Onko kanaviillokki hyvää?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Ikävää että vastaat.
Tuo oli yksi inhokki koulussa 80-luvulla. Ohuen ohuita kanasuikaleita kastikkeessa joka lähinnä valkoista oksennusta. Limaisten prerunouden kera.
Oli suosikkiruokani koulussa. Tillikala oli myös herkkua. En ymmärrä miksi jotkut valitti.
Vierailija kirjoitti:
Oli suosikkiruokani koulussa. Tillikala oli myös herkkua. En ymmärrä miksi jotkut valitti.
Kanaviillokki ja riisiä. Oli mun lempiruoka koulussa
Mustaherukkahillolla ja perunoilla 😍
Hyvin tehtynä lähes mikä tahansa on hyvää. Huonosti tehtynä saa herkunkin pilattua. Lisäksi ihmisillä on erilaiset makuaistit. Itse pidin koulun kanaviillolista.
Vierailija kirjoitti:
Tillikalaa en muista kouluruokana, mutta tillilihan muistan. Sitkeitä läskisiä lihapaloja ja tilliä. Ei kiitos.
Mulla on kanankoostumuksen kanssa ongelmia ollut aina, etten lapsena tykännyt kanaviillokistakaan.
Kerran töissä maistoin ja olihan se ok. Kyllä sitä nälkäänsä syö, mutta en ostais..
Eikö se ole kokonaisena keitettyä broiskua paloteltu ja bechamelkastike?
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.