Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse ihmettelen ainoastaan tuossa työpaikkailmoituksessa sitä

Vierailija
10.08.2011 |

että eikö äiti pärjää kaksosten ja 2,5-vuotiaan kanssa ilman hoitoapua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauvoista ja taaperosta haluaa tehdä vähintään kolmikielisiä. Voi elämän kevät...

Vierailija
2/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on varaa ostaa apua, miksi ei ostaisi? Meillä oli aikanaan kotihengetär (jolle muuten maksoimme 900 e/kk), kun kuopus syntyi ja lapset olivat kaikki alle 4v. Elämäni parasta aikaa: sai nousta valmiiseen aamupalapöytään, nukkua kun väsytti jne. Aina oli toinen aikuinen tekemässä sen, mitä itse ei viitsinyt tai jaksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on varaa ostaa apua, miksi ei ostaisi? Meillä oli aikanaan kotihengetär (jolle muuten maksoimme 900 e/kk), kun kuopus syntyi ja lapset olivat kaikki alle 4v. Elämäni parasta aikaa: sai nousta valmiiseen aamupalapöytään, nukkua kun väsytti jne. Aina oli toinen aikuinen tekemässä sen, mitä itse ei viitsinyt tai jaksanut.

Vierailija
4/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on varaa ostaa apua, miksi ei ostaisi? Meillä oli aikanaan kotihengetär (jolle muuten maksoimme 900 e/kk), kun kuopus syntyi ja lapset olivat kaikki alle 4v. Elämäni parasta aikaa: sai nousta valmiiseen aamupalapöytään, nukkua kun väsytti jne. Aina oli toinen aikuinen tekemässä sen, mitä itse ei viitsinyt tai jaksanut.

Ja kuten luit, me maksoimme 900 e/kk ja palkkatukena loput eli sai ihan TESsinmukaisen palkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan