Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö alapääsi saippualla?

Vierailija
11.08.2011 |

Kun näitä hygieniajuttuja nyt täällä on, niin jatketaan samaa linjaa.

Eli pesetkö alapääsi saippualla?

Itse en pese, kokeiltu on kaikkea perusvoiteista palmoliveen ja sebamediin ja ihoärsytys on aina yhtä paha :/

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teen pelkän alapesun, pesen pelkällä vedellä.

Vierailija
2/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua kuivattaa limakalvoja ja nostaa ph arvoa. Miksi ihmeessä pitäisi pestä saippualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli jokuinen vuosi sitten koko ajan hiivatulehdus päällä... sitten lääkäri kysyi, että käytänkö alapesussa saippuaa.. no eipä ole hiivaa tullut enää kun en ole saippualla pessyt :) ja hyvin pysyy puhtaana :)

Vierailija
4/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelkkä vesipesu riittää.

Vierailija
5/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua on pahinta mitä alapäälleen voi tehdä. Vesi riittää aivan mainiosti.

Vierailija
6/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄRPÄTILLÄ

Vierailija
7/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan intiimipesuun tarkoitetulla pesunesteellä. Ainoastaan suihkussa, pelkän alapesun yhteydessä vedellä.

Vierailija
8/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia

Vierailija
9/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävän kanssa puhetta asiasta, ja hänen mielestään olen kauhea haisuli kun en pese saippualla. Sanoipa myös säälivänsä miestäni kun joutuu olla intiimikosketuksessa kanssani.

Ei minulla ainakaan alapää haise millekään. Pesen paikat aamuin illoin ja olo on ihan raikas eikä mulla mikään haise...Myöskään mieheni mielestä paikat tuoksuvat puhtaalle pelkän vesipesun jäljiltä!

T: Ap

Vierailija
10/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesi riittää.

Vierailija
11/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonjugurtilla tarvittaessa, muuten ihan vaan vedellä.

Vierailija
12/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä hygieniajuttuja nyt täällä on, niin jatketaan samaa linjaa. Eli pesetkö alapääsi saippualla? Itse en pese, kokeiltu on kaikkea perusvoiteista palmoliveen ja sebamediin ja ihoärsytys on aina yhtä paha :/

Eikö äitisi opettanut?

Vierailija
13/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran päivässä. Ei ole hiiva ongelmia, eikä haise. Mies pesee pelkällä vedellä ja saunassa saippualla, ja tuoksuu tosi hyvälle ja puhtaalle.

Vierailija
14/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen saa sillä, että pesee sitä muulla kuin vedellä!

Vierailija
15/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävän kanssa puhetta asiasta, ja hänen mielestään olen kauhea haisuli kun en pese saippualla. Sanoipa myös säälivänsä miestäni kun joutuu olla intiimikosketuksessa kanssani.

Ei minulla ainakaan alapää haise millekään. Pesen paikat aamuin illoin ja olo on ihan raikas eikä mulla mikään haise...Myöskään mieheni mielestä paikat tuoksuvat puhtaalle pelkän vesipesun jäljiltä!

on mukava ystävä! Minkäsortin friikki hän lienee kun ystävättären intiimialueiden tuoksut kuuluvat hänelle?! Eipähän tulisi mieleenkään omille ystävilleni mainita, ei sillä että olisi tarpeenkaan, samoin en välittäisi heiltä kuulla, ei sillä että sekään olisi tarpeen! :D

Vierailija
16/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina sitä tuottaa.

Vierailija
17/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä hygieniajuttuja nyt täällä on, niin jatketaan samaa linjaa. Eli pesetkö alapääsi saippualla? Itse en pese, kokeiltu on kaikkea perusvoiteista palmoliveen ja sebamediin ja ihoärsytys on aina yhtä paha :/

Eikö äitisi opettanut?

Enpä muista jutelleeni asiasta äitini kanssa :D

Vierailija
18/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyän Ceridal-öljyllä )

Vierailija
19/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukava ystävä! Minkäsortin friikki hän lienee kun ystävättären intiimialueiden tuoksut kuuluvat hänelle?! Eipähän tulisi mieleenkään omille ystävilleni mainita, ei sillä että olisi tarpeenkaan, samoin en välittäisi heiltä kuulla, ei sillä että sekään olisi tarpeen! :D

ystävä ollut todella läheinen aina, rehellinen, luotettva ja sydämellinen. Puhumme kaikesta mikä kuuluu elämään, myös hygieniasta :) Tämä alapää kommentointi vaan ihmetytti minua.

t. Ap

Vierailija
20/30 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä ollut todella läheinen aina, rehellinen, luotettva ja sydämellinen. Puhumme kaikesta mikä kuuluu elämään, myös hygieniasta :) Tämä alapää kommentointi vaan ihmetytti minua.

t. Ap

olkoon ny sitte... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi