Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette naisesta joka lisää ultrakuvan facebookiin?

Vierailija
10.08.2011 |

Kyselen siltä pohjalta että itse olen tässä harkinnut rakenneultrakuvan lisäämistä. Tietylle ryhmälle tosin, joka käsittää sukulaiset, lähimmät ystävät sekä ystävät jotka asuvat ulkomailla. Onko ihan tyhmä idea?

Mahakuvaa en haluaisi lisätä, koska mahani ei ole kovin kauniin muotoinen? Sellanen lättänä mutta leveä :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lisännyt mitään kuvia. Ilmoitin vaan että paksuna ollaan ja onnitteluja alkoi sadella. Pari viikkoa vauvan syntymästä laitoin kuvan, että tällainen kaveri putkahti. Ja taas tulvi onnitteluja... En käytä järin aktiivisesti facebookia. Keskimäärin kerran viikossa tai kahdessa.

Vierailija
2/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mitään ihmeellistä. Mun mielestä ok jos haluaa jakaa tälläsiä asioita, varsinkin jos rajatusti.

Oma Facebookin käyttöni on kyllä sellasta että en ole lasten kuvia laittanut, en ole ilmoittanut raskauksistani. Onnitteluja on tullut kyllä sitten syntymien jälkeen. Mä olen aina jotenkin ajatellut että tollaset asiat pitää nähdä ihan livenä että sen verran paljon mun kanssa pitää olla tekemisissä :D Mutta itsestäni on kyllä mukava nähdä muiden masukuvia tms. Onhan se vähän hassu periaate kun ei itse halua jakaa sinne mitään tollasia mut no can do :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi mietit mitä muut ajattelevat?

Vierailija
4/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mystifioi Facebookia kuten monet av:n mammoista. Se on yksi yhteydenpitoväline toisten joukossa.