Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä te raskaana olevat syötte?

Vierailija
10.08.2011 |

esimerkkejä päivän ruokavaliosta etsin.

Itse odotan kolmatta (8+2) ja pahoinvointi vaivaa tavallista enemmän. Olen kuitenkin huomannut, että usein syöminen auttaa. Painoa oli ekassa neuvolassa 49kg (pituus 155cm joten normi paino) aiemmissa raskauksissa tullut sen 10-12kg, jotka kyllä saanu pois. huolestuttaa toi paino hieman. olin vielä kesäkuussa 50kg ja nyt siis alaspäin 1kg. Yleensä paino noussut heti raskausden alussa.

Tänään olen syönyt aamupalaksi

viiliä

puolikas paahtoleipä juustolla

kahvia ja vettä

Välillä omena ja lasi mehua (auttaa huippaukseen ja pahoinvointiin toi mehulasi, en muuten ole mehujen juoja)

lounaaksi

karjalanpaistia (perumoita ja porkkanoita lisäksi)

salaattia

välipala mehulasi

Eilen söin

aamupalaksi kaurapuuroa marjoilla, kahvia ja maitoa

välillä banaanin

lounas lihapullia ja munakasta sekä salaattia

välipala mehua, vesimeloonia, jäätelö

välillä tikkari ja banaani

päivällinen karjanpaistia ja perunoita sekä salaattia

iltapala muroja maidolla ja omena

Mitä te muut raskaana olevat syötte? kotona teen aina lapsille ja itselle lounaan ja päivällisen. mutta usein syötävä itse jotain välillä ettei tule paha olo sama työpäivinä, koitan syödä usein, muuten pian kamala ällötys

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut jonkin aikaa raskauspahoinvointia eikä ruoka ole juuri mennyt alas. Liha, makkarat ym. on pannassa, oksennan jos syön tai haistan sitä. Enimmäkseen hedelmiä mutustelen, juon maitoa ja jotkut puurot menee jotenkuten alas. Aika heikkoa on syöminen, mut eiköhän asia muutu, kun pahoinvointi menee jossain vaiheessa ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla