Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä disinformaatiota muistat koulun seksuaalivalistuksesta?

Vierailija
07.08.2011 |

Mulla on mieleen jäänyt usein toistettu kuukautisvalistus: Kuukautiset kestävät 3 päivää ja vaikka vuoto voi vaikuttaa runsaalta, se todellisuudessa mahtuisi munakuppiin. (Ikinä ei siis kerrottu että kuukautiset voivat kestää jopa viikon. Ja tota munakuppijuttua mä en usko ollenkaan, ei kai KENELLÄKÄÄN voi olla niin niukat menkat??)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen muistaa että kun panee kakkoseen ei tule raskaaksi ja suihinotosta ei tule raskaaksi.

Vierailija
2/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bilsansijaisen, joka hyvin avoimesti kertoili kuinka heillä harrastetaan seksiä aina kuukautisten aikaan, jolloin raskautuminen hyvin epätodennäköisesti (ei kuulemma pienet sotkut heillä haitanneet). Kyseessä oli mies, ja tyyppi oli muutenkin sangen avomielinen aviollisesta yhdyselämästään.

Itse en avautuisi yläkouluikäisille omasta seksielämästäni, mutta tapansa kullakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla saattaa olla samaan sukupuoleen liittyviä kokeiluja murrosiässä mutta kyllä ne siitä vielä heteroiksi normalisoituvat. Vittu mitä paskaa ja ei-heteroiden identiteetin tuhoamista.

Vierailija
4/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kehotti kuuntelemaan partneria ja kysymään toiselta, mikä asento on hyvä... yök. silloin kykeni näkemääns sielunsa silmillä sen tädin kysymässä mieheltään asentoja...