Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä naisyleisurheilijat liian vähissä vaatteissa?

Vierailija
14.08.2011 |

Esim. juoksijat? Koska asut ovat kuin pikkuhousut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan.

Vierailija
2/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan.

ja hyppäävät.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoritukset eivät ole parantuneet vaikkapa 1900-luvun ajoista tähän päivään ollenkaan? Perustuuko väitteesi siihen, että olet tutkinut ennätyksiä eri vuosikymmeniltä vai ihanko ns. tuulesta temmattuun?

Mulla ei ole mitään mielipidettä urheilijoiden pukeutumisesta, asia ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun tyttäreni ryhtyisi harrastamaan jotain vähäpukeista lajia, niin pukeutumisesta kyllä vähän keskusteltaisi.

Se kai on sanomattakin selvä,että ei ne tulokset vaatteita vähentämällä parane. Tai ei mulla olisi mitään sitä vastaan,että miesurheilijat kilpailisivat kuin antiikin aikoina.

Vierailija
5/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko miehet samalla pukukoodilla tai sitten kaikille lahkeet ja vatsan peittävät paidat.

Lentopallonpelaajia käy eniten sääliksi.

Vierailija
6/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisivat?

Ihan normi asu heillä.

Juoksijoilla toppi ja shortsit heittolajeissa usein pidempi yläosa.

meillä tytön seuran edeustusasu on juuri toppi ja shortisit pidempikin paita löytyy. Tyttö kuitenkin sanoo, että topilla on parempi juosta.

Pelkällä topilla ja shortseilla ollaan vain kisasuorituksen ajan.

Kun suoritus on ohi puetaan T-paita ja verskat ylle,ettei tule vilu.Samoin kuin verskat otetaan pois vain hetki ennen starttia,ettei lihakset ehdi kylmettyä.

Vierailija
7/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne motivoivat minua tekemään jotain itselleni :)

Vierailija
8/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentopallonpelaajia käy eniten sääliksi.

sitäkin lajia seuraisi jos ei perseitä esiteltäisi?

Vierailija
9/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä on tullut liian tärkeää naisille joka saralla. Urheilijat, laulajat, ylipäätään kaikki esillä olevat hyötyvät ulkonäöstään. Kauniit naisurheilijat saavat parempia sponsorisopimuksia yms. On siinäkin mallia meidän lapsillemme. Näytä hyvältä, näytä persettä ja tissivakoa niin menestyt.

Vierailija
10/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä hyvältä, näytä persettä ja tissivakoa niin menestyt.

toimii juuri naisurheilijoiden kohdalla? Mulla kyllä on semmoinen tunne, ettei urheilussa paljon tissivaon vilauttelu auta, kun menestystä mitataan niillä suorituksilla.

Vierailija
11/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii juuri naisurheilijoiden kohdalla? Mulla kyllä on semmoinen tunne, ettei urheilussa paljon tissivaon vilauttelu auta, kun menestystä mitataan niillä suorituksilla.

Tarkoitatko Maria Mutolaa?

Vierailija
12/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Maria Mutolaa?

en edes tiedä, kuka tuo on. Tarkoitan sitä, että urheilumenestystä mitataan suorituksilla, ja suorituksia on aika vaikea saada tissivaon esittelyllä.

Vierailija
13/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkonäkö auttaa saamaan sponsorirahaa. Maria Mutola nyt ei tarvinnut ulkonäköä tienatakseen mutta olikin radalla aikoinaan pitelemätön.

Vierailija
14/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä on tullut liian tärkeää naisille joka saralla. Urheilijat, laulajat, ylipäätään kaikki esillä olevat hyötyvät ulkonäöstään. Kauniit naisurheilijat saavat parempia sponsorisopimuksia yms. On siinäkin mallia meidän lapsillemme. Näytä hyvältä, näytä persettä ja tissivakoa niin menestyt.

Vierailija
15/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira Korpi tienaa enemmän kuin huomattavasti menestyneempi Laura Lepistö. Miksiköhän...

Vierailija
16/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin puhuu ruman lapsen äiti! Onko paljonkin ylipainoa perheessä?

Heh, itse asiassa kaikki 4 lastani ovat (tietenkin) mielestäni kauniita. Ylipainoa ei ole kenelläkään, alipainon takia taas on juostu painokontrolleissa. Olen itsekin suht ok näköinen vaikka nyt alankin olla jo vähän rupsahtamaan päin ja löysää on kertynyt kroppaan.

Mutta en siltikään ihannoi yhteiskuntaa, jossa naisen arvo ja menestys mitataan ulkonäössä. Haluan opettaa tyttärilleni, että he ovat paljon enemmän kuin pelkkä kaunis kuori, pelkän ulkoisen varaan ei kannata rakentaa. Siksi jokainen menestynyt nainen, joka ei ratsasta ulkonäöllään ja joka on rohkean rehellisesti oma (tavallisen näköinen, ei niin hurmaava) itsensä, saa minun ihailuni.

Vierailija
17/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehetkään juokse pikkuhousuissa...

Vierailija
18/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuo naisten urheilu on aivan onnetonta räpeltämistä

Vierailija
19/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuo naisten urheilu on aivan onnetonta räpeltämistä

Vierailija
20/28 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä Kournikovat ja muut tienaavat mukavasti kentän ulkopuolella vaikka eivät tennistä osaakaan.

Minusta tuo Kalevan kisoista miesten 100m. tuttu vilauttelu voitaisiin ottaa yleisemminkin käyttöön ja arvottaisiin perinteiseen "missä Jallu luuraa"- tyyliin pariin lajiin sekä miehiltä että naisilta vilauttelija, niin jo alkaisi yleisökin kiinnostua. Naisten voimalajeihin se ei kuitenkaa sovi. Menisi hyvä tarkoitus hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi