Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinua lähestyisi samaa sukupuolta oleva s-postitse....

Vierailija
09.08.2011 |

.. ja kertoisi olevansa sinusta kiinnostunut, niin miten toimisit, mitä vastaisit? Kertoisitko, että sinulla on mies (jos olet hetero), vai miten suhtautuisit? Jos siis itse et olisi kiinnostunut hänestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta, tuo on jo pian psykoottisen oloista häirintää.

Vierailija
2/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä oo tänne ennen viestitelly tällasesta asiasta. Mitähän kakkonen nyt sekoilee..?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen varmaan luuli, että oot se sama tyyppi :)

Vierailija
4/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saisko niitä kommentteja itse asiaan?

ap

Vierailija
5/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitä vaan, mutta vastaa. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa kirjoittajana (no en kuitenkaan lesbo) ja pahinta oli se, että en saanut mitään vastausta. Olisin ollut tyytyväinen EI-vastaukseen, mutta vastaamattomuus tuntui todella tylyltä.

Vierailija
6/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä minulle olisi merkitystä lähestyykö minua samaa vai eri sukupuolta oleva. Jos en ole kiinnostunut, kerron sen selkeästi mutta asiallisesti. Jos taas olen kiinnostunut, vastaan sen mukaisesti.

Toki jos syy siihen, että en ole kiinnostunut, on selkeä kuten jo olemassa oleva hyvä aviomies tai seksuaalinen suuntaus toiseen suuntaan, niin kertoisin sen syyksi. Asiallinen ja ystävällinen olisin joka tapauksessa jos saamani viestikin on asiallisesti ja vakavissa mielin kirjoitettu.