G: kuinka moni on pettänyt? oletko kertonut? oliko seksi parempaa?
Tiedän, että aihe on aika arka ja provokatiivinen, mutta:
Olen, kolmen kanssa viimeisten parin vuoden aikana (joista yhden kanssa enemmän kuin yhden kerran). Mies tietää kahdesta tapauksesta kolmesta. Takana 13 yhteistä vuotta ja kolmonen haaveissa...muita miehiä en enää kaipaa. Se oli minulle pakollinen vaihe, joka oli läpikäytävä. En ole ylpeä, mutta ilman sitä ei olisi tämäkään parisuhde jatkunut (kerroin miehelle jo etukäteen, että erotaanko suoraan, vai saanko etsiä, josko olisin onnellisempi jonkun muun kanssa.) Yhteen rakastuin (se, jota tapasin harvoin pidempään); ja seksi OLI parasta ikinä. Mutta -mieheni on paras juuri minulle, ja maailmaa nähneenä osaan nyt arvostaa häntä. Opin läksyni ja sainpa ainakin kerran elämässä nauttia jumalaisesta seksistä playerin kanssa! Pahoittelen, jos asia järkytti jotakuta, mutta näin se vain on. *kukaan ulkopuolinen ei uskoisi*
Kommentit (9)
miestäni kahden miehen kanssa, kummankin kanssa oli n. 2 vuoden suhde.
Heidän kanssaan vietettyjen hetkien ja matkojen ansiosta olin aidosti miellyttävämpi vaimo miehelleni, ystävällisempi ja meillä oli enemmän seksiäkin. Jaksoin hänen typeryyksiään, moukkamaista käytöstään sekä ulkonäkönsä totaalista rapistumista ja mielenterveytensä heikkenemistä paremmin.
Koskaan en ole jo nykyään ex-miehelleni kertonut noista kahdesta miehestä, enkä myöskään aio.
Oletko kertonut miehellesi, että sait ulkopuolelta maailman parasta seksiä?
erosimme muutma vuosi sitten ja hyvä niin. Yhden rakastajani kanssa olen jatkanut suhdetta eron jälkeenkin.
Olen kertonut, kun kysyttiin (itse en olisi kertonut, koska se on mielestäni loukkaavaa). Mies pääsi asiasta yli, koska tietää loistavansa muilla alueilla kuin seksissä (seksissä nimenomaan minun kanssani).
maailman parasta seksiä ei voi yleismaailmallisesti määritellä...meillä vain kemiat kohtasivat, hengitys ja kroppa liikkuiva samaan tahtiin...mies tiesi, mitä teki. Ja -jos suoraan sanotaan -sillä miehellä oli niin iso, että vaikuttihan sekin =)
Ap.
maailman parasta seksiä ei voi yleismaailmallisesti määritellä...meillä vain kemiat kohtasivat, hengitys ja kroppa liikkuiva samaan tahtiin...mies tiesi, mitä teki. Ja -jos suoraan sanotaan -sillä miehellä oli niin iso, että vaikuttihan sekin =)
Ap.
tästä.
t: 14 cm
ihan turhaan olin yli 20 vuotta uskollinen, olisi pitänyt antaa mennä vaan aikanaan eikä olla rakastunut hölmö uskoen yksiavioisuuteen