Mies pettää taas saman naisen kanssa...?
Mies jäi kiinni pettämisestä viime talvena, oli jonkinlainen muka "kaverisuhde" toiseen naiseen.
Noh, mies lupasi ja vannoi, ettei enää koskaan ota yhteyttä naiseen. me siis olemme edelleen yhdessä, oikein näytti, kun poisti naisen numeron puhelimestaan.
Pari kertaa sen jälkeen olen kysynyt, onko kuullut tästä Mirjasta mitään- vastaus on aina että ei.
Ja nyt mä tein mokan, uteliaisuuksissani ja tyhmyyksissäni katoin miehen puhelinta- ja kappas, sinnehän se Mirjan nro oli taas ilmestynyt.
Ja kyllä vituttaa! Mitä voin tehdä? En voi kertoa miehelleni "löydöstäni", koska en olisi ikinä saanut puhelinta edes katsoa, tiedän. Jos taas kysyn ihan muuten vaan, kieltää tietysti.
Ja toisaalta, en voi miestä pihallekaan heittää, voihan olla, että asialle on vaikka järkevä selitys? Tai niin haluan ainakin kuvitella...
Tiedän olevani tyhmä idiootti, kun en miehestä heti eroa ottanut, ne kun ei koskaan muutu. Että sitä ei nyt enää tarvitse kenenkään tulla sanomaan, kiitos.
Kamalaa vaan olla ja odottaa, kun ei voi aukasta suutaan...
Kommentit (86)
Sano sille näin: Pekka (,tähän siis joku teidän tutun nimi) oli nähnyt sut Mirjan kanssa. Varmaan oli sekoittanut sut johonkin toiseen ja naureskele päälle. Sitten Tarkkaile miehen reaktioita ja ilmeitä.
Miten te niitä miestenne puhelimia tarkistelette?! Eivätkö he pidä puhelimiaan lukossa? Hölmöä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju mutta pakko kertoa. Mun miehen entinen petikaveri on kännykässä miehen nimellä. Tyyliin Sari-Anna >Kari-Antti.
Vittu, niiiiiiin läpinäkyvää
Ootko tarkistanut numeropalvelusta jokaisen siellä olleen numeron, että vastaako nimeä, vai mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap nyt vastata heti.
Totta kai kuuluu vastata 6 vuotta vanhaan ketjuun nyt heti.
Jätä se sika.