Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää taas saman naisen kanssa...?

Vierailija
10.08.2011 |

Mies jäi kiinni pettämisestä viime talvena, oli jonkinlainen muka "kaverisuhde" toiseen naiseen.

Noh, mies lupasi ja vannoi, ettei enää koskaan ota yhteyttä naiseen. me siis olemme edelleen yhdessä, oikein näytti, kun poisti naisen numeron puhelimestaan.

Pari kertaa sen jälkeen olen kysynyt, onko kuullut tästä Mirjasta mitään- vastaus on aina että ei.

Ja nyt mä tein mokan, uteliaisuuksissani ja tyhmyyksissäni katoin miehen puhelinta- ja kappas, sinnehän se Mirjan nro oli taas ilmestynyt.

Ja kyllä vituttaa! Mitä voin tehdä? En voi kertoa miehelleni "löydöstäni", koska en olisi ikinä saanut puhelinta edes katsoa, tiedän. Jos taas kysyn ihan muuten vaan, kieltää tietysti.

Ja toisaalta, en voi miestä pihallekaan heittää, voihan olla, että asialle on vaikka järkevä selitys? Tai niin haluan ainakin kuvitella...

Tiedän olevani tyhmä idiootti, kun en miehestä heti eroa ottanut, ne kun ei koskaan muutu. Että sitä ei nyt enää tarvitse kenenkään tulla sanomaan, kiitos.

Kamalaa vaan olla ja odottaa, kun ei voi aukasta suutaan...

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa on petetty vaimoa, paljon. Sain tietää jälkikäteen. Sama häntäheikki ottaa yhteyttä edelleen noin vuoden välein, siitä tietää aina milloin joku viritys on mennyt metsään kun pitää yrittää lämmitellä vanhaa kun hiillosta. 45 ja edelleen yrittää kaikkensa.

Vierailija
62/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni...ihmiset eivät ole omistettavissa, ja jokainen tekee niinkuin haluaa.

Pikkurouvat senkun määkii vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, tapailevatko ollenkaan, voihan olla, että vaan soittelevat/viestittelevät, jos sitäkään.

Ja ei, tämä ei ole pahempi asia, kuin aviorikos. MUTTA, tiedän, että mies raivostuisi silmittömästi, jos kuulisi mitä tein...Ja kun voihan olla, (mitä en todellakaan usko) että asialle on täysin järkevä selitys? Siitähän se riemu vasta syntyisi, kun sitten saisin taas kuulla olevani vainoharhainen- ja miksi en voinut kysyä lupaa yms. paskaa.

Luulen myös, että muut ihmiset eivät ole tietoisia, mikäli heillä on taas suhde, eli en voi sanoa, että olisin edes kuullut jostain jotain ja kokeilla sillä tavalla, josko irtoaisi infoa.

Voi paska.

Yhyyyyyy. Pidä vaan tutti suussa, niin ei tarvi puhua miehen kanssa. Kai sulla vaipatkin on ettei Tuu kakka lattialle?

Haluat selvästi roikkua ja ruikuttaa.

Sitten kun haluat jaloillesi nousta, niin toimit ryhdikkäästi.

Pelkäät väärintekijän suuttuvan?

Vierailija
64/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni...ihmiset eivät ole omistettavissa, ja jokainen tekee niinkuin haluaa.

Pikkurouvat senkun määkii vuodesta toiseen.

No ei kukaan ketään voi omistaakaan, mutta esim. papin kysyessä "Otatko vaimoksesi" jne. tarkoittaa sitä, että jostain tulee jonkun vaimo. Se genetiivimuoto nyt vain tarvitaan. Nainen on siis vaimona miehelle, noin niin kuin statuksellisesti, ei siinä mitään lihaa kaupata.

Ja jos on vannottu uskollisuutta, voi sitä kumppanit vaatia niin kauan, kuin sopimus puretaan tai muuta YHTEISESTI sovitaan. Ennen vanhaan puhuttiin huorinteosta, nykyään ei, vaikkei se hyväksyntää saisikaan. Pettämisestä puhutaan edelleen.

Vierailija
65/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku rouvat on sitten hauskoja kun ne itkee ja vinkuu petturi ukkojensa perään!! ja sitten vielä kyttäävät puhelinta.  Voi helvetti sentään on elämä köyhää!! Jos ukko on mennäkseen eikä osaa pitää mulkkuaan housuissa, antaa mennä! Minä en koskis pitkällä tikullakaan enää ukkoon joka pettää!! Onhan noita miehiä maailma täynnä :D 

Vierailija
66/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta pakko kertoa. Mun miehen entinen petikaveri on kännykässä miehen nimellä. Tyyliin Sari-Anna >Kari-Antti.

Vittu, niiiiiiin läpinäkyvää

Vierailija
67/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanha ketju mutta pakko kertoa. Mun miehen entinen petikaveri on kännykässä miehen nimellä. Tyyliin Sari-Anna >Kari-Antti.

Vittu, niiiiiiin läpinäkyvää"

Itte löysin exäni puhelimesta 10 v. sitten puhelinnumeron känni-iltansa jälkeen nimellä Nain. Kysyttäessä mies ei muistanut kuka tämä on tai tiennyt mistä numero oli ilmestynyt puhelimeen. Nain-en kuitenkin kyseessä. Soitinkin numeroon ja sieltä vastasi hunajainen tyttönen"do you want something?" Pakkasin kamani ja lähdin vaikka exä itki katkerana ja vannoi ikuista ja ainutta rakkauttaan ja että väitti että olen sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen. Ovat tuon naisen kanssa vieläkin yhdessä ja ilmeisesti viettävät molemmat sangen huonomuistisia känni-iltoja tahoillaan.

Vierailija
68/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jatkuuko tää juttu sen vanhan tuttavuuden kanssa edelleen, kun ketju on taas täällä? Alkuperäinen aloitus on kirjoitettu vuonna 2011.

Vierailija
69/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lienee yleinen tapa. Eräs ukkomies joka yritti minua mainitsi laittaneensa nimeni keskusteluohjelmaansa miehen nimellä ettei vaimo saa tietää. Kantani on, että kannattaa numerotkin kännykästä tarkistaessaan viedä fonectan ym. hakujen kautta, myös googlen eri tavoin kirjoittaen ja katsoa vastaako sitä mitä on. Jos tuon ukkomiehenkin vaimo olisi ikinä löytänyt tietoni ja kysynyt niin olisin suoraan kertonut miehen sanomiset ja yritykset. 

Vierailija
70/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Mirjalla on hyvä pesä ja antaa sitä :D

Vierailija
71/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään uskollisen miehen, sama salarakas jo lähes 30 vuotta, vaimot ovat kyllä vaihtuneet...:D

Vierailija
72/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan nyt tuota uskomatonta tarinaani.Mieheni siis kuvittelee olevansa rakastunut tuohon maksettuun venäläiseen naiseen joka ei ollut kauaa tehnyt maksettua seuralaispalvelua ja lupasi lopettavansa.Heh heh.Eilen kun kävin gynellä ja sanoin että mieheni on pettänyt ja haluan kaikki tautikokeet.kysyi hän onko mahdollisuus tauteihin.No jup,onhan se vaik mihin.Tänään klamydia ja tippuri,parin kk päästä sit hiv koe ekan kerran elämässäni.

Olen nimittäin ollut tietämättäni hänen kanssaan ja nyt tietäen.

Vaikkeivat tapaa,meilejä,soittoja.Koneellani näen että hän käy joka päivä venäläisellä sähköpostisivulla,jossa näkyy siitä naisesta kuva ja miehestänikin.Miten saisin sen tekstin suomeksi?Kiusaan itseäni.Ja silti rakastan miestäni.On tää kauheeta.

Anna miehesi mennä venäläisen matkaan. Kun kerran on niin rakastunut tähän naiseen.

Vierailija
73/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä saa pettää ja valehdella, mutta pyhää puhelinta ei saa katsoa. Oikeesti...

Vierailija
74/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin minunkin mieheni lupasi. Ettei ole toisen naisen kanssa missään tekemisissä. Istui mun kanssa pariterapiassa vuoden ja vannoi että rakastaa eikä halua perhettään menettää.

Mutta kappas,

Arvaatteko loput?

Vierailija
75/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jäi kiinni pettämisestä viime talvena, oli jonkinlainen muka "kaverisuhde" toiseen naiseen.

Noh, mies lupasi ja vannoi, ettei enää koskaan ota yhteyttä naiseen. me siis olemme edelleen yhdessä, oikein näytti, kun poisti naisen numeron puhelimestaan.

Pari kertaa sen jälkeen olen kysynyt, onko kuullut tästä Mirjasta mitään- vastaus on aina että ei.

Ja nyt mä tein mokan, uteliaisuuksissani ja tyhmyyksissäni katoin miehen puhelinta- ja kappas, sinnehän se Mirjan nro oli taas ilmestynyt.

Ja kyllä vituttaa! Mitä voin tehdä? En voi kertoa miehelleni "löydöstäni", koska en olisi ikinä saanut puhelinta edes katsoa, tiedän. Jos taas kysyn ihan muuten vaan, kieltää tietysti.

Ja toisaalta, en voi miestä pihallekaan heittää, voihan olla, että asialle on vaikka järkevä selitys? Tai niin haluan ainakin kuvitella...

Tiedän olevani tyhmä idiootti, kun en miehestä heti eroa ottanut, ne kun ei koskaan muutu. Että sitä ei nyt enää tarvitse kenenkään tulla sanomaan, kiitos.

Kamalaa vaan olla ja odottaa, kun ei voi aukasta suutaan...

JÄTÄ SE SIKA

Vierailija
76/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se oli, 50- luvulla. Elämä on.

Vierailija
77/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jäikö kiinni pettämisestä, vai siitä, että oli kaverisuhde toiseen naiseen?

Vierailija
78/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi kiinni , kun aamu viideltä tuli hänelle tekstiviesti "Mirjalta". Mies oli silloin suihkussa ja minä vastasin siihen viestiin, niinpä käry kävi. Mies kielsi ensin kaiken, mutta hänen Mirjansa kertoi muuta. Kuulema loppui siihen ja ehkä loppui, ehkä ei. Jotain muuttui, niin ettei enää edes kiinnosta. Luottamusta ei saa enää takaisin.

Vierailija
79/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies on uskollinen Mirjalle.

Vierailija
80/86 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirja on kaunis nainen, fiksumpi kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän