Kun kerran suomalaiset on niin tyylittömiä, niin mitä mun pitäis tehdä kun tykkään
näyttää nätiltä vaikka kävisin 'vain kaupassa' ja mua katsotaan kieroon sen takia? Siis nämä meikittömät tantat tuijottelee?
Kommentit (7)
Sekö on normaalia? Sehän osoittaa että ei saisi olla kaunis! suomessa jos olet naimisissa ja kaunis ja laitat itseäsi, tulkitaan siten että olet tyrkky.
Itsetuntoa löytyy kuule, ja sen osoittaa sekin että USKALLAN pukeutua kauniisti ja olla kaunis. Enkä joku helvetin lattialuutu kuten sinä vaikutat olevan.
t. meikitön mamma jota ei juurikaan ulkonäköseikat kiinnosta, ei oma eikä muiden.
Vaikea kuvitella että joku joka ei näe tärkeäksi/tarpeelliseksi laittautua kauppareissua varten, jaksaisi vaivautua kyttäämään toisten habituksia.
Neuvoksi sanoisin että kasvata itsetunto.
näyttää nätiltä vaikka kävisin 'vain kaupassa' ja mua katsotaan kieroon sen takia? Siis nämä meikittömät tantat tuijottelee?
Minä tykkään myös liikkua aina huolitellun näköisenä ja panostan ulkonäkööni melko paljon. En ole silti huomannut, että kukaan mitenkään ilkeään sävyyn tuijottelisi. Minä ainakin "tuijottelen" monesti mielestäni kauniita ja tyylikkäitä naisia ja miehiä ihan vain ihailumielessä. Joku saattaa tulkita sen tuijottelun negatiiviseksi. Monesti aina ajatellaan, että jos joku katsoo pitkään tai ylipäätään tuijottaa, se on jotenkin ilkeämielistä. Luulen, että sinun katselijat ovat vain hieman kateellisia tai sitten katsovat siksi, että näytät hyvältä.
ei kukaan ole koskaan sanonut että miksi meikkaat? tuskin kukaan edes huomaa tai kiinnittä huomiota meikkaamiseeni.
Kun kerran suomalaiset on niin tyylittömiä, niin mitä mun pitäis tehdä kun tykkään näyttää nätiltä vaikka kävisin 'vain kaupassa' ja mua katsotaan kieroon sen takia? Siis nämä meikittömät tantat tuijottelee?
Miksi sun pitäis jotain tehdä? Anna toisten katsoa, katso vaikka takaisin :D
Toiset haluaa meikata kauppaan, toiset eivät. Ei oo kauheen maailmaa mullistava juttu. Elä ja anna toisten elää :)
ja halvan nakoisia, mutta halvallakin saa tyylikkaita vaatteita. minusta avain on etta ostaa 'yksinkertaisia' vaatteita. ei paljon kuvioita tai hileita tai rimpsuja. ihanaa ap jos huolehdit itsestasi!!
t. meikitön mamma jota ei juurikaan ulkonäköseikat kiinnosta, ei oma eikä muiden.
Vaikea kuvitella että joku joka ei näe tärkeäksi/tarpeelliseksi laittautua kauppareissua varten, jaksaisi vaivautua kyttäämään toisten habituksia.
Neuvoksi sanoisin että kasvata itsetunto.