Anaaliyhdynnän "hinta"
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.
En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.
Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.
Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.
Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.
Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2011 klo 10:54"]
Mun yhdelläkään kaverilla ei ole perse revennyt. En edes hoitajana työssäni ole anaaliyhdynnästä johtuvaan sulkijalihaksen repeämään törmännyt.
Miten teidän piireissä tätä anaaliyhdyntää harrastetaan, kun perseet repeilee? Ihme sakkia.
[/quote]
Turussa on vähän railakkaampi meno.
Älkää nyt helvetissä tähän samaan vanhaan provoon enää langetko.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2011 klo 12:46"]
Kuten suu. Löystyykö siis suu, jos puhuu paljon?
Ilmankos sullakin tippuilee tommosia sammakoita.
Repeämät ovatkin sitten asia erikseen, mutta niinkuin tässäkin ketjussa on painotettu, niin rauhallisesti ja runsaalla liukkarilla.
[/quote]
Peräaukko ei ole kuin suu, vaikka sinulla tulee ulostetta joka rööristä
Onko kukaan ottanut esiin matoja joita on suolistossa? Penikseen luikerteleva ja pesiva mato ei todellakaan ole leikin asia.
Ystävällä jokin aika sitten repesi perse anaaliyhdynnän seurauksena.
Persettä ei täysin enää saa kuntoon, ja jos vatsa on vähänkin löysänä on vaipoissa pakko kulkea.
Kaverilla repesi viikko sitten perse anaaliseksin takia. Voi olla, että hänen persettä ei saada enää kursittua ennalleen, eli vaipoissa joutuu kulkemaan.
Mun yhdelläkään kaverilla ei ole perse revennyt. En edes hoitajana työssäni ole anaaliyhdynnästä johtuvaan sulkijalihaksen repeämään törmännyt.
Miten teidän piireissä tätä anaaliyhdyntää harrastetaan, kun perseet repeilee? Ihme sakkia.
tietenkin jos on lasten syöpäosastolla töissä niin eihän sitä koskaan törmää! Polilla ja sisätautiosastoilla perseen repeämiset ovat normaalia päivään kuuluvia asioita. Anaaliyhdyntää ei pitäisi kenenkään harrastaa.
OIkeuslääketieteen tohtori
tietenkin jos on lasten syöpäosastolla töissä niin eihän sitä koskaan törmää! Polilla ja sisätautiosastoilla perseen repeämiset ovat normaalia päivään kuuluvia asioita. Anaaliyhdyntää ei pitäisi kenenkään harrastaa.
Minäpä olen ollutkin töissä vaikka ja missä. Mutta en koskaan lasten syöpäosastolla dorka. Perse ei repeä noin vaan. Luulis sunkin sen tietävän, oikeuslääketieteen irvikuva.
Minäpä olen ollutkin töissä vaikka ja missä. Mutta en koskaan lasten syöpäosastolla dorka. Perse ei repeä noin vaan. Luulis sunkin sen tietävän, oikeuslääketieteen irvikuva.
Olet väärässä, olen itse ensihoitaja, polilla. Näitä perseen repeämiä tulee jatkuvasti, viikolla noin 10, viikonloppuisin jopa 50. Näin Turussa, missä teen työtä.
Kyllä se ehdottomasti pahin sulkijalihaksen tuho on harrastus nimeltä ratsastus. Yhdistettynä nykyajan karppausvillitykseen on vaarallinen yhdistelmä koossa.
Karppaamalla ja syömällä kuitupitoista ruokaa ulosteesta tulee kiinteämpää ja ratsastaessa uloste ikäänkuin pakkaantuu tiiviimmin peräaukossa. Pakkaantuessaan uloste myös laajenee sivusuunnassa ja näin ollen kuormittaa sulkijalihasta ulostullessaan kohtuuttomasti. Uloste on siis huomattavasti leveämpää ja pakkaantuneenpaa ulos tullessaan.
Vaimoni kuka on lääkäri näkee päivittäin ratsastamisen ja karppauksen yhteisvaikutuksesta johtuvia sulkijalihaksen repeytymisiä.
T: Lääkärin mies
Kyllä se ehdottomasti pahin sulkijalihaksen tuho on harrastus nimeltä ratsastus. Yhdistettynä nykyajan karppausvillitykseen on vaarallinen yhdistelmä koossa.
