Ehdottakaa / suositelkaa mulle ammattia!
Tietoja minusta:
-kielellisesti lahjakas
-eettiset arvot tärkeitä, esim. eläin- ja ihmisoikeudet
-en halua tappaa itseäni työllä, mutta en myöskään tehdä liian yksinkertaista hommaa
-uskallan lähestyä ihmisiä ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.
Mitäs muuta...Ehdotuksia? Tai kehukaa omaa ammattianne?
Kommentit (23)
Sinänsä kaksipiippuinen juttu, koska olen melko herkkä ihminen ja tiedän ettei minulle ole hyväksi miettiä rankkoja asioita liikaa. Nuorempana mietin jotain Afrikan pelastamista vapaaehtoistyöläisenä, onneks en menny...Mutta luonnonsuojeluliitto vois olla mahdollinen.
mutta todellisuudessa karu totuus tulee ilmi myös luonnonsuojeluliitossa; ihmiset eivät käytännössä toimi aina eettisesti; usein jopa niin, jotka eniten korostavat olevansa "eettisiä", ovatkin sitä vähiten.
joo feissarit eettisia?
Erään kuuluisan järjestön feissari tuli pyytämään rahaa ja kertoi valheellisen tiedon, jonka oli saanut järjestöltään. Hän myönsi sen, kun kerroin faktan. Sitten feissari kertoi toisen valheen toisesta asiasta, ja kun kerroin, että ei se noin ole, hän myönsi, että hän on samaa mieltä kanssani, mutta koska järjestön Ruotsin puoli käskee sanoa niin kuin hän sanoi, ja on pidettävä yhtenäinen linja...
Jep, S2-ope olen, luokanopesta pätevöitynyt. Työpaikkana ammattiopisto, joka järjestää mamuille kielikursseja ja erilaisia (ammattiin)ohjaavia koulutuksia. Suosittelen lämpimästi! Meillä ei ole ikinä esim. ns. kurinpito-ongelmia vs. peruskoulu. Ja noista suomen kielen lisäksi opetettavista jutuista selviää tosiaan ihan omalla yleissivistyksellä.
t. nro 15