Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa käytetty Tripp Trapp syöttötuoli

Vierailija
11.08.2011 |

Olen ostamassa tuttavaperheeltä käytetyn Tripp Trapp syöttötuolin, joka on ollut perheen kahden lapsen käytössä. Mikä on mielestänne kohtuullinen korvaus?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena tuoli maksaa 179 euroa, mutta käytettynä sanoisin, että kohtuullinen korvaus on 50 euroa. Itse maksoin sen verran. Netissä tuoleista pyydetään välillä törkeää ylihintaa. En maksaisi 100 euroa käytetystä syöttötuolista, jollei kunto olisi todella hyvä ja mukana tulisi rutkasti lisäosia.

Pidä siis pää kylmänä. Käytetty syöttötuoli on kuitenkin käytön jälkeen perheessä lähinnä tiellä.

Vierailija
2/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy ihan vauvasta vaarin... heh. Mutta tosissaan. Meillä ainakin 6 vuotias käyttää tuoliaan vieläkin, kun se on nyt vähän korkeammalla kuin tavallinen tuoli niin yltää ruokaan paremmin. Ja se vie pöydän päässä vähemmän tilaa kuin tavallinen tuoli. Koululaisen työtuolinakin se käy ja teinille, kun siinä on niitä korkeussäätöjä tosi paljon.

Eli mielestäni voit ihan hyvin maksaa vaikka puolet alkuperäisen hinnasta. Ja saahan sen sitten taas myytyä eteenpäin jos ette sitä halua enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käsittääkseni hinta on yli 200.

Itse myin jo jonkin aikaa sitten käytetyn, hyväkuntoisen, yhdellä lapsella olleen tuolin sadalla eurolla. Laitoin nettiin ilmoituksen ja heti meni, joten ei tuntunut olevan ylihintaa.

Vierailija
4/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei enää suostuttu istumaan (vaikka ei tietenkään mitään turvakaarta ollut), mutta lapsen mielessä siinä oli syöttötuolin leima ja halusi "tavalliseen" tuoliin. Ja ei se musta enää työtuolina ole paras mahdollinen.

Vierailija
5/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraalta olisin varmaan pyytänyt satasen.

Vierailija
6/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion pyytään ainakin satasen sitten kun lähden myymään. Kunto on erittäin hyvä, yhdellä lapsella ollut.

Vierailija
7/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei enää suostuttu istumaan (vaikka ei tietenkään mitään turvakaarta ollut), mutta lapsen mielessä siinä oli syöttötuolin leima ja halusi "tavalliseen" tuoliin. Ja ei se musta enää työtuolina ole paras mahdollinen.

Itse olen harkinnut ostavani 4-vuotiaalleni toisen. Hän käyttää taas mielellään tuoliaan ruokapöydässä ja ylettää kirjoituspöydällekkin siitä paljon helpommin. Saan kokoajan kannella tuota tuolia edes takaisin. Meillä serkuilla on vielä 10v trip trap kirjoituspöydän tuolina.

Vierailija
8/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä serkuilla on vielä 10v trip trap kirjoituspöydän tuolina.

Keittiössä ne ovat, siellä tehdään myös yleensä myös läksyt.

Tuttava tarjoutui ostamaan nuo, mutten halunnut myydä niitä vielä, kun työasento on kuitenkin noissa parempi kuin tavallisilla tuoleilla.

Itse pyytäisin n.80e.

Vierailija
9/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 60 euroa kahdella lapsella käytössä olleesta. Hiukan oli puremajälkiä, mutta meidän lapsi on tehnyt niitä lisää ;-)

Vierailija
10/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuuko valkoisia Tripp Trappeja isommin käytettynä? Ymmärtääkseni aika kiukkuisesti tekevät kauppansa, jopa uusissa toimitusvaikeuksia?

Onko aidon Tripp Trapin hinta aina sama 179€? Ilmeisesti ei paljon alennuksia näy?

Vierailija
11/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei tosiaan ole alennuksessa ja tuon perushinnan päälle tulee vielä turvakaaret ja muut jos haluaa käyttää syöttötuolina.

Meillä on ne vanhanmalliset syöttis-osat (puukaari ja muovinen selkätukiosa), pitäisi laittaa ne myyntiin, menevät kuulemma hyvin kaupaksi nekin.

Vierailija
12/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyökin väristä liikkuu paljon käytettynä markkinoilla. Muita värejä harvemmin, menevätkin sitten nopeasti kaupaksi. Valkoinen on varmaan suosittu sen takia, että sopii moneen sisustukseen.

Vierailija
13/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaarettoman 8v vanhan 70 eurolla.

Vierailija
14/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaaren joutuisi kuitenkin hankkimaan.

Olen ihmetellyt miksi niitä kaarettomia myydään kuitenkin niin paljon, meneekö se kaari käytössä helposti rikki?

Vierailija
15/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaaren joutuisi kuitenkin hankkimaan.

Olen ihmetellyt miksi niitä kaarettomia myydään kuitenkin niin paljon, meneekö se kaari käytössä helposti rikki?

Ei me kuopukselle omaa kaarta ostettu, kun esikoisen kaari oli tallessa - näin on varmaan usealla muullakin.

Tai sitten kaari on myyty, kun lapset ovat kasvaneet tai se on hukkunut kun on otettu irti; useimmat kun kuitenkin käyttävät sitä tuolia kauemmin ilman kaarta kuin kaaren kanssa?

Meillä esim. otettiin kaari pois reilu 1-vuotiaana, joten toista tuoleistamme on käytetty jo 9v ilman kaarta...:-)

Vierailija
16/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla tavara vaihtaa nopeammin omistajaa, mutta pitää olla erinomaisessa kunnossa, kun tarjontaakin on paljon.

Vierailija
17/19 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku hionut ja maalannut Tripp Trappia (tai vastaavaa) esimerkiksi puun värisestä valkoiseksi?

Onnistuuko jos maalaamisesta on hieman kokemusta? Saako suunnilleen samantapaisen pinnan kuin alkuperäinen valkoinen.

Vierailija
18/19 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoli pitää ainakin purkaa osiin ja hioa vanha lakkapinta huolellisesti pois. Kiiltävällä huonekalimaalilla olen ajatellut maalata ja vähintään kaksi kerrosta pintaan. Hionnassa oltava huolellinen, jotta osat mahtuu takaisin yhteen vielä operaation lopuksi.

Jos joku on onnistunut, saisko kuvia? Mulla on osat tossa odottamassa, kun sais vaan aikaiseksi.

Onko joku hionut ja maalannut Tripp Trappia (tai vastaavaa) esimerkiksi puun värisestä valkoiseksi? Onnistuuko jos maalaamisesta on hieman kokemusta? Saako suunnilleen samantapaisen pinnan kuin alkuperäinen valkoinen.

Vierailija
19/19 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä siivon summan säästäisi jos uusi (valkoinen) TT maksaa 179€ ja käytetyn + maalit saisi ehkä kuudella kympillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi