Olen laihtunut 14 kiloa 13 viikossa ihan tajuttomalla
treenillä ja todella tarkalla ruokavaliolla.
Miten ihmeessä Suurin Pudottaja -ohjelmassa ne laihtuu kiloJA viikossa, vaikka minä vain hikisen kilon?
Kalorivajeeni on 1000 joka päivä, syön 1500 kcal ja kulutan n. 500 kcal joka päivä. Perusaineenvaihduntani kuluttaa n. 2000 kcal joka päivä.
Aloitin 95 kilosta ja nyt olen 81 kiloa, eli parisenkymmentä kiloa on edelleen ylipainoa.
MITÄ NE TEKEE SELLAISTA, JOTA MINÄ EN?
Kommentit (32)
Kilo viikossa -vauhti jatkuu. Nyt on mennyt 17 kiloa 16 viikossa. Alan vihdoin tajuta, että 17 kiloa on järkyttävän paljon ja osaa olla ylpeä itsestäni.
Jos toukokuussa joku olisi kertonut minulle, että olen syyskuun alussa 17 kiloa kevyempi, en olisi uskonut. Tämähän on tajutonta.
Hiljaa hyvä tulee.
ap
aloitin kesäkuun 6.päivä painonpudotuksen ja tänään 4.9 paino on pudonnut 16,5kg. tänään pääsin tavoitepainooni, mutta päätin jatkaa vielä muutaman kilon. tsemppiä meille molemmille. =) ai niin mun mitat: lähtö 159/75,9 tänään 59,4kg
Voisitteko kertoa viikon ruokavalionne ja liikunnat sun muut, mäkin tahdon laihtua noin nopeasti.
Tällä hetkllä mun paino putoaa kilon kuukaudessa (!!) ja se on tuskastuttavaa. Ylipainoa on 40kg.
Katsoitko finaalin?? Se Helen oli ruma.Sen nahka roikku käsistä ja kaulasta ja kasvot oli liian ruskeat ja kireät.Sulla ei tod.jää nahka yms.roikkuun yhtä rumasti kuin noilla jenkeillä.
ja jatkoin sen jälkeen pv:n pisteillä .kalorilaskurilla yks päivä tarkistin, että mun päivittäinen kalorimääräni on jotain 1000-1200kcal suurinpiirtein ja peruskulutukseni n.1800kcal. mitään liikuntaa en harrasta. työ on keskiraskasta, mutta tuostakin ajasta kuukausi kului kesälomalla ja pääsääntöisesti autossa istumalla. työmatkat oon kulkenu pyörällä, mutta siitäkin tulee päivässä vain 2x 12min.
-26-
Siinä taisi joku todeta aikovansa kuluttaa tänään 7000 kaloria. Ne treenaa koko päivän, siksi todellisessa maailmassa kaikkine muine velvoitteineen on heillekin vaikeampaa.
Montako housukokoa tippuu jos paino Pudonnut 16kiloa? Mistä mihin?
mut mun työhousut, jotka oli niin tiukat ennen kesälomaa, että mä jouduin pesun jälkeen venyttämään vyötärönauhaa, jotta sain ne edes joten kuten päälle, nyt kuivausrummun jälkeen mä saan ne pois päältä ilman, että avaan nappia ja vetskaria.
Tuo on mielettömän hieno suoritus! Kuten moni on jo sanonut ja kuten taisit itsekin tajuta, on turhaa verrata itseäsi Suurimman Pudottajan osallistujiin. (Sitä paitsi harvoin ne pudotti 10 - 15 kiloa viikossa nekään, mittayksikkönä kun jenkkisarjassa on pauna, joka on 450 grammaa.)
Talvellakin voi painonpudotus hyvin jatkua, kun muistat pidättäytyä pimeiden iltojen aikana turhasta napostelusta. Mihin lukemiin tähtäät?
nyt kuivausrummun jälkeen mä saan ne pois päältä ilman, että avaan nappia ja vetskaria.
WAU!! ;-DD Onnittelut!
nyt kuivausrummun jälkeen mä saan ne pois päältä ilman, että avaan nappia ja vetskaria.
eipä pidä paikkansa, se kyllä reilut 2000kcal, jos painoa kuten ap:lla.
KVG!
http://www.iltalehti.fi/painopaivyri/