Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis täh? Mitä eksä meinaa??

Vierailija
15.08.2011 |

Ollaan tekemisissä vain lapsen takia ja yritetään pysyä hyvissä väleissä.

Nyt viikonloppuna sit laitto känniviestiä (en vastannu) ja soitti sit vielä yöllä. Siihe vastasin ja se selitti jotain parisuhteestaan että siinä on liikaa puuttuvia osia ja että mä en ymmärtäisi. Lopetin puhelun lyhyeen, en tosiaan jaksa kuunnella kännisiä horinoita. Ei kuulemma tienny miks soitti, kuhan muuten vaan.

Tänään sit taas soitti, ihan vaan jutellakseen. Sanoi, että mun kanssa on niin mukava jauhaa paskaa.

Mä en nyt tiedä mitä ajatella, salaa rakastan vieläkin sitä miestä vaikka olen yrittänyt pitää etäisiä välejä. Ei pitäis olla missään tekemisissä, kun sen kanssa on tosiaan liian mukava jauhaa paskaa! :(

Ehken ajattele yhtään mitään ja oon vielä entistä etäisempi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä tekisinkin miehelle odottamattoman yllätyksen... Hän jotenkin kaihoisasti tuntuu haalivan sua taas verkkoonsa, kokeilee kepillä jäätä ja tuntuu toivovan, että lankeat. Eikä siinä mitään. MUTTA. Sen sijaan että jahkailisin että mitä hän mahtaa haluta ja esittäisin viileää (kun sydän huutaa kaikkea muuta!), mä ottaisin asian ihan suoraan puheeksi seuraavan kerran kuin se on vaan mahdollista. Ihan suorat sanat, tyyliin "olen ollut huomaavinani että olet viettänyt aikaa/pitänyt yhteyttä mun kanssa aiempaa enemmän ja haluaisin kysyä että olenko oikeassa ja jos, niin mikä on sun tarkoitusperäsi?" Näyttäisit, että olet jyvällä, ja jos hän kieltää, niin sitten hän ei halua (tarpeeksi)... Mutta sitten sekin olisi sinulle selvää, eikä sulla olisi siinä mitään noloiltavaa, senkus kuittaisit että "okei sori, tulkitsin sitten väärin", ja sun ois helppo jatkaa viileää linjaa. Jos änkyttää, niin on selvästi miettinyt asiaa, ja siinä olisi hänen tilaisuutensa sanoa se ilman mitään kissa-hiiri-leikkejä.

Mutta mä nyt olenkin vaan tämmönen romantikko... ;) Tosin, yhtä tiukasti tekisin selväksi sen, että ennen kuin lähtisin selvittämään voiko asiasta mitään tulla, niin hänen tulisi päättää se toinen suhde; tämäkin kertoisi sitoutumishalukkuuden asteen.

Siis ei mitään leikkejä, pelejä, arvuutteluja, vaan suoraa puhetta ja toimintaa kaikki kortit pöydällä.

Tsemppiä kuiteski! :)

Vierailija
2/15 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä tekisinkin miehelle odottamattoman yllätyksen... Hän jotenkin kaihoisasti tuntuu haalivan sua taas verkkoonsa, kokeilee kepillä jäätä ja tuntuu toivovan, että lankeat. Eikä siinä mitään. MUTTA. Sen sijaan että jahkailisin että mitä hän mahtaa haluta ja esittäisin viileää (kun sydän huutaa kaikkea muuta!), mä ottaisin asian ihan suoraan puheeksi seuraavan kerran kuin se on vaan mahdollista. Ihan suorat sanat, tyyliin "olen ollut huomaavinani että olet viettänyt aikaa/pitänyt yhteyttä mun kanssa aiempaa enemmän ja haluaisin kysyä että olenko oikeassa ja jos, niin mikä on sun tarkoitusperäsi?" Näyttäisit, että olet jyvällä, ja jos hän kieltää, niin sitten hän ei halua (tarpeeksi)... Mutta sitten sekin olisi sinulle selvää, eikä sulla olisi siinä mitään noloiltavaa, senkus kuittaisit että "okei sori, tulkitsin sitten väärin", ja sun ois helppo jatkaa viileää linjaa. Jos änkyttää, niin on selvästi miettinyt asiaa, ja siinä olisi hänen tilaisuutensa sanoa se ilman mitään kissa-hiiri-leikkejä.

Mutta mä nyt olenkin vaan tämmönen romantikko... ;) Tosin, yhtä tiukasti tekisin selväksi sen, että ennen kuin lähtisin selvittämään voiko asiasta mitään tulla, niin hänen tulisi päättää se toinen suhde; tämäkin kertoisi sitoutumishalukkuuden asteen.

Siis ei mitään leikkejä, pelejä, arvuutteluja, vaan suoraa puhetta ja toimintaa kaikki kortit pöydällä.

Tsemppiä kuiteski! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiteltiin eilen, miehellä on joku keski-iän kriisi. Ilmeisesti sillä on oikeasti aika paha ja yksinäinen olo. Sääliksi käy :(

Se tilitti olostaan (ei siis liity välttämättä mitenkään parisuhteeseen). Sillä ei kuulemma ole ketään muuta kuin minä jolle voi puhua kaikesta.

Ja sanoi se, että on kamalaa huomata miten on elämänsä aikana tehnyt kauhean määrän virheitä joita ei voi muuksi muuttaa. (Tuon nyt voi tietysti tulkita vaikka siten, että se ei halua kuitenkaan lämmitellä meidän juttu uudelleen...)

Tunnen kyllä myötätuntoa, sillä on ollut aika rikkinäinen elämä ja varmasti on rankkaa huomata yht'äkkiä ettei siinä elämässä olekaan sisältöä :((

Eilen olisi pitänyt saada jutella kasvotusten tai ainakin olla hiljaa yhdessä.

ap

Vierailija
4/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jos sillä on uusi suhde, niin sano sille, että jauhakoon paskaa sen uuden kanssa. Ja sun tosiaan kannattaa olla etäinen ennemmin kuin lähteä mukaan leikkiin.

Vierailija
5/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki lasta, ei sillä ollut mikään kiire mihkään, juteltiin, syötiin ja juotiin kahvit. Vetäisipä se pitkälleen mun sohvallekin.

Ihmetteli jotain mun ostosta niin tuumasin vaan sille, että mun miljonäärisetä kuoli ja jätti kaiken mulle ja siihen se tuumas, että no sehän ratkaisee kaikki ongelmat!

Plääh, taitaa sialla vaan mennä itellään huonosti ja käyttää mua hyväkseen >:[

Vierailija
6/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on vielä rakkautta jäljellä tälle miehelle niin mielestäni kannattaisi selvittää onko syy noille känniviesteille ja soitolle ihastuminen myös hänen puoleltaan. Teillä kuitenkin yhteinen lapsi, jos välit lämpenisivät niin voisi lapsi saada ehjän kodin.

Vierailija
7/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirjoitettu aika teinityyliin. Taitaa olla ap teini, samoin penskan isä. Olisi kannattanut miettiä ennen penskan tekoa, että milloin ja kenen kanssa niitä pentuja saattaa maailmaan, jos kerran elämassä mukavinta on kännääminen ja paskan jauhaminen.

Vierailija
8/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on vielä rakkautta jäljellä tälle miehelle niin mielestäni kannattaisi selvittää onko syy noille känniviesteille ja soitolle ihastuminen myös hänen puoleltaan. Teillä kuitenkin yhteinen lapsi, jos välit lämpenisivät niin voisi lapsi saada ehjän kodin.

En tiedä kumpi olisi pahempi, se että se ei haluaisi vai se että se haluaisi ja mun pitäisi päättää pystynkö luottamaan siihen vielä ja ottamaan riskin.

Jää vaan noista soitoista kauhea ikävä, sen kanssa tosiaan ON mukava jutella. Oikeestaan väitän, että me ollaan jotenkin samalla aaltopituudella millä ei olla kenenkään muun kanssa. Tekisi niin mieli jutella sen kanssa koko ajan!

ap

Vierailija
9/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaipailee sua, ainakin seksiä. Ja sinä myös joten etteköhän ole taas alastomina aamuyöstä sikaria tupruttelemassa.

Vierailija
10/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirjoitettu aika teinityyliin. Taitaa olla ap teini, samoin penskan isä. Olisi kannattanut miettiä ennen penskan tekoa, että milloin ja kenen kanssa niitä pentuja saattaa maailmaan, jos kerran elämassä mukavinta on kännääminen ja paskan jauhaminen.

Kirjoitan puhekieltä ja tajunta virtaa :D

En tarkoittanu, että paskan jauhaminen olisi mukavinta maailmassa vaan että sen kanssa on maailman mukavinta jauhaa paskaa ;)

ap

Vierailija
11/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis haluat meidän sanovan, että mies kaipaa sinua - koska sinäkin kaipaat häntä. Ainakin puhumisen osalta.

Ja niin me sanommekin. Mutta sitä me emme voi sinulle sanoa, kannattaako teidän mennä takaisin yhteen vai ei.

Vierailija
12/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaipailee sua, ainakin seksiä. Ja sinä myös joten etteköhän ole taas alastomina aamuyöstä sikaria tupruttelemassa.

Vierailija
13/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis haluat meidän sanovan, että mies kaipaa sinua - koska sinäkin kaipaat häntä. Ainakin puhumisen osalta.

Ja niin me sanommekin. Mutta sitä me emme voi sinulle sanoa, kannattaako teidän mennä takaisin yhteen vai ei.

ap

Vierailija
14/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvioissa sulla tai miehellä uusia lapsia? Meinaan vaan, ettei nuo uusperhe -kuviot ole niin ihania. Eli jos on, niin suosittelen miettimään pari kertaa....

Vierailija
15/15 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme on aika nuori.

En tiiä, antaa olla. Minä annan asioitten mennä vaan, en yritäkään enää vaikuttaa. Yritin liikaa aikaisemmin eikä siitä tullut mitään hyvää. Keskityn omiin asioihin. :)

Mut kiitos sille, joka sanoi että miehellä saattais olla ikävä :) se helpottaa vähän sitä omaakin ikävää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi