Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita mun pitaisi tehda jotta olisin " huoliteltu ja virolaisempi" suomalainen nainen? pistakaa siis listaa toimenpiteista, mita pitais miettia joka aamu ennenkuin menen ulos ilahdut

Vierailija
02.11.2005 |

tamaan miesten silmiä=

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten jotain -5 - -15 astetta!

Vierailija
2/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama juttu selittää virolaisten + venäl naisten prostituoituna olon kuin joidenki ns hyväosaisten suomal opiskelijatyttöjen seksin myynnn - se on halu paremmasta elintasosta. kaikki varmaan sen tietää kuinka tosi huonot palkat ns idässä on akateemisesti sivistyneillä, vars valtion palkoilla jos joutuu olemaan. yhdessä vaiheessa monet suomeen tulevat tod lukeneita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuodaan naisia seksitöihin? Tietysti voi olla vuokrattu asuntoja, mutta ei sellaista bordellitoimintaa kuin punaisten lyhtyjen -meininki.

Toiseksi: olen suomalainen opiskelija, mutta en ansaitse rahaa seksiä myymällä, vaan elän vapaaehtoisessa selibaatissa jo viidettä vuotta.

Vierailija
4/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ja Viron historiat ja kulttuurit eroavat niin paljon toisistaan, että se näkyy tässä ulkonäköasiassakin, ja miksei saisi näkyä? Itse henk.koht. arvostan suomalaista tasa-arvoa niin paljon, että ulkonäköasiat ovat sen rinnalla ilmaa. Mihinkään kauneuskuurille en suomalaista naista olisi pistämässä ainakaan ennen kuin suomalainen mies ryhtyy siihen myös - miltä sekin näyttäisi, jos me naiset alkaisimme liihotella minihameissa ja meikattuina ja miehet jatkaisivat lantsareissa ja plösömahassa? Minusta on ihanaa, että olen suomalainen nainen jolla on vapaus valita: jos yhtenä päivänä haluan kulkea korkissa koroissa ja laitettuna, teen sen, ja seuraavana taas tuntuu kivalta harppoa maastohousuissa. Naisellisuus ja kauneus eivät liity vain niihin iänikuisiin korkoihin ja meikkeihin: jos naisessa on sitä jotain, se paistaa siitä nokian kumppareissa ja anorakissakin. Ja jos taas ei ole sitä jotain, ei siinä auta korot ja minihameet, päin vastoin.

Vierailija
5/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- samoin silloin kun kirjoitin koulutustasosta ja prostituutiosta. Tuskin valtion virkamies (matalapalkkainenkin) on vastaanottamassa ketään turistia bordellissa. Jos hän tienaa seksin myynnillä, se tarkoittaa satunnaista keikkaa rajan tälle puolelle. Tuloilla voikin perhe elää edes hiukan leveämmin jonkun aikaa.

Vierailija
6/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ainakin sen, kun nuorena tyttönä olisin halunnut kaunistautua, ympäristö haukkui huoraksi. Vaikka esim tämän päivän pukeutumiseen verrattuna silloinkin verhouduin kaapuihin. Kyse oli siis siitä, että halusin pukeutua polvipituiseen hameeseen ja paitapuseroon, jalkaan laittaa matalakantaiset avokkaat.

Ympärilläni olevien naisihmisten mielestä olin huora ja yritin " olla joku" . Olisi ollut paras olla meikkaamatta (en laittautunut räikeästi) ja verhoutua villapaitaan ja tunkea jalat lantsareihin.

Minun mielestäni suomalaisen naisen " oikeus" olla meikkaamatta on sama kuin pakko näyttää vaatimattomalta! Viimeisen 10v aikana kyllä Helsingissä ilmapiiri on vapautunut tämän suhteen, onneksi.

Vierailija
7/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuppukylästä kotoisin, ja kaikki meillä ruukasi tälläytyä ainakin juhliin ja diskoihin, ei muusta puhettakaan. Olen asunut ympäri Suomea enkä ole koskaan törmännyt vastaavaan, mistä te puhutte. Suomessa se tälläytyminen on kai vaan tiiviimmin tilannesidonnaista. Mutta ei ne Viron ja Venäjän naisetkaan kotonaan minihameessa kulje - vaihtavat lennossa kotivaatteet, ettei työ- tai juhlavaatteet kulu kotikäytössä (ihan hyvä tapa muuten). Ja monella on kyllä helpottunut ilme, kun saa kolitsit päälle työpäivän jälkeen!

