Lue keskustelun säännöt.
Eiks alkuviikosta pitäny paukkua hellelukemat ja sen sijaan onkin pirun kylmä?!
15.08.2011 |
Ei nuo meteorologit tunnu koskaan arvaavan oikein..
Kommentit (6)
mukana, mutta tänään kyllä vain jäätyi perse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aurinko paistaa ja yli + 20 lämmintä. Tosi kesäistä on :)
mutta ei vaan näy ei kuulu eikä varsinkaan TUNNU!
Ei niin, yhtä väärässä on aina kuin olli rehn ja kokoomus kattarainen, kaikki sanomiset ja veikkaukset on menneet päin persettä mitä olen kuunnellut ja lukenut niitä lausuntoja viimeisen parin vuoden aikana.