Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ärsyttää ihan älyttömästi

Vierailija
10.08.2011 |

Olen 36v ja mies 38v. Miehen ammtti on sellainen että on kotoa pois 15-17 päivää kuussa.

Kun mies tulee kotiin, on niin väsynyt että pari ekaa päivää vaan "lepäämiseen". Silloin meillä menee hyvin kun hymyilen ja annan miehen olla ja hoidan muksuja...

Sitten alkaakin urheiluvouhotus eli miehen pitää päästä 2-3 kertaa viikossa kuntosalille ja siellä oleviin ryhmäliikuntoihin.

En tiedä miksi mua ärsyttää ihan hirveesti että iso äijä on niin lihaksiensa perään nykyään ja vinkuu kun teini jos yritän että remontois vaikka meidän kotia mieluummin sillä aikaa kun lapset on koulussa. Meillä meinaan remontin viimeistelyt ollut neljä vuotta vaiheessa...

Nyt päivä menee niin että lapset herää 7.00, minä laitan heidät kouluun. Mies herää n.9-10, lähtee salille, josta tulee n.12-13. Laittaa lapsille ruuan ja syö itsekin, ottaa päiväunet.

Kun herää n. 15, menee tekemään remonttihommia joita tekeekin sitten iltaysiin asti. Itse tulen kotiin töistä klo 16 ja kämppä on usein ihan hullun myllyn. Siivoan, käyn kaupassa jne...

Kun yritän ehdottaa miehelle että remppais sen ajan kun mä ja muksut ollaan töissä/koulussa jotta vois sitten lopetella sitä remppaa kun muu perhe palautuu kotiin niin voitas tehdä yhdessä jotain kivaa.

Mies pillastuuu ja kämättää kuinka rajotan hänen elämäänsä vaatimuksillani. Ja kamala sota käynnissä.

Ukko ärsyttää mua ja mä tunnun ärsyttävän ukkoa.

Onkohan tää nyt jotain alkuvaihetta 40-v kriisille jolloin suuri osa avioliitoista hajoaa...

ARGH.................

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla