Miten teillä on aikaa lorvia netissä, vaikka olette niin superäitejä
Ihmettelen vaan...leikkikääpä niiden lastenne kanssa
Kommentit (11)
Toinen lapsista on tarhassa ja toinen vetää päivän ekoja päikkäreitä. Mitäpäs muutakaan tässä tekis ko istuis koneella. Ehdin siivota sitten kun mies tulee töistä ja hän katsoo vähän muksujen perään.
se asia jonka vuoksi olen kotona...
Tavallisesti lorvitaan miehen kans molemmat netissä (kaksi konetta), mutta nyt mies lähti kauemmas kattoon kavereita, viipyy varmaan viikon. Mulla ei oo nyt muutakaan tekemistä kun roikkua täällä.
me ollaan niin super äitejä että meidän lapset osaa leikkiä itsenään eikä heitä tarvitse komentaa kun käyttäytyvät mallikkaasti. ;D Oikeesti poika nukkuu päikkäreitä ja ajattelin tulla nyt "omalla ajalla" käymään täällä kun ruokakin valmiina. :)
Olen jo leikkinyt tänään. Nuorempi katselee Titi-Nallea ja isompi eskarissa. Jos tulisit meille kylään, niin ei meillä edes sotkuista ole.
Mutta menenpä tästä laittamaan pyyhkeitä pyykkikoneeseen ja silittämään.
Toinen lapsista on tarhassa ja toinen vetää päivän ekoja päikkäreitä. Mitäpäs muutakaan tässä tekis ko istuis koneella. Ehdin siivota sitten kun mies tulee töistä ja hän katsoo vähän muksujen perään.
kun sä lorvit himassa... hyi sua
mun lapsi on koulussa ja mä sairaslomalla
Lapset leikkii tuossa vieressä keskenään ja minä pötköttelen tässä sohvalla ja surffailen. Odotan kolmatta syntyväksi (LA meni jo) ja yritän selvitä päivästä toiseen kipeiden supistusten kanssa. Ja sen lisäksi käveleminen sattuu ihan tosissaan. Ei tässä jaksa paljoa muuta kuin maata sohvalla ja yrittää edes sen verran, että lapset saa ruokaa ja puhtaat vaipat.
ja hiljaista on ennen kuin seuraava projekti rysähtää niskaan
kun sä lorvit himassa... hyi sua
mun lapsi on koulussa ja mä sairaslomalla
Jooh, on ihan puheterapeutin ja lääkärin suosituksesta siellä. Muutoin en olisi kyllä laittanut.
Mä leikkikenttä nyt täällä jos sopii?