Mikä Jeminalle toiseksi nimeksi?
Kommentit (26)
"Ei tietääkseni ole suvussa ketään Jeminaa. Luultavasti oman lapsesi nimi on täysin idioottimainen minun mielestäni :) Tuo kaverin lapsen nimi on ihan ok, kun tietää kolmen sisaruksensa nimet."
että voi arvioida nimeä idioottimaiseksi tietämättä siitä mitään. En pidä Jemina nimeä idioottimaisena, ainoastaan täysin muslimimaailman nimenä. Jokainen taaplaa tyylillään.Itse antaisi musliminimeä lapselle, jos en olisi itse muslimi, siis jos euroopassa haluaisin hänen asuvan.
Jemina Aleksandra olisi hyvä nimi. Poistaisi tuon muslimilatauksen. Ottakaa vielä kutsumanimeksi Aleksandra, niin paranee. Tietenkin toiseksi nimeksi olisi valtavasti parempia vaihtoehtoja kuin tuo Jemina. Mutta ymmärrän, että uskonto sanelee nimitystä.
kyllä Suomessa annetaan PALJON kansainvälisiä nimiä, Jemina ei todellakaan ole ainut :)Olen kuullut monia Jemina- nimiä, joiden suvussa ei todellakaan ole muslimeja...Jemina on nyt vaan yksinkertaisesti kaunis ja erikoinen nimi, riippumatta onko tullut itämaista vai ei, joten anna se vaan lapsellesi. Itsekin harkitsisin jos olisin tytön saanut :)
Jemina Aleksandra olisi hyvä nimi. Poistaisi tuon muslimilatauksen. Ottakaa vielä kutsumanimeksi Aleksandra, niin paranee. Tietenkin toiseksi nimeksi olisi valtavasti parempia vaihtoehtoja kuin tuo Jemina. Mutta ymmärrän, että uskonto sanelee nimitystä.
Aleksandra on taas ihan venäläinen nimi - siitä ei pääse mihinkään. Venäläisnimi + musliminimi = kansainvälinen kiva nimi, josta ei synny ennakkoajatuksia?!
mut joo, en ihan hirveesti diggaa Jemina nimestä, ja mulle tulee siitä mieleen joku strippari tai vastaavaa... :/
mut toisaalta, siinä vaiheessa ku teidän tyttö on tarha-/kouluikäinen niin sieltä löytyy vaikka ja minkä nimistä tyttöä ja poikaa!!
Itse ajattelinkin juuri jemina Aleksandraa :)
ap