Vierailija
8/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistan kuin eilisen päivän sen ajan, kun " suruton" ja " huoramainen" pukeutumiseni herätti närkästystä. Eräs kaveri ihan sanoi, ettei saisi niin tarkoituksellisesti ärsyttää. Että hän kyllä valitsee mieluummin norjalaisneuleen ja farkut jalkaan, jottei vain näytä liian hempukalta.

Vierailija
9/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritetään vaikka keksiä juttuja, jotka vahvistavat tätä " se on huora" -juttua. Tuskin kukaan sanoi huoraksi/huorahtavaksi/" sellaiseksi" /tyrkyksi/miestä vailla olevaksi/kullinkipeäksi/höylättäväksi/kiimaiseksi/jne perustellen pukeutumisella, vaan " no kyl sen tietää, kato sen ilmettä/pukeutumista" . Jne. Puhuminen oli tyyliin " no oma syy jos raiskataan" .

Vierailija
10/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esim näin: " tuo piia se taitaa olla sellainen mulkunkipeä kun hamekin on tuommoinen...hehhhehheeh"

Niistä ajoista on noin 10v aikaa. Silloin olin parikymppinen tyttö, eikä mun mielestä ollut mitenkään kivaa, että silloinen koko kaveripiiri veti yhtä köyttä yhdistystä tuon asian tiimoilta. Sittemmin löysin itselleni ihan toisenlaiset ns ympyrät.

Silti olen törmännyt jälkeenkin samantyyppiseen suhtautumiseen, tosin se ei ole kohdistunut enää minuun, vaan muihin.

Kokemus on auttanut siinä etten enää välitäkään niin siitä, mitä minusta mahdollisesti ajatellaan. Myös ikä on auttanut. Ja ikä on auttanut siinäkin, että yksinkertaisesti en tunge itseäni sellaiseen porukkaan, jossa ruma pukeutuminen (yms) on tietynlaisen henkisyyden synonyymi.

Vierailija
11/41 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukkaa jotta olisivat ÄLYKKÄITÄ. Mutta arvatkaa mitä? Ulkonäöllä ei ole mitään yhteyttä älykkyyteen. Seksikäs pimu saattaa olla superälykäs kuten ruma ja läskikin. Sellainen nainen, joka luulee että itsensä ulkonäön jätkämäiseksi muuttaminen tekee hänestä älykkään, ei voi olla älykäs. Virossa naiset ajattelevat aivan toisin, sen takia ne on kauniita. Miksi keski-ikäiset suomalaiset naiset rumentavat itseään kynimällä tukkansa superlyhyeksi ja lopettavat meikkaamisen????

Vierailija
12/41 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piikkikorkoiset kengät, liikaa koruja

Vierailija
13/41 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kaikki rahassa ja hyödyssä, tälläydy minihameeseen ja korkokenkiin oli tilanne ja paikka mikä vaan mm. hiekkalaatikolle.

Vierailija
14/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai et sellasta. rasisti.

ja sitä paitsi kannatta pitää suus kiinni ku et tie asioist mitää. tuntuu siltä et sun mies on tainnu käyä viro naisis, heheheee.

ei voi mitää ku omat naiset on semmosi läskei ja ei mitään ulkonäkö ja vaatetusta, hyi mikä maku. ei mikä ihme et miehes menee toisii.

Vierailija
15/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutonen on virolainen ja tunnisti itsensä!

Vierailija
16/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olen täysin suomalainen.

Vierailija
17/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

t seiska

Vierailija
18/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässäkin taas yleistetään.jos useammat virolaiset naiset onkin sellaisia kuin 4. kuvaili niin ei kaikki välttämättä ole

Vierailija
19/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetävät hernettä nenään tän kaltaisista aloituksista jossain Aihe Vapaalla nimettömästi kirjoituksesta....

seiska taas

Vierailija
20/41 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä