Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita mun pitaisi tehda jotta olisin " huoliteltu ja virolaisempi" suomalainen nainen? pistakaa siis listaa toimenpiteista, mita pitais miettia joka aamu ennenkuin menen ulos ilahdut

Vierailija
02.11.2005 |

tamaan miesten silmiä=

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismin aikoina ulkonäköä ei saanut korostaa ja miehet ja naiset pukeutuivat pitkälti samoin. Nyt, kun Viro (ja muut itäblogin maat) ovat vapautuneet kommunismista, he haluavat tuoda seksuaalisuuttaan ja naiseuttaan esiin. Viro ei ole tasa-arvoinen maa, niin kuin Suomi. Siellä monet naiset etsivät rikasta elättäjää itselleen ja ulkonäön korostaminen on yksi tapa tehdä se. Suomalaiset naiset ovat paljon vähemmän ulkonäkökeskeisiä kun naapurinsa. He pitävät esimerkiksi työntekoa tärkeämpänä arvona kuin miesten miellyttämistä. Olemme siis erilaisia. Minua inhottaa puolin ja toisin esiintyvä toisten tuomitseminen ja yleistysten esittäminen. Suomalaiset eivät ole sen rumempia tai lihavampia kuin virolaiset kanssasisarensa, eivätkä virolaiset naiset ole kaikki prostituoituja. Molemmissa maissa olen tavannut ihmeellisiä, älykkäitä ja kauniita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän