Onpa todella ruma lapsi tuossa vauvalehden kannessa
Kommentit (46)
Miten kehtaatte haukkua pientä lasta? Mulla käy oikeasti aivan sydämelle ja itku tulee tällaisista ala-arvoisista kirjoituksista, joita tänne näppäilette. Mielestäni herttaisen ja persoonallisen näköinen lapsi.
Itse otan todella henkilökohtaisesti kaikki ulkonäköön liittyvät arvostelut. Olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni saanut kuulla olevani ruma. Miten tuollaisia asioita kukaan voi sanoa toiselle ihmiselle edes anonyyminä? Olin ruma kuta kuinkin 20-vuotiaaksi. Silloin kasvoni olivat asettuneet lopullisiin mittasuhteisiina ja minusta tuli kansainvälisen mittaluokan kaunotar, ei todellakaan mikään pikkunätti tusinanaama.
Kaunis lapsi ei ole kaunis välttämättä aikuisena, koska kasvojen mittasuhteet elävät pitkään nuorelle aikuisiälle.
Toisten ulkonäön arvostelijat, toivottavasti ymmärrätte edes hävetä.
Kaiken kukkuraksi harvinaisen kauniin siniset silmät. Ei tule ihan joka päivä maailmalla vastaan...
Siniset silmät eivät ole kauniit. Sinisilmäiset ihmiset ovat rumia sekä ulkoisesti että varsinkin sisäisesti.
selvästi, että saman ihmisen näppikseltä on monta viestiä tässä ketjussa ;D
Olin ruma kuta kuinkin 20-vuotiaaksi. Silloin kasvoni olivat asettuneet lopullisiin mittasuhteisiina ja minusta tuli kansainvälisen mittaluokan kaunotar, ei todellakaan mikään pikkunätti tusinanaama.
täällä tehty jyrkkiä yleistyksiä. Jos jonkun mielestä tämä vauva ei ole kaunis, koska omaa karikatyyriset suomalais-piirteet niin ei se tarkoita sitä, että ainoastaan tummahiuksiset ja -silmäiset olisi kauniita. Löytyy Suomesta paljon kauniitakin lapsia (ja ihan suomalaisia), mutta itse arvostan esim. siroutta, tuuheampia hiuksia ja ripsiä ja isompia silmiä. Onneksi oma tyttöni on juuri sellainen tuuheatukkainen ja tummaripsinen kaunotar!
Ja vaikka tämä vauva ei ole mielestäni kaunis, hänestä voi sellainen vielä tulla ja hän on joka tapauksessa omien vanhempiensa silmissä maailman ihanin ja herttaisin ja hyvä niin! Kaikki vauvat ovat omalla tavallaan suloisia, mutta toiset ovat kauniimpia piirteiltään kuin toiset.
Minusta söpö. Tosin minusta kaikki vauvat ovat söpöjä.