****HUHTIKUISET 2012****
Kommentit (95)
Tässä odotellessa, että tuo suljettu ryhmä aukeaa toisessa ikkunassa, ilmoittatutuu myös yksi huhtikuista nyyttiä odottava:)
-ikää on kertynyt 33v
-toinen muksu tulossa, esikoinen on nyt 1v8kk
-eräpäivä on 14.4
-K-SKS
...ilmoittautuu mukaan! Ikää on 30 vuotta ja raskaus on ensimmäinen. Laskettu aika on 16.4. ja synnytyssairaala TYKS.
Hei,
en ole paljon tällä foorumilla aiemmin liikuskellut, joten ilmoittautumiseni tulee nyt vasta, mutta huhtikuussa on la täälläkin, eli:
14.4. mykiäinen 31-v.
ensimmäinen lapsi, K-SKS
Katsoin että Blitza ja Peppiliina saattais ainakin hyvällä säkällä tulla synnärillä vastaan samoihin aikoihin... joko ootte ultrissa käyneet? Gravidassa kätilö sanoi meitä olevan samoilla viikoilla aika paljon kun katseli vapaata aikaa rakenneultraan joulukuun alkuun.
Eli Risutin olen,
viikot 12+3
ikä 26 v.
ensimmäinen raskaus
la 21.4
PKSSK
niin sain tosiaan tälle päivälle tuon neuvolalääkäri ajan, viimekertaisen raskauden takia (ku). huomiselle lähete tuli ultraan ja labraan. pelottaa kovin.. =(
Joo, eli lyhyesti ja ytimekkäästä
- 28 vuotta
- L.A. 26.04.2012
- neljäs lapsi
- VKS synnytyssairaalana
Päivittelin ylle tietoja ja laittakaa viestiä jos menee joku väärin. Annakka, vaihdoin tuon la vanhasta 9.4 siihen 13.4.
Jera, toivottavasti nyt ultrasta tulee hyvät uutiset, joten huomenna ehkä kuulemme ultran antaman la:n.
Annakka, varmaan se miehesi pian ihastuu ajatukseen uudesta vauvasta. Tosiaan raskausaika on sitä sulattelua ja asioihin tottumistakin, kullakin omalla laillaan, joka tapauksessa ihan kaikilla odottajilla perheineen jollain lailla.
Asteri1: itse olen tehnyt pelkät haaleat testit 3+6 ja 3+5, taidan nyt vain luottaa haaleisiin. Mistä sitten otit tuon 4+1? jos laskuri laittaa sinulle 4+4. Viikot tulee siitä että jos nyt lasketaan raskaus edeltäneistä kuukautisista ja oletetaan kierron olevan 28 pv, niin vaikka sinun 4+4, niin menkkasi olisi olleet 15.7. Laskurit nuo laskee näppärästi ja monissa sitten voi laittaa sen kierron pituuden niin pääsee oikeasti lähemmäksi totuutta ja toisissa laskureissa voi laittaa hedelmöittymispäivän tai ovulaatioajankohdan. Jos kierto on pidempi tai lyhyempi niin vaikuttaa heti. Tässä muutamia erilaisia laskureita, joista tulee vähän erilaisia juttuja esiin:
http://www.raskauslaskuri.com/
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54
http://www.vau.fi/Laskurit/raskauslaskuri/
rakel ja hippunen 5+0
Suljetussa ryhmässä HUUHTIHIPUT 2012 on jo meitä huuhtinyytin odottajia 12, lisää vain, tulkaa mukaan! Vasemmalta RYHMÄT ja sieltä HUUHTIHIPUT 2012 ja ilmottaudu mukaan jne.
Itse kuvittelisin täällä hiljeneväni melkein kokonaan jossain vaiheessa, kivempi se on henk.kohtaisia kirjoitella pienemmissä ympyröissä.
rakel 5+0
Rakel; laskin 4+1 suoraan edellisistä kuukautisista (18.7.) mutta tuo vau.fi:n laskuri taitaa tosiaan huomioida lyhyen kiertoni (25pv) ja laskea viikot oletetusta hedelmöityshetkestä. Tarkennetaan viikkoja sitten myöhemmin neuvolakortin mukaan.
Kiitos tiedoista!
9.4 taitaa olla LA Ultrassa varmasti selvii oikea päivä,taitaa olla vähän myöhempänä huhtikuuta
omaa ikää löytyy 21
Toinen tää on,Esikoinen 2/08
KOS
... varovasti mukaan :)
Eilen tein testin, ja niin siinä luki: raskaana! Nyt on itketty ja naurettu ja oltu hämillään ja mitäköhän kaikkea... Tänään jännä hetki edessä, kun mies tulee työmatkalta kotiin ja saan kertoa uutisen. En halunnut puhelimessa kertoa, haluan nähdä toisen ilmeen :D Katsotaan, miten reagoi. Meillä tärppäsi heti ensi yrittämällä, enkä tiedä kuinka tuo toinen on varautunut näin nopeaan toimintaan.
Meillä siis:
LA 21.4
olen 25v
ensimmäistä odotetaan
sairaala todennäköisesti NKL
Tuolla suljetussa sitten voisi kertoa vähän enemmänkin, sinne siis :)
Eli jos nyt kerkeisi jo mukaan ilmoittautumaan. Neljättä lasta odotetaan syntyväksi huhtikuun 9 päivä,tosin menee varmaan ainakin viikolla yli niinkuin aikaisemmatkin. Synnytys sairaala olisi K-HKS. ikää itsellä 24 vuotta.
Moonukka 6+4 jos oikein olen ymmärtäny, mut ens viikolla jo eka neuvola ni tietää paremmin:)
Laitoin pyynnön myös ryhmään.
Plussasin tässä kuluvalla viikolla, ekan plussan sain dpo 11 ja eihän sitä meinannut uskoa todeksi! :)
Ikää on 32v, lapsi on ensimmäinen, laskettu aika 26.4.2012 ja synnytyssairaala NKL (hyvin tod.näk.)
Neljä lasta ennestään (kaikki poikia), synnyttämään menen jos kaikki hyvin menee niin NKL.
Ikää löytyy tällä hetkellä 35 v.
Miten tuonne suljettuun keskusteluun pääsee? Onko se vauvan sivujen kautta vai jossain muualla???
Kiitti, Miisa
En ole ihan varma, mutta laskujeni mukaan 27.-30.4. Eli rajoilla ollaan onko huhtikuu vai toukokuu...
Eilen tein testin, kun oksensin työpaikan pihalle aivan yhtäkkiä, kun kävelin ravintolan ohi. Ikinä en oo aiemmin oksentanut raskauksista, että tää oli tosi outoa. Töissä tuli jo nälkä, eli ehkä se nälkä sitten ylty oksennukseksi asti.
Lisäksi ollut närästystä joista seuraa rytmihäiriöitä?, ja hengästymistä. Kävin jo lääkärissäkin kun vointi huononi aivan yhtäkkiä ja säikähdin sydänoireita. Mutta nyt se yhtäkkinen syy selvisi. Jotenkin kuvittelin, etten enää niin helposti tuu raskaaks kun ikää jo on tuo 35 v, mutta niin siinä vaan näköjään kävi, että plussa tuli :)
Miisa tarkentaa
Tein torstaina positiivisen raskaustestin. Heti ilmestyi kaksi vahvaa viivaa :)
jos nyt muistan okein niin laskurin mukaan laskettu aika olisi 12.4.12
Ollaan yritetty aviomieheni kanssa vauvaa Tammikuusta saakka ja tuntuu ihan epätodelliselta, että vihdoin olen raskaana. Lapsi on molempien ensimmäinen.
Eilen soitin neuvolaan ja ensikäynti siellä on 1.9 klo 17, miehenikin pääsee onneksi mukaan :)
Ainiin ja olen 20v. Melkein 21v, kun vauva syntyy.
Olen aina halunnut lapset nuorina. Miheni on 6 vuotta vanhempi. Äitin reaktio pelottaa eniten, sen mielestä saisin tehdä lapsia vasta 30 vuotiaana :D, itse oli 23v, kun sai mut.
Lyhyeksi taisi jäädä tämä vierailu. Menkkakivun kaltaiset kivut tulivat torstaina verisen vuodon kera ja vuoto on vaan jatkunut. Joten vauvanalku ja haaveet kolmosesta menivät nyt myttyyn. Ainakin luulen niin.
Mitenkähän kauan nuo istukkahormonit näkyvät raskaustestissä?
Pitänee käydä tutkituttamassa kuitenkin vielä itsensä, jottei epäselvyys vaivaa päätä.
On se vaan jännää, miten syyllistää itsensä kaikennäköisistä tekemisistä tai tekemättäjättämissitä, vaikka tietää keskenmenojen yleisyyden varhaisissa vaiheissa. On se tämä naisen mieli kummallinen...Palaan kertomaan, jos jotain elämää on vielä jäljellä, mutta poistun nyt huhtikuisista ja toivon, että vielä joskus saisin nauttia raskaudesta loppuun asti.
Parempaa onnea teille muille!
Plussattu on jo ajat sitten ja neuvolassa ja niskapoimu-ultrassakin käyty.
-LA 11.4.
-ikää 33
-neljäs lapsi tulossa
-Koks
Jännää odottaa taas! Esikoinen tyttö(7v), kaksi seuraavaa poikia (5v ja 1v9kk). Hienoinen tyttötoive olisi.:)
-hedgehog