Fb-päivitykset ärsyttää
Pitää varmaan blokata siskon päivitykset pois fb:ssa, sillä en enää kestä sitä oman lapsen kehumista!
Luuleeko joku, että fb-kavereita oikeasti kiinnostaa, kuinka monta askelta, sanaa tms. lapsi on sen päivän aikana ottanut???
Ymmärrän ensiaskeleet, ekan sanan jne. mutta en sitä jatkuvaa, jokapäiväistä kehuskelua. Ja kun tyyliin tosiaan sopii, että kerrotaan vain niistä asioista, jotka ko. lapsi on osannut ikäistään aikaisemmin...
Kommentit (2)
Fb on musta kätevä, kun pitää suunnitella jotain polttareita tms., saa ryhmän kasaan salaisesti ja yhteydenpito on helppoa.
Mä ymmärrän kanssa ap:ta, mulla sisko laittaa aina sellaisia kultamussu-päivityksiä pojastaan, joka oikeasti on aika moniongelmainen. Ymmärrän kyllä, että ei niistä asioista halua fb:ssa puhua, mutta en ymmärrä miksi sitä lasta pitää siellä fb:ssa ylistää niin.
Itse en voi edes käyttää FB:tä, kun tyylinä on vain oman itsensä (tai lasten) erinomaisuuden toteaminen. Ja vielä niin, että esittää asian "vaatimattomana", johon toiset sitten toteavat kuin erinomainen joku on.
Mä en kestä yhtään sitä enkä käsitä koko FB:n tarpeellisuutta. Onneksi tiedän, että on muitakin, jotka eivät ole vielä koukussa.