Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mielestä on tosi kurjaa kun jotkut soittaa ja kysyy mitä teette heinäkuussa sinä ja sinä päivänä

Vierailija
05.06.2008 |

että voitaisko tulla teille kylään? jos sanotaan että tulkaa ihmeessä niin ei voida itse lähteä reissuun, käydään usein äkkilähdöillä yms. en todellakaan haluais sopia ku vasta just vähän ennen tapaamisista. Lomalla on tosi kivaa ettei oo sovittu mitään mikä sitois. Turha suuttua jos vastataan et katsotaan...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että kävisikö elokuussa, tai tarjotaan jotain viikonloppua.

Aika kurjaa että pelkkä kysyminen tuottaa sinulle tuollaista harmia, ei varmaan sitten kovin hyviä kavereita ole. Vai onko sinulla yleensä elämässä vaikeaa puhua asioista suoraan, ja sanoa ei? Jotkuthan kiusaantuu siitä että pitäisi sanoa ei mutta ei osaa eikä pysty. Harjoittele, ihan nätisti ja suoraan.

Vierailija
2/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisesti sama kuin kirjoitit tänne: teillä on suunnitelmissa äkkilähtö ja muuta spontaania ohjelmaa ettekä siksi halua sopia mitään kuin vasta muutamaa päivää ennen.

Kaverit joko ymmärtää tuon tai sit ei, mutta jos teille perheenä on mahdollisuuksien auki pitäminen tosi tärkeää, niin sitten teidän täytyy pistää se oma toiveenne etusijalle.

Itselläni on kyllä vuosien kuluessa mennyt vähän maku niistä tyypeistä, jotka aina sopii tapaamisia "ehkä, katsotaan nyt"-periaatteella, tyyliin, nähdään jos ei parempaa tekemistä ilmene. Mutta kukin tyylillään, onneksi tuttavapiirissä on paljon fiksuja ja hauskoja tyyppejä, joiden kanssa sovittu pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelis joskus kesäkuun alussa ja kyselisi toisten menemisiä heinäkuussa... Kyläilyjä suunnittelen mieluummin enintään paria viikkoa ennen, jos on kyse toooooosi kaukana asuvista kyläilijöistä ja muutaman tunnin varoitusajallakin onnistuu! Ihmeellistä, jos menemisensä pitää tietää jo noin kauan ennen.

Vierailija
4/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei ole vielä ihan varmaa.

Kysyisin ehkä vielä perään että JOS käykin niin että te ette löydäkään sopivaa reissua silloin, voiko heille vielä soittaa ja kysellä uudestaan heidän aikataulujaan. Jos sanovat että kyllä he mieluummin sopivat nyt saman tien jo jotain jonkun kanssa joka tietää varmasti, niin sittenpähän kaikki ovat samalla viivalla ja tietävät missä mennään.

Vierailija
5/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin että soitetaan ja kysytään mitä teette silloin ja silloin. Tulisitteko meille kylään. Mutta että TUNKEE ITSENSÄ kyläilemään on TODELLA NOLOA ja SIVISTYMÄTÖNTÄ!

Vierailija
6/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen muuten huomannut, että tuollaiset "katotaan nyt"-jutut tarkoittaa usein sitä, että sitten ei tullakaan ollenkaan! Parempi kun sopisi käynnit ja kyläilyt mahdollisimman lähellä sitä h-hetkeä eikä jättäisi koko kesäksi venymään, että toinen saa odotella, että tuleeko ne vai ei ja uskaltaako sitä itse suunnitellakaan mitään, jos ne just silloin onkin tulossa.

Vierailija
7/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain isoja ja tärkeitä juttuja varaan etukäteen, kuten jotain matkoja ym.

Mutta tollasia pieniä kyläiljä ym. voi ihan hyvin vaikka edellisenä päivänä tai samana päivänä soittaa jos lähellä asuu, tai jos asuu kauempana niin vaikka viikkoo ennen

Vierailija
8/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään sopia asiat ajoissa ja pääsääntöisesti olemmekin tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät aina aseta omia halujaan etusijalle tyyliin "voin olla teidän kanssanne silloin ja silloin EDELLYTTÄEN, että minulla ei ole parempaa tekemistä" ;).

Vierailija
9/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että TUNKEE ITSENSÄ kyläilemään on TODELLA NOLOA ja SIVISTYMÄTÖNTÄ!

Vierailija
10/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tosi kiva nähdä, mutta vain jos ei ole mitään muuta tekemistä. Jos vain suinkin keksimme jotain parempaa niin en sitten halua sinua nähdäkään.

Minä taas tykkään sopia asiat ajoissa ja pääsääntöisesti olemmekin tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät aina aseta omia halujaan etusijalle tyyliin "voin olla teidän kanssanne silloin ja silloin EDELLYTTÄEN, että minulla ei ole parempaa tekemistä" ;).

Vierailija
11/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mitä kysyjä ehdottaa olisi jotain kivaa niin tietää sitten varata sille aikaa eikä ole jo ehtinyt buukata sitä päivää täyteen kaikkea muuta, ja jos se ei ole kivaa tai ei tarpeeksi kivaa että se kannattaa tehdä jos olisi mahdollisuus tehdä jotain muutakin niin ainahan voi sanoa, että emme tiedä vielä varmaksi, soitellaan vähän lähempänä sitä ajankohtaa.

Vierailija
12/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan suunniteltu lähtevämme heinäkuussa äkkilähdöllä ulkomaille joten matkan tarkka päivämääräei ole vielä tiedossa. Mutta olisi tosi kiva nähdä ja että ilmoitatte heti kun tiedätte milloin matka on.

En usko että tuosta tulee kenellekään oloa että voidaa nähdä jos ei mitään parempaa tekemistä keksitä.

Vierailija
13/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ihmeemmin arvosta ystäviäsi, jos pidät heidän yhteydenottojaan kurjina. Olisiko parempi, että tulisivat käymään lähistöllä, mutta jättäisivät sulle ilmoittamatta?

Vierailija
14/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en halua sopia ku just ennen.

Vierailija
15/15 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään kun ihmiset tulevat käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän