Tapahtui tänään meillä: vieraat alushousut pyykin seassa.
Saman epäuskottavan tarinan olen lukenut täältä ennenkin. Puhtaan pyykin isosta kasasta osui tänään käteeni mustat naisten pikkuhousut. Ne eivät ole minun. Mieheni vakuuttaa, että ne ovat hänelle yhtä vieraat, eikä hän ole ollut kotona yksin ikiaikoihin. Uskon häntä. Meillä on vastikään 17-vuotta täyttänyt poika. Miten ihmeessä ongin tietooni, ovatko ne hänen seuralaisensa jäljiltä? Poika ei seurustele.
Kommentit (29)
Kato niitä pöksyjä.Onko ne kokoa xs ja mustaa pitsiä joita voi olettaa et nuori tyttö käyttää? vai onko ne just sun äidin tyyliset? Voisko tosiaan olla niin et sä olet kuljettanut ne vahingossa jostain yleiseltä jumppasalilta.
Mun mielestä on outoa ettet kehtaa kysyä keltään mut silti olet varma ettei poikasi/miehesi ole ristiinpukeutuja.Ethän sä voi tuntea omaa äitiäsikään jos et edes sille uskalla niistä sanoa.
melko kryptistä lausettasi, mutta nukkumaan en ole kuitenkaan menossa.Mä kyllä kykenen ajattelemaan asioita aika nopeastikin, että monia vaihtoehtoja ehtii pohtia jo sekunnissa.
No siinäpä sitten mietit, tuskinpa sinä sekunnissa kerkeät miettimään monta asiaa selväksi, olet joko tyhmä tai sitten olet vaan helvetin tyhmä narsisti.
Kato niitä pöksyjä.Onko ne kokoa xs ja mustaa pitsiä joita voi olettaa et nuori tyttö käyttää? vai onko ne just sun äidin tyyliset? Voisko tosiaan olla niin et sä olet kuljettanut ne vahingossa jostain yleiseltä jumppasalilta.
Mun mielestä on outoa ettet kehtaa kysyä keltään mut silti olet varma ettei poikasi/miehesi ole ristiinpukeutuja.Ethän sä voi tuntea omaa äitiäsikään jos et edes sille uskalla niistä sanoa.
Miksi äidit ei voisi käyttää pitsi alkkareita?
Äidiltäni en halua kysyä, koska jos ne eivät ole hänen, alkaa hän epäillä miestäni turhaan tai poikaani, eikä hänen tarvitse tietää poikani yksityisasioita. Kaikki nuoret tytöt eivät muuten ole kokoa XS.
ap
Kato niitä pöksyjä.Onko ne kokoa xs ja mustaa pitsiä joita voi olettaa et nuori tyttö käyttää? vai onko ne just sun äidin tyyliset? Voisko tosiaan olla niin et sä olet kuljettanut ne vahingossa jostain yleiseltä jumppasalilta. Mun mielestä on outoa ettet kehtaa kysyä keltään mut silti olet varma ettei poikasi/miehesi ole ristiinpukeutuja.Ethän sä voi tuntea omaa äitiäsikään jos et edes sille uskalla niistä sanoa.
Meillä on kaikilla lyhyet. Pyykätyissä vaatteissakin oli pitkiä hiuksia, sohvilla, mun autossa jne.
Miehelle kerran siitä ärähdin. Se sanoi ettei hänellä ainakaan ole mitään tietoo, et mistä niitä ilmaantuu.
Vasta vuoden päästä selvis, että vanhimmalla pojalla on pitkähiuksinen tyttöystävä. Me kun ollaan mökillä, niin se tyttö majailee meillä poikamme kanssa.
Hiusharjasta sain nyt taas poistaa ison nipun pitkiä hiuksia.
Meillä on kaikilla lyhyet. Pyykätyissä vaatteissakin oli pitkiä hiuksia, sohvilla, mun autossa jne.
Miehelle kerran siitä ärähdin. Se sanoi ettei hänellä ainakaan ole mitään tietoo, et mistä niitä ilmaantuu.
Vasta vuoden päästä selvis, että vanhimmalla pojalla on pitkähiuksinen tyttöystävä. Me kun ollaan mökillä, niin se tyttö majailee meillä poikamme kanssa.
Hiusharjasta sain nyt taas poistaa ison nipun pitkiä hiuksia.
Jos ne ovat hänen ystävättärensä, poika ei kommentoisi asiaa mitenkään, vaan ehkä kyräilisi hetken sun asennettasi.
Jos ne eivät ole pojan ystävän, hän varmasti toisi alushousut sulle takaisin ja sanoisi, että nää tuli vahingossa hänen pinoonsa.
Muista myös, että mieshän on voinut pettää muuallakin kuin teillä kotona. Ja tuoda alushousut vahingossa omien vaatteidensa seassa kotiin. Ovat ehkä ihmetelleen kovasti, mihin naiset alushousut hävisivät. En halua luoda epäluottamusta, mutta tuollainenkin on mahdollista.
ap
Jos ne ovat hänen ystävättärensä, poika ei kommentoisi asiaa mitenkään, vaan ehkä kyräilisi hetken sun asennettasi. Jos ne eivät ole pojan ystävän, hän varmasti toisi alushousut sulle takaisin ja sanoisi, että nää tuli vahingossa hänen pinoonsa. Muista myös, että mieshän on voinut pettää muuallakin kuin teillä kotona. Ja tuoda alushousut vahingossa omien vaatteidensa seassa kotiin. Ovat ehkä ihmetelleen kovasti, mihin naiset alushousut hävisivät. En halua luoda epäluottamusta, mutta tuollainenkin on mahdollista.
melko kryptistä lausettasi, mutta nukkumaan en ole kuitenkaan menossa.
Mä kyllä kykenen ajattelemaan asioita aika nopeastikin, että monia vaihtoehtoja ehtii pohtia jo sekunnissa.