Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viemisiä mökille?

Vierailija
10.08.2011 |

Mennään perjantaina koko päiväksi lasten kansssa heidän hoitajan/varamummon kesämökille. Mitä voitais viedä viemisiä? Ruoan hän on ko. päivälle varannut, mökillä kasvaa paljon kaikkea mahdollista, niin koriste- kuin hyötykasviakin. Eli syötävä tuntuu jotenkin hassulta viedä kuin myös kukkia tms. Alkoholia en aio viedä, ei jotenkin sovi tilanteeseen. En ole koskaan mökillä käynyt, mutta lapset ovat ja heidän mukaansa siellä on kaikkea mahdollista ja vielä enemmänkin.

Vinkatkaa, pliis, mitä viedä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kastelulannoitetta:)

Vierailija
2/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko hän jotain mökillään, mitä hänellä ei vielä ole / ei ole kerinnyt hankkimaan. Sitten jotain kahvipullaa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia mieluiten joku kossupullo ja spritepullo.

Vierailija
4/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tee-se-itse-yrttiruukkujuttu. Sellainen paketti missä on ruukku multineen ja jotain basilikan siemeniä tms. Siihen mukaan puutarhahanskat ja joku erikoiskahvi.

Vierailija
5/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilykkeitä mitä ei itse tulisi ostettua.

Vierailija
6/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis peltinen kastelukannu/ iso krysanteemi kauniissa ruukussa/ pieni kori johon laitat kahvia, suklaata, servettejä, kynttilöitä, pähkinöitä tms.

Vierailija
7/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain herkkusäilykettä tosiaan, ei arkista vaan sellaista, mitä ei ikinä itse ehkä tulisi ostettua.

Vierailija
8/8 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitan omani vielä: kaunis vieraskirja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä