Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****HUHTIKUISET 2012****

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakka: Voi ei... Tiedän tuon tunteen kanssa. Itsellä on ollut jo kaksi keskenmenoa tänä vuonna ja tuo syyllistäminen kuullostaa kovin tutulta. Voimia ja jaksamista sinulle!

Omassa navassa tuntuisi olevan kaikki vieläkin ihan kohdillaan. Olen reilun viikon pidemmällä kuin viimeksi kesken menneen kanssa. Oireet jatkuvat ja kaikki tuntuisi muutenkin olevan ihan hyvin.. Uutena oireena itkuherkkyys joka on vaivannut myös edellisissä raskauksissa. Telkkarista ei tarvitse tulla kuin jotain muka surullista tai tunteellista ohjelmaa, niin minä itkeä pillitän vuolaasti. Lapsille ei ole vielä kerrottu vauvasta, enkä kerrokaan ennen kuin niskapoimu ultrassa todetaan kaiken olevan hyvin..

Varasin ensimmäisen neuvolan ensi viikon perjantaiksi ja siellä nyt sitten keskustellaan varhais ultran ajankohdasta. Silloin on mittarissa jo 7+3.

Careless ja Toivo 6+5

Vierailija
62/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös odottaja onnesta soikeana. Plussasin viimeviikon alussa ja kaksi maagista ja elämän sekoittavaa viivaa tikkuun saatiin. toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.

Olen siis ensimmäistä odottava, 23-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin mukaan!

Eli siis olen 24-vuotias, vauvan synnyttyä 25-vuotias, ensimmäistä lastani odottava, erittäin onnellinen, tuleva äiti

Vierailija
64/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakka: Pahoitteluni! Itsesyytökset on varmasti hyvin luonnollinen juttu, onneksi kuitenkin tiedät kuinka super yleisiä varhaiset keskenmenot on ja itse syytökset voi unohtaa. Toivottavsti pääsette taas uuden odotuksen alkuun pian. Poistin sinut listasta, mutta jos nyt jotenkin olisikin toisin, niin toki tulet hihkaisemaan asiasta.

rakel

Vierailija
65/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin mukaan!

Eli siis olen 24-vuotias, vauvan synnyttyä 25-vuotias, ensimmäistä lastani odottava, erittäin onnellinen, tuleva äiti

Vierailija
66/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei kokonaan hyväksY mun tekstiä, joten lyh.

24v. ensari, la tod.näk. 9.4. ja sairaala PHKS. :)

Vierailija
67/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan. 24v kolmatta lasta odottava onnellinen äiti. la 24.4

Vierailija
68/95 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan. 24v kolmatta lasta odottava onnellinen äiti. la 24.4

Vierailija
69/95 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmottaudutaan mukaan. 19 vuotias, ensimmäistä lasta odottava onnellinen äiti. la 20.4 laskurin mukaan.

Vierailija
70/95 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka tasapuolisesti kaikille!

Iloinen yllätys näin vanhemmalla iällä:

-LA 15.4

-38v

-esikoinen

-KOS

Neuvola varattu 31.8. :)

Vierailija
71/95 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin mukaan!

La 27.4.2012

Ikää 27v.

Neljättä odotellaan.

Synnytyssairaalana Satks

Masu pömpöttää jo niin että tarkkasilmäinen tuttu voisi eron huomata...Oireet vähentyneet, välillä vähän kuvotusta ja mahan nippailua sekä repäisykipua ja rinnat hiukan aristavat mutta muuten on mainio olo :)

Ihanaa odotusaikaa kaikille!

Emilia rv 4+3

Vierailija
72/95 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin eilen plussasin selvät viivat kahteen testiin. Ei voi vielä uskoa todeksi ja jännittää niin hirmuisesti. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Huomenna vien vielä virtsanäytteen labraan, jotta kuulee tämän asian todella jonkun toisen suusta, että totta se on. Ehkäisy jätettiin pois tammikuussa ja nyt tärppäsi vihdoin. Olin jo vannoutunut testiä tehdessä, että yksi viiva sieltä kuitenkin taas tulee.

LA laskurin mukaan 26.4. Ikää minulla nyt vielä 19, mutta kuukauden päästä 20. Ensimmäinen lapsi tuloillaan. :)

aamupalajuusto 4+5rv

73/95 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan hypätä remmiin mukaan :) toki pelko on iso, että kaikki ei mee hyvin.. omaan todella hyvän mielikuvituksen.

Eli la ois 30.4, kolmas tulossa ja mks pitäis suunnistaa.

Huomenna meen käymään yksityisellä, vaikka viikkoja vasta 4+1.. saanpahan jutella.

74/95 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujeni mukaan laskettu aika pitäisi olla 18.4, mutta vähän epäilen että näinköhän se kuitenkaan noin aikaisin on. Luulen että olen tullut raskaaksi vasta loppukierrosta eli laskettu aikakin voi olla oikeasti pari viikkoa myöhemmin. Neuvolaan en ole vielä mitään soitellut, pitää vielä aikaa tappaa niin raskaus menee nopeammin. ;) Ja keskenmenoja on olen kokenut "lyhyen" elämäni aikana jo viisi, joten sitä pelkään myös..... :(

Olen parin kuukauden päästä 22v, ja meille tämä lapsi on kolmas. Aiemmat lapset ovat -09, -10 ja tämä on nyt sitten -12. :)

Synnytyssairaalani on MKS.

Vierailija
75/95 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein ovistestillä vahvan plussan kun rupesin miettimään että kuukautiset on myöhässä. Täysi yllätys!Kirjoittelin tuonne plussanneet lapsettomat, mutta siellä taitaa olla aika hiljaista. Itseasiassa lukiessani tätä ketjua huomasin että minullahan on ollut raskausoireita; pissahätä ja paleleminen ja vatsasta on nipistellyt muutaman kerran. Alkuun olin hieman kauhuissani, mutta nyt on helpottanut.

la 26.4

ikä 32v.

lapsia 2

PKSSK

Vierailija
76/95 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille uusille ja ONNEKSI OLKOON PLUSSASTA!

Mymoosa: Onnea myös sinulle! Ollaan kirjoiteltu yhtä aikaa "kolmosen haaveilijat" keskustelualueella. Yritystäkin takan aikalailla saman verran! Siirry sinäkin tuonne suljetulle keskustelualueelle Huuhtihiput, siellä on mukavampi kirjoitella! Tule ihmeessä kertomaan miten käynti yksityisellä meni!

Peppiliina 6+2

Vierailija
77/95 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.4 Leena 26v, kolmas, VKS

Vierailija
78/95 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan sitä jo liittyä... :)

Plussasin jo viime viikolla, mutta kovien vuotojen takia luulin sen menneen kesken. Neuvolan kautta pääsin verikokeeseen ja raskaushormonin määrä 52000+ eli raskaus jatkuu :)

Elikkäs:

iitu, 26v

ensimmäinen

LA 20.4. ??

SatKS

Laskettuaika on oma-arvio, sillä ovuloin vasta kp32. Menkkojen alkamisesta laskettunahan olisin jo pidemmällä, mutta nyt siis oman laskun mukaan vasta 5+6 :)

79/95 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osaakin olla näin plösö olo. :( Selkää särkee kokoajan...ja vatsa turvonnut. Tekisi mieli rojahtaa kokoajan makaamaan kun väsyttää niin vietävästi. Mutta onpahan oireita, niin ei tarvitse epäillä raskautta! Pahoinvointia ei onneksi ole, ei ole ollut kyllä aiempiakaan lapsia odottaessa vielä tässä vaiheessa.

Mites teillä muilla raskautuneilla, joko oireilette? ;)

tosiMAMA & möykky 6+2

Vierailija
80/95 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille,

Minä voisin myös ilmoittautua mukaan ja tulla myös suljetulle palstalle :) Eilen on siis plussattu.

LA olisi n. 20 päivän paikkeilla(tarkennan, kun varmistuu)

Ikä 26

2. lapsi

OYS