masentaa tää juttu, en tiedä mistä uutta puhtia jatkaa laihdutusta
Elikkä painoa on pudonnut vajaa 10 kg, eikä juuri kukaan ole asiaa huomannut.
Lähtöpaino oli 100kg ja kyllä todellakin ainakin vaatteistani huomaan itse eron, mutta eikai sitten muuten.
Olen miettinyt jo sitäkin, että onko meidän puntariin tullut vika, mutta ei, samaa näyttää vanhempieni puntari.
Miten voi laihtua niin, ettei juuri kukaan huomaa???
Aina ennen kun olen saanut vähemmänkin pois, niin aina on saanut kuulla hoikistuneensa.
Mistä ihmeestä noi kilot on sitten lähtenyt?
Juuri aamulla näin (kaukaa autosta) erään naisen joka on kuulemma laihduttanut hiilihydraatittomalla ja olihan tuo selvästi laihtunut.
Masentaa kun muut onnistuu, minä en...tai onnistun, muttei kukaan jaa tätä iloa kanssani tai kannusta eteenpäin.
Tosin labran täti sanoi pari viikkoa sitten, että katsoi minun pudottaneen painoa.
Itse olen pienentänyt merkittävästi annoskokoja.
Vettä juon runsaasti sekä otan B-vitamiinia lisäksi, sillä en käytä maitotuotteita.
Leipää syön äärettömän harvoin. Kahvin jäin pois, niin eipä tee mieli pullia sun muita.
Toki välillä herkuttelenkin, yleensä yhtenä päivän viikossa.
Myös se mitä suuhuni pistän on saanut huomiota jo kaupassa lähinnä sillä, että katson kaloreita nykyään tarkempaan.
Liikun kohtuu paljon, olen itseasiassa aina liikkunut vaikkei sitä ulkomuodostani uskoisi.
Mietin tuota keventäjätkin vaihtoehtoa, mutta nyt jotenkin on mennyt fiilis koko hommasta...
Miten ihmeessä jaksan tästä eteenpäin?
etteivat ihmiset kehtaa kommentoida painoasi suuntaan tai toiseen, vaikka olisivatkin huomanneet pudotuksen. Itse en koskaan kommentoi painoasioita kenellekaan, minusta se on jotenkin loukkaavaa ja liian henkilokohtaista. Jos haluat kommentteja, on paljon helpompaa kaikille jos itse avaat keskustelun aiheesta sen sijaan etta passiivisesti odottaisit kommentteja.