Kuka 15v saa olla viikonloppuna ulkona 02.30 asti???
...ja porukat vielä matkoilla?? Onpa oudot kotiintuloajat. Viittaa siihen kadonneen tytön tapaukseen.
Kommentit (3)
ja sitten liikuin kotiin kun ravintola meni kiinni.
olin kiltti urheileva koulutyttö, jolla oli aina sunnuntaina lepopäivä harkoissa, enkä juonut alkoholia.
mitenkänhän vanhempani antoivat luvan, kun itse en varmaan antaisi omalle lapselleni.
jos on ollut joku "tanssi-ilta" eli meiltä lähdettiin lähikaupunkiin tanssipaikalle, paluukyyti bussilla tuli joskus yöllä ja sit vielä kotimatka päälle.
MUTTA, meillä oli vanhemmat kotona ja aina piti herättää äiti yöllä, että olen tullut ehjänä kotiin. (mikä oli kiusallista kun kuitenkin tuli jotain juotuakin). Mahdollinen lisäaika piti aina soittaa kotoa, oli kello mitä hyvänsä ja perustelut piti olla aika pätevät. Yöksi ei saanut jäädä minnekään ilman etukäteissopimusta.
kiinnosta lastensa tekemiset... ja jos vaikka vanhemmat matkoilla ja 15 v yksin kotona(varmasti inisi, että haluaa olla yksin) niin en usko, että kertoo vanhemmilleen, että oli ulkona vielä tuohon aikaan... tottakai vanhemmat uskovat omaa nuppuaan..