Bongasin telkusta just nimen vauvallemme! Tii-Mari
Omaperäisen kaunis!!
Kommentit (88)
Kun meidän Sampo ja Merita saa pikkusiskon siitä tulee Nordea. Jos se onkin poika niin sitten Tapio-La
Miksei Olli-Pekka tai Onni-Paulus, eli tuttavammin OP! Toinen nimi voi olla tietysti Pohjola.
Kakkosen nimeksi tuli Keskinen. Ykkönen on Kodin-1, (kirkonkirjoissa kirjoitetaan Ykkönen, mutta tuo on lemppari). Jos saadaan siis numero kolme, nimi ei ole vielä varma. Ehkä joku Dressmann - muistuttaa hiukan sanaa tres - kolme.
Oisko tää teistä ihan surkee tää kolmannen nimi?
Kun meidän Sampo ja Merita saa pikkusiskon siitä tulee Nordea. Jos se onkin poika niin sitten Tapio-La
Miksei Olli-Pekka tai Onni-Paulus, eli tuttavammin OP! Toinen nimi voi olla tietysti Pohjola.
Seija-Ylermi-Pauliina
mutta Manda-Riinan ap-äiti ei näytä olevan ainakaan suomalainen, tai siis perhe ei ole, koska Suomessa ei TÄNK GOOOOOD ole yhtään Manda-Riinan nimistä lapsiparkaa :) :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ekan lapsen nimi on Teodor-Antti. Pian syntyvän kakkosen työnimenä on Rex-Ona.
Jack ja Jones (vaikka sukunimi tavallinen Seppälä, molemmat lausutaan niinkuin kirjoitetaan)
Jos sitä joskus vielä sais lapsia, niin tytöstä voisi tulla Zara ja pojasta Bobo?
Konkassahan toi firma on, kun sun laoses on aikuinen.
t. Tia-Marian äiti
Mä oon aina pitänyt perinteisistä nimistä ja mun suosikit poikien nimistä on olleet jo teininä Aleksi ja Antti. No mun ex oli Aleksi, joten se ei enää taida tulla kuuloonsakaan, mutta tuota Anttia olen miettinyt vaihtoehdoksi, jos tämä masuasukki osoittautuu pojaksi. Aviomieheni on kuitenkin britti, ja hän toivoisi lapselle kansainvälistä nimeä... joten Tim Anttihan pojasta tulee!
aivan tajunnan räjäyttävän hulppean hauska ketju,
ei hitto,
miten te osaatte!
Mulla on vatsalihakset kipeet ja en ees voi nauraa kunnolla ääneen ku muksut nukkuu tossa vieressä.
apua
Nyt ratkesi meidän kaksospoikien nimipulma. Heistä tulee Tim Antti ja Teodor Antti !
Eihän Siniltäkään kysytä kuinkas pyyhkii jne.
kyllä mun siskolta kysyttiin...
t. Pirkka-Valion äiti
ps. mikä olisi hyvä tytön nimi? Jos seuraava on poika, se on ehkä Atria, mutta tytön nimi hakusessa...