Karppaamalla ja syömällä kuitupitoista ruokaa ulosteesta tulee kiinteämpää ja ratsastaessa uloste ikäänkuin pakkaantuu tiiviimmin peräaukossa. Pakkaantuessaan uloste myös laajenee sivusuunnassa ja näin ollen kuormittaa sulkijalihasta ulostullessaan kohtuuttomasti. Uloste on siis huomattavasti leveämpää ja pakkaantuneenpaa ulos tullessaan.
Vaimoni kuka on lääkäri näkee päivittäin ratsastamisen ja karppauksen yhteisvaikutuksesta johtuvia sulkijalihaksen repeytymisiä.
T: Lääkärin mies
Karppaajat vaan ei syö kuituja, että pieleen meni hyvä yrityksesi.
On tietysti jokaisen oma asia jos haluaa persläpeensä parantumattomia vaurioita vain siksi, että mies haluaa kireämpää panoa! Pelkästään jo peräaukon haavauma on sen laatuinen, että siitä aiheutuvat tuskat ja pitkäkestoinen parantuminen jos ylipäätään paranee pitäisi näyttää kaikille persreikää halajaville äijille ja kysyä sitten haluavatko aiheuttaa tällaisia vaurioita toiselle osapuolelle. Jos suhde kärsii siitä, ettei vaimo suostu niin vaihtakaa miestä, tuollainen pervo voi mennä hakemaan sitä peräreikää muualta.
En ole ap, mutta itsekin lääketieteen lisensiaatti. Alalla toiminut vuosia. En viitsi tähän SV-numeroani kirjoittaa, koska tämä on anonyymi foorumi. Kyllä ap:n kirjoitus oli mielestäni hyvin asiallinen ja kohtelias foorumin lukijoita kohtaan. Ei täällä kenenkään pakko ole uskoa, jos varoitetaan. Ei moni (käytännön elämässään) usko sitäkään, että satunnaisessa seksissä on suositeltavaa käyttää kondomia. Tuloksena siitä on sukupuolitauteja, kun taas pitkäkestoisesta anuksen venytyksestä peräaukon sulkijalihaksen vaurioita, inkontinenssia (= ulosteen ja suolikaasun pidätyskyvyttömyyttä) ja graaveissa tapauksissa peräsuolen prolapsi ( ts. osa suolesta pullahtaa peräaukosta ulos), joka on erittäin ikävää siitä kärsivälle potilaalle (joka joutuu pahimmissa tapauksissa työntelemään käsillään pullahtanutta suolta takaisin peräaukosta sisään. Tämä ei ole saarna eikä provo. Tämä on asiallinen ja kiihkoton tuen antaminen kollegan kirjoitukselle.
Hienoa kun täällä jaksavat asialliset ihmiset valistaa näitä onnettomia anonyymeja nuijia, joiden kirjoituksista huokuu tietämättömyys tosiasioista. Nämä nykyiset nuorehkot ihmiset eivät vaan halua ottaa valistusta vastaan, ikävä kyllä. Kyllä sitten tullaan vastaanotolle vaatimaan korjauksia kun vahinko on jo tapahtunut. Millä nämä tyhmät saisi uskomaan??
No voi se pillukin revetä yhdynnän aikana. Ja vielä hoitaja. juu varmaankin todella pätevä sellainen ;)
Kyllä perse siitä löystyy. Se on fakta. Mut kukin tyylillää jos tykkää :)
Kuten suu. Löystyykö siis suu, jos puhuu paljon?
Ilmankos sullakin tippuilee tommosia sammakoita.
Repeämät ovatkin sitten asia erikseen, mutta niinkuin tässäkin ketjussa on painotettu, niin rauhallisesti ja runsaalla liukkarilla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2011 klo 22:14"]
Aina tuo tarina ilmestyy jonnekin.
Jos se olisi totta, kyllä lääkäritkin tietäisivät ongelmista. Paljon liukkaria ja alkuun varovaisuutta ja totuttelua, niin kyllä se siitä. :)
[/quote]
Aivan niin. Kyllä se korvakin tottuu kun sitä vaan panee tarpeeksi!