vastauksia. Se oli alku :D Meni tosi monet treffit, ennen kuin sain puhutuksi normaalisti. Puoliso piti keskustelua yllä.
Ei ole sutinaa kuin niiden kanssa, joista en ole juurikaan kiinnostonut. Olen nainen jota isketään paljon, koska ulkonäkö. Jos itse ihastun, ujostelen niin paljon että muutun tylyksi ja etääntyneeksi. Olen huomannut, että miehet jotka ihastuvat myös minuun, muuttuvat samalla tavalla. Siksi ei koskaan tule mitään suuria romansseja, pelkkiä sutinoita. Blah.
Minulla on lähestymisestä niin huonoja kokemuksia etten enää edes yritä. Tulen varmaan aina olemaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. En vaan pysty. Mitä ihastuneempi olen, sitä kovempaa juoksen pakoon.
Sama. Tai jos nyt en suorastaan juokse pakoon, niin olen korostetun pidättyväinen ja asiallinen jos on pakko olla tekemisissä.
Kun en ikinä usko toisella olevan kiinnostusta ennen kuin se suurin piirtein lukee hänen otsassaan :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset lähesty ja ujot miehet jäävät yksin kun ei uskalla lähestyä
Ei mies voi naisiin lähestyä koska heti on linnatuomio edessä, ja pelkästä hymystä.
Ajattelemalla, että jään yksin loppuelämäkseni, jos en ikinä uskalla lähestyä tai aina pakenen lähestyjää. Tämä olis mulle loppupeleissä ikävämpi vaihtoehto kuin se, että tulen torjutuksi tai nolaan itseni.
En uskalla. Eipä tarvitse kokea pettymystä 😕
Olen lähettänyt tekstiviestejä, mutta niihin ei ole koskaan vastattu. En suosittele kenellekään.