Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hurahtanut virkkaukseen

Vierailija
21.08.2026 |

Haluaisin vain virkata kellon ympäri. Nyt ihania syysjuttuja tekeillä, syksyn lehtiä, kurpitsoja, niin herkullisissa syksyn väreissä, että melkein itkettää. Murrettua oranssia, tummaa kahvia ja muita ruskean sävyjä, okrankeltaista...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Yksi vinkki, älä käytä huonolaatuisia sekoitelankoja, niin saat myytyä eteenpäin halutessasi. 

Vierailija
2/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten jälkeen voit alkaa virkkaamaan tonttuja, poroja, piparkakku-ukkoja, joulukelloja ym. Sen jälkeen vuorossa tiput, puput, noidat ja pääsiäismunat.

Kiirettä pitää 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä virkkasin itselleni olkalaukun, tuli superhieno!

Vierailija
4/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Yksi vinkki, älä käytä huonolaatuisia sekoitelankoja, niin saat myytyä eteenpäin halutessasi. 

En mä myyntiin, omaksi iloksi vain tai läheisille (kun tiedän, että oikeasti tykkäävät eivätkä ahdistu "krääsästä"). Sain äidiltä laatikollisen jämälankoja ja joitain olen raaskinut ostaa itse. Esim. 7 Veljestä sävy hapero on niin kaunis.

Vierailija
5/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä myyntiin, omaksi iloksi vain tai läheisille (kun tiedän, että oikeasti tykkäävät eivätkä ahdistu "krääsästä"). Sain äidiltä laatikollisen jämälankoja ja joitain olen raaskinut ostaa itse. Esim. 7 Veljestä sävy hapero on niin kaunis.

Just kestävyyden takia tarkoitin. Onhan se kiva, jos neuleet kestää vuodesta toiseen eikä hajoa käsiin. 

Vierailija
6/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitten jälkeen voit alkaa virkkaamaan tonttuja, poroja, piparkakku-ukkoja, joulukelloja ym. Sen jälkeen vuorossa tiput, puput, noidat ja pääsiäismunat.

Kiirettä pitää 😅

Tämä juuri on paha, kun netti on niin täynnä toinen toistaan suloisempia ohjeita, että haluaisi kertakaikkiaan tehdä ne kaikki, kun vain ehtisi 😄

Vierailija
7/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olet löytänyt itsellesi mieluisan harrastuksen!

Vierailija
8/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin hurahtaa johonkin. Rakastan sitä fiilistä, kun voi uppoutua jonkin ihanan tekemiseen. Kaipaan sitä ihanuutta.

Vierailija
9/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkaaminen on ihanaa! Harmi kun itselläni ei niska ketä enää sitä hommaa. Olisi niin ihana koukutella pitsiliinoja ja virkattuja villasukkia sekä pitsimattoja. Pitsimatot ei taida enää tosin olla muodissa.

Vierailija
10/10 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä virka mittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän