Mulla on koko ajan paha olla
Siinä olennainen. Tai siis puolipäivää saattaa mennä hyvin, mutta sitten jo räjähdän. Tänään alkoi miehen käytös v***tuttaa ja kaikenlaisia murheitä pyörii päässä koko ajan. Kavereita on aika vähän elämäntilanteesta johtuen. Heille näyttelen pärjäävää. Vain mies tietää totuuden.
Kommentit (3)
En voi muuta sanoa, kuin tiedän tunteen. Oli kamala olla. Välillä pelkäsin, että satutan lapsia. vanhemmalla kun sattui olemaan samaan aikaan uhma. Onneksi en sentään satuttanut. Soitin neuvolaan ja itkun seasta sain sanottua, että tarvitsen apua. Jo se helpotti,että sain sen sanottua. Pääsin jonon hännille odottamaan psykiatriselle sairaanhoitajalle aikaa, jota ei vielä tänäkään päivänä ole kuulunut. Nyt tosin olen jo huomattavasti parmmassa kunnossa, kiitos ihanan ja ymmärtäväisen puolison.
Enkä todellakaan olisi voinut kenellekään kertoa tilanteestani. En vaan voinut. Mieskään ei ollut tajunnut, vaikka pahaa oloa oli jatkunut jo pidemmän ajan. Olin koko ajan hirmukireä ja saatoin suuttua todella typeristä ja pienistä jutuista.
Voimia, ja kannattaa hankkia apua.. Jos sinulla on lapsia, soita neuvolaan ja kerro tilanteesi. Jo asian sanominen ääneen jollekin muulle helpottaa! :)
mutta kyllähän tuosta sinunkin viestistä oli luettavissa, että ei sitä apua oikeasti saa. Miksi siis edes yrittää hakeutua hoitoon, kun joutuu jonnekin jonon hännille? Ja sitten kun puolen vuoden päästä pääset sille psy. shlle, niin se pyytää psykiatrin kirjoittamaan masislääkkeet. Ap
miksi esität olevasi muu
uin olet?