Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonet ja hakusanat. Voi vattu. Ov

Vierailija
10.08.2011 |

Nyt kyllä palo ihan oikeesti käämit.

Luovutin parin tunnin jälkeen. Etsin lapsille (ja itselleni(kin)) tietyn merkkisiä vaatteita.

Parilla merkillä tulikin about 5 sivua kohteita, MUTTA niistä n. yksi sivu oli ihan oikeesti tuota merkkiä (ja yks sivu oli paketteja), loput olikin sitten näitä hakusana hirvityksiä, joita en edes jaksanut avata kuin muutaman.

Siis MIKSI sinne kohteeseen pitää tunkea niitä hakusanoja (JA EN nyt tarkoita näitä toppahaalari, talvihaalari, talvi puku, toppa puku ym. kohteeseen liittyviä hakusanoja). Jos mä etsisin esim. Tutan rättiä, niin totta hitossa mä laittaisin hakuun Tutta, mutta jos mä haen esim. Marimekon vaatetta, niin en todellakaan ole kiinnostunut mistään Tutasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaanjohtavaa hakusanojen käyttöä joka kielletty.

Itse käytän hakusanoissa not joka ainakin osan vaatepaketeista blokkaa eli esim Tutta NOT paketti (tai vaatepaketti)

Vierailija
2/2 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaanjohtavaa hakusanojen käyttöä joka kielletty. Itse käytän hakusanoissa not joka ainakin osan vaatepaketeista blokkaa eli esim Tutta NOT paketti (tai vaatepaketti)

niin tuo NOT ei onnistu, siinä kun pitäisi "blokata" suunnilleen 500 eri merkkiä (näin kärjistettynä).

Ja tietty asiaa auttaa se, että ei rustaa niitä vaatepaketti osastoja ollenkaan.

Itse laitoin kerran yhdelle spämmääjälle ystävällisen kysymyksen, että miten ne 50 eri vaate- ja laukku- ja kenkämerkkiä liittyvät siihen kohteen.

Vastaus oli, että eivät ne ole kiellettyjä ja hän on pitkään ja hartaasti miettinyt nuo sanat, koska ne auttavat haussa. Just, just. My ass!

Ja käräyttelen noita YP:lle, mutta jotkut luupäät eivät usko vaan vähän väliä uusivat kyseiset kohteet hakusanoineen päivineen ;(

Eli harvoin etsin yksittäisellä merkillä mitään ja harvoin edes jaksan koluta noita vaateosastoja läpi (hakusanalla tai ilman).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla