****HUHTIKUISET 2012****
Kommentit (95)
Buzzador hakeee testaajia kohderyhmistä:
* Vuonna 2011 syntyneet lasten vanhemmat
* Raskaana olevat!
* Teinit vuosimallia 94-97
Haluatko kokeilla uusia tuotteita ilmaiseksi ja jakaa testipakkauksia kavereillesi?
Buzzador hakee ensivuoden kampanjoihin uusia testaajia. Kun olet kokeillut tuotetta, raportoit mielipiteet netin kautta. Helppoa ja täysin ilmaista. Jokaiseen kampanjaan osallistuminen on vapaaehtoista.
Rekisteröidy linkkini kautta, niin minä saan buzzador pisteitä ja pääsen helpommin ensi vuonna myös kampanjoihin mukaan.
Linkki: http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
Olen itse aiemmin päässyt testailemaan mm. vaippoja, shampoota, lihaliemivalmistetta, lastenruokia jne jne. :)!
Tässä vielä buzzadorin virallinen ilmoitus:
Hei!
Tarvitsemme jälleen apuasi!
Moni yritys on kiinnostunut toteuttamaan kampanjoita kanssamme vuoden 2012 keväällä. Raskaana olevat, vauvojen ja pienten lasten vanhemmat sekä teinit ovat erittäin suosittu kohderyhmä - osaksi sen vuoksi, että moni asiakkaistamme toimii kyseisellä sektorilla, mutta osaksi myös sen vuoksi, että pienokaiset "vanhenevat" nopeasti ja tämän vuoksi meidän täytyykin värvätä ja täydentää jäsenrekisteriämme jatkuvasti.
Pyydämme apuasi seuraavien kohderyhmien värväyksessä:
• Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana
• Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.
Mitä enemmän meillä on oikeaan kohderyhmään kuuluvia Buzzadoreja, sitä enemmän voimme toteuttaa laajempia ja hauskempia kampanjoita näille kohderyhmille!
Tunnetko pienten lasten vanhempia tai teinejä?
Arveletko, että heidän mielestä olisi mukavaa toimia Buzzadorina ja saada mahdollisuus kokeilla mielenkiintoisia tuotteita ja palveluja sekä tietysti keskustella niistä ystävien kanssa?
Värvää heidät Buzzadoreiksi!
Käytä alla olevaa linkkiä värvätessäsi:
http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
Värväyskampanja on voimassa tästä päivästä alkaen 15. tammikuuta 2012 asti.
Täälä olis kans huhtimamma. Ei oo jostain syystä aikaisemmin tullu edes ajateltua tällaisia keskustelupalstoja..
Eli
LA 11.4.2012
ensimmäinen
ikä 29 vuotta
PHKS
Laitoin pyyntöä myös tuonne suljettuun ryhmään.
Varovasti ilmoittaudun ja voi olla, että vielä tipahdan poiskin. Viikkoja on 5+0 ja kolmas raskaus tänä vuonna.
Eli:
-LA 10.4
-26v
-Kolmas
-VAS/TAYS
T:Careless 5+0
Kiva, joku muukin täällä! Onpas sinulla ollut ikävän monta keskenmenoa ja yhden puolivuosikkaan aikana. :( Koskaanhan ei tiedä kuinka käy. Itse en vielä ota yhteyttä neuvolaan, odottelne muutaman viikon.
Onko tuo laittamasi "kolmas" niin että teillä on jo ennestään 2 lasta, vai ajattelitko noita raskauksia?
Tänään ekaa kertaa olen muutamia vatsan nippailuja tunnistanut. Rinnoissakaan ei ole ainakaan vielä arkuutta. Niin hentoisia kuvotushetkiä tulee, jotka niin mitättömiä ettei niitä muuten ehkä huomaisikaan. Kuinkas siellä on oireiluita ilmassa?
Rakel rv 3+6
Mulla on kaksi lasta jo entuudestaan ja yhteensä on nyt kahdeksas raskaus menossa... Oireita on nyt paljon enemmän kuin edelliskerralla mm. Rinnat on turvonneet ja arat ja jatkuva kuvotuksen tunne. Viimeks ei ollut oikeastaan mitään oireita. Mutta en nyt hurraa vielä.. Joskus rv 8 pitäis kuulemma mennä ultraan, mutta muuten en ajatellut vielä ottaa neuvolaan yhteyksiä...
-Careless 5+0
Moi,
Toivottavasti nyt pysyy matkassa, aikatavalla on sinulla cereless keskenmenoja. Nopeasti tuossa vain ajattelin että jos esikoistaan odottava voi tulkita asioita vaikka miten. ;)
Viikolla 9+ olen näköjään käynyt kaikista ekan neuvolan. Täytynee viimeistään rv 6-7 soittaa aikaa, ettei tule liian viime tippaan.
Lisää huuhtikuisia? Mukaan vain. Jossain vaiheessa kyllä haluan suljetulle palstalle, jos joku laittaa pystyyn niin ilmoittakoon!
rakel 3+6
Hei,
Täällä myös varovaisesti ilmoittaudutaan mukaan. Viime sunnuntaina sain positiivisen tuloksen raskaustestiin :)
LA 14.4.2012
34v.
Kolmas lapsi
K-SKS
Olemme yrittäneet lasta n. 1,5 vuotta, joten positiivista tulosta odotettiin jonkin aikaa! Nyt kuitenkin onnellisesti raskaana, ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa. Alkuraskauden oireita on jatkuva pissahätä, turvotus ja rintoja pistelee.
Onnea molemmille raskauden alkuun!
Peppiliina 4+2
Varovasti jo iloinen, pitkän puurtamisen jälkeen... Eli LA olisi näillä näkymin 5.4. Ensimmäinen olisi tuloillaan ja tätäkin tehtiin 3vuotta. Nyt Menopur-piikkien avulla saatiin tuloksia :) MKS olisi paikkana ja ikää 25v. Ensimmäinen kurkistus kirpun maailmaan olisi jo 18.7. Aikainen käynti johtuu noista piikeistä ja suuresta mahdollisuudesta kaksosiin joka sekin selviää ensi viikolla. Oireita on öiset vessaretket, jatkuva nälkä, älytön kuvotus, todella kipeät rinnat, itkukin suht herkässä ja maha sen verran turvoksissa, ettei yrityksestä tienneitä enää huijata :)
Noi viikkosysteemit ei ole vielä kovin hallussa mutta huomenna olisi 6 täynnä. Eli onkos se nyt sitten 5+6?! :o
-anu ja kirppu-
Heippa!
Olen 24-vuotias ja mieheni on 26v. Menimme naimisiin alkukesästä ja silloinkin oli tiedossa, että yritys alkaisi pian. Heti sitten tärppäsikin ekassa yrityskierrossa. VAS olisi synnytyssairaala, jos se silloin on auki ympäri vuoden ja kellon.
Mulla on paljon alavatsakipuja, väsymystä, rintojen arkuutta ja ohimeneviä kuvotuksen pilkahduksia. Laskettua aikaa en tarkalleen tiedä, mutta oma laskelmani on 12.4.
NoaNeelia ja vielä nimetön salaisuus
Onnea ja tervetuloa Anu, Peppiliina ja NoaNeelia! Lisäsin teidät tuonne ylös listalle.
Rakel 4+0
Anu, ihana pääset jo ensi viikolla ultraan! 5+6 on juuri nyt sitten siitä vaihtuu tasaluvuksi, ihan viikonpäivien mukaan.
Ajattelin olla menemättä varhaisultraan itse, kun ei siis tule kunnan tarjoaman vaan itse olisi maksettava se 150 e, jos oikein muistan. Viimeksi en malttanut olla menemättä, mutta nyt jos sinnittelisi sinne ekaan niskaturvotus ultraan. Eikös se ole välillä rv 11-13 vai miten? Lokakuun alussa itselläni ehkä. Miten te muut?
rakel ja hippunen 4+0
Täällä kanssa yksi ilmoittautuu mukaan joukkoon, jos vain pieni pysyisi mukana kyydissä
Jostain syystä teksti katosi edellisestä kirjoituksesta enkä voi muokata sitä..
Kokeillaan uudestaan :D
Eli siis meille olisi kanssa tulossa pikkuinen jos vain kaikki menee hyvin :) Takana kaksi keskenmenoa tälle vuodelle niin että saapas nähdä miten käy. Kuitenkin:
-LA 17.4
-22v.
-Esikoinen
-K-PKS
ekan haalean plussan sain jo perjantaina, mutta maanantaina testasin vielä varmistukseksi ja tulihan ne kunnolliset viivat sieltä. Meillä pääsee varhaisultraan neuvolan kautta (km vuoksi) joten sinne täytyisi olla yhteyksissä parin viikon sisään.
Onnea plussanneille!
T. Tintu 4+1
tervetuloa Tintu joukkoon. Jaamme samaa la päivää. :)
rakel ja hippunen 4+1
Samalla avastin tänne vauva palstalle suljetun ryhmänkin: Huuhtihiput 2012
Josko sinne tulisi enemmän porukkaa? Mukaan vain. Tuo ei ole itselleni tuttu ennestään, mutta suljettuna se nyt toimii ja sinne voi hakea mukaan, minä kai perustaja sitten hyväksyn mukaan. valtuuksia voi jakaa ilomielin.
rakel ja hippunen
Mukava kun meitä alkaa olemaan täällä enemmän! Kiitos Rakel, kun päivitit tiedot ja avasit suljetun ryhmän. Itsekkään en ole moista käyttänyt, mutta kokeillaan ja mukana ollaan :)
En ole vielä soittanut neuvolaan ja olenkin vähän epätietoinen, mitä kaikkea on tulossa (ultrat, käynnit jne.) Meillä kolmas lapsi tulossa, mutta esikoinen jo 10v ja kuopus 9v, joten kaikki vauva asiat on päässyt unohtumaan. Täytyy myöntää, että hieman pelottaa "aloittaa" alusta pienen nyytin kanssa, mutta yritän olla turhaan murehtimatta. Onko muilla samoja tunteita?
Minua on palellut ihan hirveästi ja varsinkin iltaisin saa pukea villasukat ja fleecet päälle, että tarkenee :) Pahoinvointi on pysynyt vielä pois, joten hyvin jaksellaan töissä. Väsymystä erityisesti töiden jälkeen..
Olen vieläkin onnesta soikeana, enkä tahdo uskoa tätä todeksi, mutta TOTTAHAN tämä on :) Koska ajattelitte kertoa ystäville ja sukulaisille?
Peppiliina 4+4
Voisko joku valottaa tällaiselle onnettomalle että mitä tuo suljettu ryhmä oikein tarkoittaa ja miten se toimii?
Täällä ei vielä oikein raskausoireita ole, mutta kovasti kyllä odotellaan.. Ehkä ne saavat raskauden tuntumaan todellisemmalta :)Nämä ensimmäiset viikot kun tuntuvat menevän niin hitaasti jos ei ole merkkiäkään massuasukista.
Peppiliina:
Me avokin kanssa suunniteltiin kertoa vasta 12 viikon jälkeen, ihan vain noiden takana olevien keskenmenojen vuoksi. Mutta eihän se tarkoita etteikö tekisi joka välissä mieli pulauttaa ulos tämä uutinen :D On se vain niin iso asia että tuntuu vaikealta pitää omana tietonaan! Tai ehkä olen vain malttamaton luonne ^^
Tintu 4+2
Ilmoittautuisin minäkin ;) Hieman varovaisella mielellä mennään, mutta..
LA 3.4 (laskurin mukaan)
29 -v.
Toinen
NKL
Ensimmäisen kanssa en kirjotellut millekkään palstalle, nyt jotenkin ajattelin lähteä mukaan.
Itsellä rinnat erittäin arat ja kova kuvotuksen tunne tulee yhtäkkiä ja saattaa kestää koko loppu päivän. Erilaisia tuntemuksia alavatsalla päivittäin ja nyt jo tuntuu, että vatsalaukku on noussut palleaan asti. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Heisku 6+2
Tervetuloa joukkoon Heisku!
Tintu: suljetutlistat on tälläisiä keskustelukanavia mihin ei kuka hyväänsä pääse vain lukemaan, vain mukaan pyrkineet ja jotain itsestään kertoneet. Niissä voi pitää gallupeja. lisätä kuvia ja kaikennäköisiä tilastoja vaikkapa raskauden kulusta jne. Täällä vauvalla näemmä on oma suljettujen ryhminen mahdollisuus, tuosta vasemmalta valikosta pääsee RYHMÄT kohdasta ja huuhtihiput onkin sitten ihan uusimpan ryhmänä. Klikkaa sen auki ja menee kohtaan ilmottaudun mukaan tmv.
Heisku: Sulla on pari viikkoa jo pidemmällä raskaus, niin hyvinkin voi alkaa jo kohdun kasvu ja nousu, kait. Mulla on aika oireetonta edelleen. Joskus juilasee rinnasta tai muljahtaa ja nipistelee mahasta ja lievä, hyvin lievä etomisen tunne tulee silloin tällöin. Nyt vielä juon kahvia silloin harvakseltaan, mutta luuken että pian tulee stoppitunne sille. Hajuaisti voi olla jo terävöitynyt, pahat hajut tunnistaa heti, mutta ei vielä saa voimaanpahoin. Eiköhän sekin pian ala, oli ainakin kaikissa 3 raskaudessa aiemmin.
rakel ja hippunen 4+3
minäkin liityn tänne :) eli oon koht 21v,toista lasta odotan la 19.4 ja todennäkköisesti synnytssairaala NKL :)