Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 63kg/167cm, saisinko kiloja pois karppauksella?

Vierailija
08.08.2011 |

On todella hankala ollut saada kiloja karisemaan, olen syönyt 1200-1300 kaloria päivässä, välillä pitänyt herkkupäivän että aineenvaihdunta piristyy.

Olen ollut vhh:lla, eli hiilaritetoisesti olen yrittänyt. Mitään ei vain tapahdu, edes senteissä.

Harrastan aika paljon myös liikuntaa vaikka joskus saattaa mennä viikko etten pääse mutta sitten vastaavasti pääsen taas usein. Käyn aamulenkeillä ja salilla.

Ja niin, 2,5 kuukautta jo takana. Paino on itseasiassa vain noussut hieman.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paremmalla" puolella. Ehka sun kroppa vaan pitaa tuota sulle luonnollisempana painona. Itse olisin tuohon painoon enemman kuin tyytyvainen, nyt 66 kg ja 168 cm.

mieluummin siis uusii suurimman osan vaatekertaansa kuin laihduttaa pari kiloa

Vierailija
2/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten! Ja sitä ylimääräistä on ainakin omaan silmään ja olotilaan liikaa n. 3-5kg! Hankalaa on tää viimeisten kilojen pudotus, mulla saattaa paino pompsahtaa välillä 65kg, ärsyttävää! Karppaaminen ei ole ihan mun juttu, mutta yritän vältellä turhia ja huonoja hiilareita. Se Karpinen-leipä esim on hyvää paahdettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuntuu että vyötäröltä pitää saada löysiä pois noin kilo tai kaksi. Paras paino minulle on pituus -110 eli 57kg. Suosittelen nopeata pussikuuria ja sitten salaattilinjalle, itsellä ainakin toimii parhaiten...

Vierailija
4/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se toimi ns liiakin hyvin, laihduin puolessa vuodessa alipainoiseksi näkemättä nälkää :/

Vierailija
5/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuntuu että vyötäröltä pitää saada löysiä pois noin kilo tai kaksi. Paras paino minulle on pituus -110 eli 57kg. Suosittelen nopeata pussikuuria ja sitten salaattilinjalle, itsellä ainakin toimii parhaiten...

en jaksaisi millään treenata tai kävellä 4h golfkentällä, jos söisin noita pusseja. Mun pitää saada kunnon ruokaa ;)

t.6

Vierailija
6/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloin hyväkarppaamaan vuodenvaihteessa (en siis laihdutusmielessä vaan elämäntapamuutoksena) mieheni kanssa ja hän on laihtunut 10kg, minä joka olin normaalipainon rajalla (164/69) vain 3 kiloa. Vielä haluaisin 3 pois - jokohan jouluun mennessä karisisi??

1200 kaloria on minulla se raja milloin alkaa tapahtumaan.

Vierailija
7/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittavaa, kävelythän on lyhyitä pyrähdyksiä ja enimmäkseen seisoskellaan ja odotellaan vuoroa?? Normaali kävelylenkki tunnin pari tai vaikka reissussa 4-5h nähtävyyksiä katsellen kuluttaa kyllä enemmän:)

Vierailija
8/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittavaa, kävelythän on lyhyitä pyrähdyksiä ja enimmäkseen seisoskellaan ja odotellaan vuoroa?? Normaali kävelylenkki tunnin pari tai vaikka reissussa 4-5h nähtävyyksiä katsellen kuluttaa kyllä enemmän:)

lyhyitä pyrähdyksiä, etenkin kun maastossa on oikeasti korkeuseroja, pitäisi liikkua ripeästi kärryjen kanssa, pystyä lyömään 110 lyöntiä hyvin, eipä tarvitse paljoa seisoskella jne. Kyllä on tänä kesänä monesti tultu kentältä tukka ja lippis märkinä :) Kaloreitakin kuluu reippasti.

Vierailija
9/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittamalla golfauksen. Muuten ei muuttanut elintapojaan mitenkään. On se jotain muuta kuin seisoskelua.

Vierailija
10/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä pitänyt herkkupäivän että aineenvaihdunta piristyy.

Tuossahan tuo, mikä kaiken selittää...

Vierailija
11/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuon vuoksi, että aineenvaihdunta ei laihduttamisen seurauksena hyydähtäisi.

Vierailija
12/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen 4-5kg tiputat tiukalla pussikuurilla 10pvä tai 14vrk aikana. Ketoosissa kyllä olo on tosi energinen mutta jos haluat niin pidä paussia peleissä kuurin aikana. Tämä toimii jos haluat nopeassti tiukkaan kuntoon ja löysät pois...

Vierailija
13/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi just noiden viimeisten kilojen karistukseen reippaanpuoleinen liikunta monta kertaa viikossa. Sai aineenvaihduntaan liikettä ja jumittavat kilot alkoi pudota.

Vierailija
14/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi pituus on jtn 168 ja paino 64 ja olen mies. Mäkin olen syönyt vhh-tietoisesti ja enempää aerobista liikuntaa en ehdi joka on n 5 krt väh 30 min/ krt melk maksimisykkeellä,lisäksi palauttavia kävelyitä ym. No niin siis kunto on loistava ja ruokavalio pitäs olla ok mutta paino ei putoa millään :( Osaako joku neuvoa?

Vierailija
15/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen 4-5kg tiputat tiukalla pussikuurilla 10pvä tai 14vrk aikana. Ketoosissa kyllä olo on tosi energinen mutta jos haluat niin pidä paussia peleissä kuurin aikana. Tämä toimii jos haluat nopeassti tiukkaan kuntoon ja löysät pois...

lihaksista, joita olen kovalla työllä yrittänyt saada, vaan rasvasta.

Vierailija
16/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paremmalla" puolella. Ehka sun kroppa vaan pitaa tuota sulle luonnollisempana painona. Itse olisin tuohon painoon enemman kuin tyytyvainen, nyt 66 kg ja 168 cm.

mieluummin siis uusii suurimman osan vaatekertaansa kuin laihduttaa pari kiloa

sellainen, etta se vaatii kohtuutonta ponnistelua ja erikoisruokavalioita etta pysyisi siina pysyvasti. Laihdutuksen tarkoitus on saavuttaa sellainen olotila, etta siina pystyy pysymaan lopun ikaansa ilman kohtuuttomia ja eparealistisia odotuksia omasta kayttaytymisestaan tulevaisuudessa, ei aloittaa mitaan loputonta jojottelun kierretta lihomisen ja laihtumisen valilla. Se vasta kalliiksi tuleekin vaatekaapille ja myos ennen pitkaa terveydelle.

Vierailija
17/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko hyötyä Cambridgestä ym?

Vierailija
18/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuon vuoksi, että aineenvaihdunta ei laihduttamisen seurauksena hyydähtäisi.

Eli ensin syödään vähemmän kuin kulutetaan ja elimistö pidetään vireessä herkkupäivillä? Mitähän se elimistö niille herkkujen kaloreille tekee? Eikös olisi parempi, että olisi hyvän ja terveellisen ja riittävän syömisen päiviä vs herkuttelupäivät?

Vierailija
19/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittamalla golfauksen. Muuten ei muuttanut elintapojaan mitenkään. On se jotain muuta kuin seisoskelua.

golf on raskaampaa kuin uiminen. No oikeasti golfatessa ei huku jos pysähtyy, mutta sykettä on riittävästi ja se on juuri sitä suositeltua pitkäkestoista ja matalasykkeistä sen 3-5 h.

Vierailija
20/33 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin syödään vähemmän kuin kulutetaan ja elimistö pidetään vireessä herkkupäivillä? Mitähän se elimistö niille herkkujen kaloreille tekee? Eikös olisi parempi, että olisi hyvän ja terveellisen ja riittävän syömisen päiviä vs herkuttelupäivät?

Suositellaan, että yhtenä päivänä syödään enemmän kuin muina- > buustataan aineenvauhduntaa. Herkkupäivänä teen tämän itse, eli yhtenä päivänä syön herkkuja, koska täysin kieltäytyminen kaikesta herkusta ei vaan toimi. Mulle herkkua on sisäfilepihvi ja lasi punaviiniä. Toki tuon aineenvaihdunnan kiihdyttämisen voi tehdä normaalilla ruoallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan