Mies pettää taas saman naisen kanssa...?
Mies jäi kiinni pettämisestä viime talvena, oli jonkinlainen muka "kaverisuhde" toiseen naiseen.
Noh, mies lupasi ja vannoi, ettei enää koskaan ota yhteyttä naiseen. me siis olemme edelleen yhdessä, oikein näytti, kun poisti naisen numeron puhelimestaan.
Pari kertaa sen jälkeen olen kysynyt, onko kuullut tästä Mirjasta mitään- vastaus on aina että ei.
Ja nyt mä tein mokan, uteliaisuuksissani ja tyhmyyksissäni katoin miehen puhelinta- ja kappas, sinnehän se Mirjan nro oli taas ilmestynyt.
Ja kyllä vituttaa! Mitä voin tehdä? En voi kertoa miehelleni "löydöstäni", koska en olisi ikinä saanut puhelinta edes katsoa, tiedän. Jos taas kysyn ihan muuten vaan, kieltää tietysti.
Ja toisaalta, en voi miestä pihallekaan heittää, voihan olla, että asialle on vaikka järkevä selitys? Tai niin haluan ainakin kuvitella...
Tiedän olevani tyhmä idiootti, kun en miehestä heti eroa ottanut, ne kun ei koskaan muutu. Että sitä ei nyt enää tarvitse kenenkään tulla sanomaan, kiitos.
Kamalaa vaan olla ja odottaa, kun ei voi aukasta suutaan...
Kommentit (86)
Minäpä laitan paremmaksi.20 yhteistä vuotta.2 lasta.Sängyssä ihmettelin että mitäs nyt on tapahtunut,oletko ollut opissa jossain?Asioitten kalvaessa mieltäni,sain viimein puristettua totuuden.Toinen kun ei halunnut loukata mua.Siitä jo tiesin että jotain on.Mutta että hän oli internetin kautta hankkinut venäläisen maksetun seuralaisen,ei tunniksi,kahdeksi vaan koko yöksi.Tanssittukin oli,juteltu ja sitten vissiin monta monta kertaa naitu.Kyllä oli ihanaa.He pitävät samoista asioista ,oli hyvä jutella.No eikös ne maksetut naiset yleensä asiansa hyvin osaa.Mutta että sitten piti esittää helvetin moisia valeita.Kun luulin hänen raukan raatavan työmaalla,hän olikin lentänyt Pietariin sen hutsun luokse.Oli siellä 4 ihanaa päivää.Oli syöty ihanasti,katsottu rannassa auringon laskua,ym.Ihanaa oli.
Tässä vaiheessa en jaksa kirjoittaa enempää.Odotan joltain kommenttia.Tunnen hirveää surua,häpeää.Olen niin lyöty loukattu,rintaan sattuu.En tiedä mitä tehdä.Lasten takia pitäis jaksaa pitää itsensä kasassa mutta en tiedä kuinka kauan jaksan.
nimimerkki kunnolla petetty
nyt oikeasti sitä mieltä, että miehen puhelimen tonkiminen on pahempi juttu kuin aviorikos teitä itseänne kohtaan? Nyt vähän itsekunnioitusta. Te roikutte liikaa täällä palstalla missä puhelinratsia on aina ehdottoman tuomittavaa.
Toinen on rikos, toinen ei. Voitten sitten omassa pienessä piirissänne vetää itkupotkuraivareita, kumpi?!
Jatkan nyt tuota uskomatonta tarinaani.Mieheni siis kuvittelee olevansa rakastunut tuohon maksettuun venäläiseen naiseen joka ei ollut kauaa tehnyt maksettua seuralaispalvelua ja lupasi lopettavansa.Heh heh.Eilen kun kävin gynellä ja sanoin että mieheni on pettänyt ja haluan kaikki tautikokeet.kysyi hän onko mahdollisuus tauteihin.No jup,onhan se vaik mihin.Tänään klamydia ja tippuri,parin kk päästä sit hiv koe ekan kerran elämässäni.
Olen nimittäin ollut tietämättäni hänen kanssaan ja nyt tietäen.
Vaikkeivat tapaa,meilejä,soittoja.Koneellani näen että hän käy joka päivä venäläisellä sähköpostisivulla,jossa näkyy siitä naisesta kuva ja miehestänikin.Miten saisin sen tekstin suomeksi?Kiusaan itseäni.Ja silti rakastan miestäni.On tää kauheeta.
Summa summarum:
Ap:n miehellä on naistuttava, joka on vähintään kaveri. Muusta ei ole tietoa, ei myöskään pettämisestä. Ap sai selville, että mies on ollut tekemisissä naisen kanssa, kilahti ja vaati miestä lopettamaan yhteydenpidon. Mies lupasi ja poisto naisen yhteystiedot.
Nyt suuri draama on siitä, että mies on laittanut puhelimeensa naisen numeron takaisin. Muusta ei ole varmuutta.
Lisäksi mies on jossain vaiheessa valehdellut ap:lle siitä, miten hyvin ko. naisen tuntee ja onko ollut yhteydessä tähän.
Suoraan sanoe, jos ap on noin mustasukkaista tyyppiä, en yhtään ihmettele, jos mies ei halua kertoa kaikkea. VAlehtelu on tietysti värin, mutta ymmärrettävää sekin.
Voi olla, että mies pettää, mutta jospa ei petäkään? AIka kohtuuttoman kova kuri ja valvonta miehellä!
LUOTTAMUKSEN KERRAN MENETTÄÄ, ON SITÄ VAIKEA SAADA TAKAISIN.
Valitettavasti miehesi on pettäjätyyppiä. Jos vielä hissuttelet asiaa, pahennat sitä vaan. Miksi suojelet miestäsi vaikka hän on jo jäänyt kiinni pettämisestä ja nyt ei anna tarkastaa puhelinta?
Teetkö seuraavaksi lapsia hänen kanssaan ja kuvittelet miehen tällöin rauhoittuvan??
Mies, joka ei anna tutkia puhelintaa, peittelee jotain, AIVAN VARMASTI.
mies ensi poisti numeron ja on nyt laittanut sen takaisin?
haloo, naiset, ette voi olla noin tyhmiä!
Mitä pelkäät että mies sanoo jos kerrot että sinulla oli epäilyksiä että olet yhteydessä taas tähän naiseen ja niin katsoit puhelimen ja sieltä löytyi tämän naisen numero taas?
Kerro ap minulle niin että ymmärrän, MITÄ PELKÄÄT että mies tekee ja sanoo`
Pelkäätkö että mies jättää sinut? Et ehkä olekkaan valmis luopumaan hänestä? Jos näin on niin sitten ei auta kuin sietää tilanne ja oppia elämään petturin kanssa.
Pelkäät että mies raivostuu ja suuttuu? Miksi tätä pelkäät? EIkö SINULLA ole nyt syytä olla raivoissasi? Eikö miehen pitäisi pelätä mitä mieltä SINÄ olet tästä asiasta? Mies ei selvästikään pelkää reaktiotasi vaikka jäisi kiinnikkin. Hän tietää että pystyy valehtelemaan ja manipuloimaan sinut hiljaiseksi ja kääntämään kaiken sinun viaksesi "olet hullu ja kuvittelet kaiken, olemme vain ystäviä, olet kyylä..."
Sinähän TIEDÄT että mies pettää sinua. Et tarvitse siihen mitään tarinoita, puolusteluja tai muitakaan todisteita. Hän pettää sinua tämän Mirjan kanssa. Piste. Nyt SINUN tulee miettiä mitä aiot tehdä.
Joko pakkaan kamasi tai heitätä ukon ulos, mikä onkin parempi ratkaisu sinulle. Sanot miehelle kylmän viileästi että jätän sinut, en pysty luottamaan ja en enää pidä itsestäni mijnkälaiseksi sinä olet minut tehnyt. Katsoin puhelintasi koska luottamus oli mennyt jo aiemmin ja taas huomasin että Mirjan numero oli palannut.
En pysty olemaan kanssasi, parempi erota.
Mies varmasti väittää että olet olet hullu ja kvuittelet koko jutun mutta mitä sitten??? Itse tiedät että et voi elää loputomiin suhteessa jossa luottamus ei pelaa. Et voi elää siinä epätietoisuudessa, kenen numeroita miehellä on puhelimessa, etkä varmastikaan halua tulla sellaiseksi ihmiseksi joka epäilee aina toisen sanaa.
Ja näin nyt teillä tulee olemaan aina.
miehllä on toisen naisen numero. Hänellä on jonkinlainen suhde ollut tähän naiseen. Mies poistaa numeron ja lupaa ettei ole yhteydessä naiseen. Numero on taas takaisin puhelimessa.
Ja monta av mammmaa kiljuu että "et voi olla varma että pettää"... no todellakin voit olla varma!!!
Miehet ei todellakaan pidä mitään kahvikaveriseuraa puhelimessa ja treffaa ihan vaan keskustelun merkeissä vieraita naisia.
Se on vaan niin. Uskotelkaa ihan mitä haluatte!!
Ikävä kyllä mulla on ylllättävän samantapainen kokemus. Mieheni kävi huorissa ja he "rakastuivat" toisiinsa... Huora oli rahapulassa "vaan vähän" myynyt itseään ja lopetti sitten kun tapasi mieheni. Tosi ihana rakkaustarina, eikö? Olemme naimisissa ja meillä on lapsi, joka onkin ainoa syy miksi olen edes harkinnut jatkoa pettäjän kanssa. Mies tapaili tätä huoraa selkäni takana ilmeisesti noin vuoden ja hänelle väitti koko ajan että on ottamassa minusta eroa mutta minä hanaan vastaan.
Vielä vähän aikaa sitten äijä ei edes osannut päättää, kumman kanssa haluaisi olla ja tilanne oli todella absurdi. Minä tein selväksi että en häntä enää huoli, huora taas halusi hänet itselleen ja mies ei osannut sanoa juuta eikä jaata. Lopulta hän tuli anellen minun luokseni ja nyt katsotaan miten käy, en ole todellakaan luvannut mitään eikä asioita ole edes kunnolla käsitelty. Jouduimme vaihtamaan miehen kännykkänumeron koska huora soitteli viikonloppuöisin kännipuheluita. Mieheni tietää, että avioliitto on todellakin lopullisesti ohi jos hän enää tuon huoran kanssa juttelee.
Toivottavasti teilläkin päästään jonkinlaiseen ratkaisuun. Itselläni kesti kuukausia hyväksyä edes mahdollisuus että eroaisimme, se oli ihan hirveä ajatus kun on vielä lapsikin. Jouduin kuitenkin toteamaan että se ei enää ole minun yrittämisestäni kiinni ja tuollaista paskaa minun ei tarvitse sietää. Muista sinäkin rakastaa myös itseäsi!
Minunkin mieheni piti pitkään kiinni kannastaan että ystäviä vaan ovat ja piti yhteyttä milloin milläkin tavalla niin että en saisi tietää. Se on yksiselitteisesti väärin. Jos mies on edes kerran pannut naista vaimoa pettäen niin he eivät voi enää olla ystäviä. Piste. Se mahdollisuus on tuhottu seksisuhteella. Se ei ole missään tapauksessa ok. Ei ikinä. Tee tämä selväksi miehellesi. Hän ei sitä helpolla hyväksy, mutta sen on oltava sinulle täysin ehdoton juttu. Teidän suhteenne ei voi jatkua ja sinä et voi edes aloittaa mahdollista anteeksiantoa ennen kuin kaikki pettäminen on loppunut kokonaisuudessaan. Tämä ei ole mielipidekysymys eikä neuvoteltavissa.
mies ensi poisti numeron ja on nyt laittanut sen takaisin? haloo, naiset, ette voi olla noin tyhmiä!
Eikö se mies tässä se idiootti ole, jos laittaa numeron uudestaan muistiin ja vielä samalla nimellä? Miksi sanot näitä naisia tyhmiksi?
Mies jäi kiinni pettämisestä viime talvena, oli jonkinlainen muka "kaverisuhde" toiseen naiseen.
Noh, mies lupasi ja vannoi, ettei enää koskaan ota yhteyttä naiseen. me siis olemme edelleen yhdessä, oikein näytti, kun poisti naisen numeron puhelimestaan.
Pari kertaa sen jälkeen olen kysynyt, onko kuullut tästä Mirjasta mitään- vastaus on aina että ei.
onkin ihan mahdoton selvittää halutessaan uudestaan...
Miehet ei todellakaan pidä mitään kahvikaveriseuraa puhelimessa ja treffaa ihan vaan keskustelun merkeissä vieraita naisia. Se on vaan niin. Uskotelkaa ihan mitä haluatte!!
Kyllä minun mieheni käy kahvilla tai lounaalla joidenkin naistuttujensa kanssa. Ja itsekin olen käynyt vastaavastio perheelliten miesystävieni kanssa. Joskus jopa baarissa.
Olemme myös käyneet perheenä ko. naisten perheiden luona joskus ja he meillä.
Miehet ei todellakaan pidä mitään kahvikaveriseuraa puhelimessa ja treffaa ihan vaan keskustelun merkeissä vieraita naisia. Se on vaan niin. Uskotelkaa ihan mitä haluatte!!
Kyllä minun mieheni käy kahvilla tai lounaalla joidenkin naistuttujensa kanssa. Ja itsekin olen käynyt vastaavastio perheelliten miesystävieni kanssa. Joskus jopa baarissa.
Olemme myös käyneet perheenä ko. naisten perheiden luona joskus ja he meillä.
Elikkä miehesi voi ihan hyvin tutustua venäläiseen prostituoituun ja tapailla häntä ystävyyden merkeissä? Ja kun hän ei "muista" sinulle kertoa uudesta kamustaan ja peittää jälkensä, sekin on ihan ok?
Kaverit on pikkasen eri asia kuin mistä tässä puhutaan.
Kyllä minun mieheni käy kahvilla tai lounaalla joidenkin naistuttujensa kanssa. Ja itsekin olen käynyt vastaavastio perheelliten miesystävieni kanssa. Joskus jopa baarissa. Olemme myös käyneet perheenä ko. naisten perheiden luona joskus ja he meillä.
Elikkä miehesi voi ihan hyvin tutustua venäläiseen prostituoituun ja tapailla häntä ystävyyden merkeissä? Ja kun hän ei "muista" sinulle kertoa uudesta kamustaan ja peittää jälkensä, sekin on ihan ok? Kaverit on pikkasen eri asia kuin mistä tässä puhutaan.
En osaa kuvitella, missä ko. tyyliseen naiseen tutustuisi. Kai se jollain todennäköisyydellä olisi mahdollistakin, samoin se, että ystävystyisi ja tapailisi joskus. SIlloin kyllä itsekin miettisin onko takana seksisuhde.
Mutta muuten minä kommentoin vain tuota, että miehet ei koskaan treffaile vieraita naisia ilman seksitarkoitusta tai muuta viritystä. Joskushan ne kaveritkin on olleet vieraita.
Mhatvaa.. ja sinä miehiä. Ihan vaan tutustut kaverina uuteen mieheen ja sitten lähdette viettämään iltaa baariin?
En oikein ymmärrä miksi... itselläni on paljon ystäviä vuosien takaa. Minulla ei ole mitään tarvetta haalia uusia miesystäviä joiden kanssa mennä ulos tuulettumaan, hyvä että ehdin käydä vanhojen ystävien kanssa ulkona ja kahvilla joskus.
Tässä olikin kyse siitä että ap: n mies VALEHTEE!!!
Sinä ja miehesi voitte sanoa varmastikkin rehellisesti mihin j akenen kanssa menette. Mutta jos siitä pitää valehdella nin kyse on jostain muusta kuin viettomasta kahvittelusta. Niin se vaan on minun maailmassani.
mies ensi poisti numeron ja on nyt laittanut sen takaisin? haloo, naiset, ette voi olla noin tyhmiä!
Eikö se mies tässä se idiootti ole, jos laittaa numeron uudestaan muistiin ja vielä samalla nimellä? Miksi sanot näitä naisia tyhmiksi?
tuota miksi miehen pitää kilahtaa jos katsoo puhelinta.
Itse tarkistan oman miehen puhelimen säännöllisesti, myös facebookin hänen tietämättään. En mitään ole koskaan löytänyt, vaikka mies on minua joskus kauan sitten pettänytkin.
Jos jotain löytäisin niin kyllä vain mies saisi huudot samantien. Siinä sen miehen tarvitse änkyttää enään mitään jos on paskasti tehnyt. Ja selityksenä voisi toimia ihan vaan tämmöinen "en pysty luottamaan sinuun vieläkään kunnolla ja ajattlein varmuuden vuoksi tarkistaa asian" Itseppähän mies on soppansa keittänyt minkä takia pitää puhelin tarkistaa..
että eivät uskalla sanoa asiasta miehillee, vaan pelätään hänen suuttuvan...
Mieshän ei olisi voinut siitä sinulle huomauttaa jäämättä kiinni...