Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa syötettyä lapsia, ei puettua..kaikki on jotenkin ylivaikeaa!

Vierailija
13.08.2011 |

Miehellä ei tunnu olevan tatsia lasten kanssa, kaikki yhtä huokailua ja hankaluutta. No, iltapesut menee ok vaikkakin uhmis karkailee isältään, ja leikittämisessä/ulkoiluttamisessa ok. Mutta syöttämiset, pukemiset.. edes vauva ei syö isänsä kanssa, menee kiljumiseksi vaan. Tuntuu ylirankalta kun mies on lomalla, tuntuu että olen yksin vastuussa ja toisella ei homma pysy hanskassa millään. Mies totesikin mulle, että hoida sä lapset ja hän hoitaa itsensä, sittenhän kaikki menee hyvin. Juupa juu joo...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tietenkin vaatii sekä syöttämistä että pukemista, mutta kun lapsi pääsee omille jaloilleen, hän osaa kyllä sen verran syödä ja pukea, että siitä asiasta ei tarvitse tapella.

Vai onko mulla ollut poikkeuksellisen omatoimiset lapset? Tai sitten lapsilla laiska äiti, isästä puhumattakaan?

Jos perheessä on enemmän lapsia, niin ei siinä todellakaan ehdi jokaista yksitellen pukemaan ja syöttämään. Lautanen eteen ja lusikka käteen, se riittää, ja vaatteita nuo olivat liiankin hyviä löytämään päälleen.

Vierailija
2/2 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Olen kestänyt tuota jo 11 vuotta. Aika menee yllättävän nopeasti, mutta kyllähän v*tuttaa! Tosin meilä ei ole isä edes leikitänyt, ulkoillut.Nuorempaa hän ei ole koskaan kylvettänyt eikä nyttemmin käyttänyt suihkussa, esikoista ehkä kahdesti.Pienen lisämausteen tuo se, että hän on työttömänä nyt eikä silti vaivaudu opettelemaan.

Same shit, different day. Ei muuta kuin tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän