Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko keinonahkaisen sohvan maalata spraymaalilla? ov

Vierailija
11.08.2011 |

Mulla on tollainen ruman ruskea vanha sohvatuoli, joka kaipaisi valoisampaa ilmettä. Onko kukaan maalannut tekonahkaa (tai oikeaa, eroaakohan paljon?) vaikka metallin maalaamiseen tarkoitetulla spraylla? Paljonhan en tietysti menetä jos maalaan ja menisikin pilalle, että voishan tuota ihan vaikka kokeillakin :)

Mutta onko kokemuksia? Tai tietoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sen takia,kun sohvalla istuu,niin epäilen että voipi jäädä epämiellyttäviä värijälkiä vaatteisiin :/

Vierailija
2/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mutu tuntumalla sanon, että ei onnistu niin että lopputulos olisi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä tuleeko kaunis lopputulos, itse olen maalannut spray-maaleilla kangastakin ja se kyllä kuivuu niin ettei siitä enää maalia irtoa.

Kokeile ensin vaikka johonkin sellaiseen kohtaan mikä ei näy päälle päin, yleensä kalusteiden pohjasta löytyy joku sopiva kohta.

Eniten minua epäilyttää häipyykö se haju koskaan, hajuttomia spraymaaleja ei ole olemassakaan. Ja maalaus sisätiloissa ei ole suositeltavaa, ulkonakin pitäisi käyttää kunnollisia suojavarusteita!

Vierailija
4/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän mä saisin sit ton valkaistua? Kävisköhän joku tavallinen akryylimaali sitten, sellainen sudittava? Tuo nykyinen ruskea on niin ankea ja ruma...

ap

Vierailija
5/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä neuvoja huonekaluliikkeestä tai nahkaliikkeistä, irtohuput voivat olla kyllä aika hankalia mutta pääsisit väristä eroon.