Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viking Line lahjakortti?

Vierailija
15.08.2011 |

Mikä on se ostosraja Viking Linen tax free:ssä ostoksille, että saa sen ilmaisen risteilylahjakortin? Ja jos sillä mitään merkitystä, niin Tukholman risteily kyseessä.

Kiitos vastauksista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo miten saada tietoa vähällä vaivalla parhaista lahjakorteista http://bit.ly/Kotikaupungin-tarjoukset

Vierailija
2/9 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turun lähdöillä juuri sain :) meillä myös ikeasta saa niin paljon kun käytönnössä haluaa .. noita lahjakortteja. ne ovat kyllä vain muistaakseni arkisin voimassa mut jokatapauksessa niitä saa kassojen jälkeen ottaa.. saa antaa kenelle tahtoo ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan oikeesti tiedä?

Vierailija
4/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei ainakaan enempää ollut

Vierailija
5/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen lahjoitta toiselle? Mä voisin antaa mun kortin kun ei just nyt huvita lähteä minnekään. Ota selvää saanko lahjoittaa.

Vierailija
6/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se on jotain 120 euroa Voiko sen lahjoitta toiselle? Mä voisin antaa mun kortin kun ei just nyt huvita lähteä minnekään. Ota selvää saanko lahjoittaa.

mäkin oon omani joskus myynyt huutonetissä.

Vierailija
7/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen lahjoitta toiselle? Mä voisin antaa mun kortin kun ei just nyt huvita lähteä minnekään. Ota selvää saanko lahjoittaa.

Vierailija
8/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim.sain niitä yhdestä futispelistä 3 ja ihan ILMAISEKSI annoin ne pois! Kaikki ei mitään huutisjuttuja jaksa.

Vierailija
9/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turun lähdöillä juuri sain :) meillä myös ikeasta saa niin paljon kun käytönnössä haluaa .. noita lahjakortteja. ne ovat kyllä vain muistaakseni arkisin voimassa mut jokatapauksessa niitä saa kassojen jälkeen ottaa.. saa antaa kenelle tahtoo ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän