Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdottakaa / suositelkaa mulle ammattia!

Vierailija
07.08.2011 |

Tietoja minusta:

-kielellisesti lahjakas

-eettiset arvot tärkeitä, esim. eläin- ja ihmisoikeudet

-en halua tappaa itseäni työllä, mutta en myöskään tehdä liian yksinkertaista hommaa

-uskallan lähestyä ihmisiä ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

Mitäs muuta...Ehdotuksia? Tai kehukaa omaa ammattianne?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi Suomen Luonnonsuojeluliiton vai mikä sen nimi nykyään onkaan.

Vierailija
2/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille johonkin järjestöön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ehdottaisin... sinne on vaan todella vaikeata päästä uutena hlönä ja jos pääsee niin ilmaiseksi tekemään töitä...

miten sitten olisi toimittaja?

Vierailija
4/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä kaksipiippuinen juttu, koska olen melko herkkä ihminen ja tiedän ettei minulle ole hyväksi miettiä rankkoja asioita liikaa. Nuorempana mietin jotain Afrikan pelastamista vapaaehtoistyöläisenä, onneks en menny...Mutta luonnonsuojeluliitto vois olla mahdollinen.

Vierailija
5/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi Suomen Luonnonsuojeluliiton vai mikä sen nimi nykyään onkaan.

Jos sinne onnistuisi pääsemään työhon k.o hommaan, niin hyvä, mutta eihän tollaista ammattia edes ole. "eettiisen lafkan tiedottaja"

Mihinkään ei oteta kouluttamattomia ihmisiä töihin,

ei ainakaan jos siitä pitäisi maksaa palkkaa.

Jos menee työharjoitteluun ilmaiseksi, niin sitten kyllä kelpaa.

Vierailija
6/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alottaa melkein vapaaehtosena toi homma. Toimittajan ammatti kiinnostaa myös. Pitäis vaan opetella valokuvausta, oon ihan paska siinä :D Toimittaja on vaan melkonen hittiammatti nykysin. Toki jos menis johonki pikkulehteen harjottelijaksi ja sitä kautta pyrkis eteenpäin.

Vierailija
7/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelen äidinkielen ja kirjallisuuden opettajaksi ja se on tod.näk ensisijainen ammattini, mutta mietin vain mitä muuta voisin tehdä jos opehommat ei tarpeeksi nappaakaan. Olen opiskellut myös vuoden liiketaloutta amk:ssa. Työkokemusta enimmäkseen kaupan alalta.

Ap

Vierailija
8/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomani perusteella kuulostan ihan feissarilta :D :D

Ap

Vierailija
9/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siellä joutuu valokuvaamaankin. Itse olen ollut toimittajana jo toistakymmentä vuotta, enkä yhtäkään kuvaa lehteen ottanut:-)... kuvia kyllä tilaan ja valikoin

Vierailija
10/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johon tietysti pitää hankkia koulutus, mutta minä kyllä ymmärsinkin, että ap olisi valmis lisäkoulutukseen, kyselee vain ammattiväyliä!

Puheterapeuttina valmiuksistasi olisi hyötyä, mutta et kuitenkaan joutuisi liian syvälliseen kärsimykseen silti tehden auttamistyötä.

Vierailija
11/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka "repaleisena" ja stressaavana koet työsi? Minkälaisessa lehdessä työskentelet? Mikä on koulutuksesi?

Ap

Vierailija
12/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kieltämättä kiinnostava ammatti. Opinto-ohjaaja on myös vaihtoehtojen joukossa. Itseä kiinnostaa yläkoulun opettajuutta enemmän aikuisopetus, ei tarvitsisi koko ajan kasvattaa :D

Ap

Vierailija
13/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis suomen kielen opeksi. Maahanmuuttajia riittää ja pätevistä suomen kielen opettajista paikoin pulaa. Nimenomaan S2 opettajista, ei äidinkielen opettajista. Mamujen opettaminen ihan erilaista kuin peruskoulussa/lukiossa. Palkka (yleensä) parempi ja työ monin verroin mielekkäämpää.

Vierailija
14/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et aikuisia mamuja oppilaiksi riittää pilvin pimein, opetus sisältää myös paljon yhteiskunnallisia asioita, esim. juuri ympäristö, yhteiskunta, kela, pankki, poliisi, historia, tavat, uskomukset, kulttuuri jne.

Vierailija
15/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskellut jonkun verran S2-juttuja ja se voisikin olla mun homma :) Siihenhän voi tällä koulutuksella mennä ja hankkia sitten tarvittaessa lisäkoulutusta tai oppia vaan jutut työn kautta.

Ap

Vierailija
16/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse S2-ope? Mitkä instanssit järkestävät noita kokonaisvaltaisia kursseja?

Ap

Vierailija
17/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse S2-ope? Mitkä instanssit järkestävät noita kokonaisvaltaisia kursseja?

Ap

ne olettaa että Suomen kansalainen tietää Suomen asioista ilman kurssejakin? Niin ainakin luulen.

Vierailija
18/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuota opoa meinasin itse ehdottaa. Siihen kannattaa kouluttautua.

Vierailija
19/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tehdä rehtorin pätevyys vielä mukaan. Siitä sitten vain pieneltä paikkakunnalta isommalle tähtäämään.

Vierailija
20/23 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedottaja