Miten tämä keskustelu/juttelu olisi mennyt teillä?
Meillä se meni näin (oltiin aiemmin päivällä puhuttu,et mulla haluttais karkkia kauheasti,kuukautiset tulossa):
Mies kävelee olohuoneeseen suu ilmiselvästi täynnä karkkia vaikka meillä ei pitänyt olla yhtään karkkia.
Minä: Mitä sulla on suussa,karkkiako?
Mies: Banaania
Minä: No ei oo! Ostitko kaupasta karkkia?
Mies mussuttaa suu täynnä.
Minä: Onks ne turkinpippureita? Haisee sille.
Mies: Joo,aika pehmeitä turkinpippureita (virnistelee tyhmästi)
Minä: Ai onko semmosia niitä siitä harmaasta pussista?
Mies: Joo ööö ehhehhehhehheh... tämmösiä (aukaisee suun,näyttää karkkia)
Minä: Ai siis onko toi ällö mössö pakko näyttää? Nekö siis on turkinpippureita?
Mies: NO EI OO ku mustia rolloja!
Mie ärsyyntyneenä: No mikset voinut heti sanoa ku kysyin
Mies hyvin ällistyneen näköisenä: Sanoinhan minä.
SIIS olenko minä nyt ymmärtänyt oikein ja olen siis ilmiselvästi nainut keskustelutaidoiltaan n.7v tasolla olevan mölliäisen. Minä en vain ymmärrä miksi se ei mennyt näin:
Minä:Mitä sulla on suussa,karkkiako?
Mies: Joo,ostin kauppareissulla mustia rolloja.
Kommentit (14)
ei niitä aina tajuu.
Meilläkin on lapsellisen hulluna kaikkiin laitteisiin, koneisiin, työkaluihin.... Aina innostuu kun on joku uus porakone/kaiuttimet/grilli/mikä-vaan-mikä-on-jotenkin-tekninen-vehje kiikarissa. Ja sehän me heti tarvitaan.
En todellakaan ymmärrä tuollaista huumorintajua
Jos joka asia on vastaavaa jankutusta, miten sitä järjissään kestää?
vaikka jopa keskustelut sähkölaskun maksamisestakin menevät samaan malliin...
Nyt on tosiaan kuukautiset alkamassa ja olo kuin mörkö-ölliäisellä niin ei naurattanut.. Oisin nyt vaan halunnut tietää löytyykö meiltä jostain sitä karkkia!
Mut no,huumori ja sen paljous oli se mihin hänessä reilut 10v sitten ihastuin joten tässä sitä nyt ollaan ;)
ap
kun meistä naisista tulee kireitä ja huumorintajuttomia nalkuttajia.
just niinpäin et mies kysyy mitä minä syön ja mä olisin ruvennu näyttää sitä karkkilima mössöä suussa ja tarjonnu sitä miehellekkin :D
Ymmärrän kyllä jos teillä aina sellasta ettei ehkä oma huumorintaju aina riitä :D
mutta hän vaikuttaa jälkeenjääneeltä. Pahoitteluni.
Minä: Mitä sulla on suussa,karkkiako?
Mies: -----
Minä: Kuulitko sä? Kysyin että mitä sulla on suussa?
Mies: Ai miten niin?
Minä: -----
Minä: Mitä sulla on suussa,karkkiako? Mies: ----- Minä: Kuulitko sä? Kysyin että mitä sulla on suussa? Mies: Ai miten niin? Minä: -----
että mies ei useista kyselyistä huolimatta vastaa mitään, ja lopulta kun korotan ääntäni mumisee vaan "joo joo, ihan kohta". Eli ei kuuntele yhtään. Katsoo vaan tv:tä.
en voi kuin kompata seiskaa!!
Meillä se luultavasti olisi mennyt niin,että mies olisi vastannut "Karkkia ja ne on MUN,osta omat!"
että mies olisi kysynyt karkkia ottaessaan, että haluanko mä.
että mies olisi kysynyt karkkia ottaessaan, että haluanko mä.
Huumorintajuinen mies sulla, se tykkää selvästi leikkiä :)